فرمانده یکی از یگان های ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات اخیر نظامی علیه اردوگاه جنین در روز چهارشنبه هفته گذشته مشارکت داشته است، جزئیاتی از را این عملیات افشا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زیاد النخاله امروز در تماس تلفنی با خانواده شهدای اخیر در عملیات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین، رشادت‌های مبارزان مقاومت در برابر اشغالگران را ستود.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به باکو و شرکت در نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد با وزیر خارجه فلسطین دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به باکو و شرکت در نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد با وزیر خارجه فلسطین دیدار و گفتگو کرد.
اردوگاه جنین که این روزها رخدادهای آن به صدر اخبار رسانه‌ها رسیده، در طول چند دهه اخیر اسطوره‌های مقاومتی متعددی داشته است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای حمله وحشیانه رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم و مقاوم اردوگاه جنین را محکوم کرد.
اهالی اردوگاه جنین با ذکر مشاهدات عینی خود، هجوم بامداد دوشنبه ارتش رژیم صهیونیستی به جنین را با حمله سال ۲۰۰۲ این رژیم به جنین مقایسه کردند.
منابع فلسطینی ضمن اعلام ازسرگیری درگیری‌ها در اردوگاه جنین میان مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونیست، تصاویری جدید از استقرار تک‌تیراندازهای صهیونیست در این اردوگاه منتشر کردند.
مدیر هلال احمر فلسطین از کمبود دارو، آب و غذا در اردوگاه جنین و همچنین اوضاع انسانی وخیم در این منطقه در پی تداوم حملات ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.
نیروهای مقاومت فلسطین در اردوگاه جنین موفق شدند دومین پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را در این اردوگاه ساقط کنند.
در جریان یورش صبح امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، دست کم ۱۴ فلسطینی مجروح شدند و نیروهای مقاومت برای ممانعت از پیشروی اشغالگران، وارد عمل شده اند.
مبارزان فلسطینی عصر امروز موفق به سرنگونی یک کوادکوپتر رژیم صهیونیستی بر فراز اردوگاه جنین در کرانه باختری شدند.
منابع فلسطینی اعلام کردند که در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، مجری عملیات حواره در این اردوگاه به شهادت رسید.
منابع محلی بامداد امروز در جنین از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین و درگیری شدید مسلحانه مقاومت با آنها خبر می دهند.
منابع محلی در کرانه باختری از زخمی شدن سه فلسطینی در جریان یورش ظهر امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین خبر دادند.
حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینی ها در اردوگاه جنین در کرانه باختری واکنش کشورهای عربی را به دنبال داشت.
رزمندگان گردان جنین موفق شدند یک فروند پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی را در آسمان اردوگاه جنین سرنگون کنند.
رزمندگان گردان جنین موفق شدند یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را در آسمان اردوگاه جنین سرنگون کنند.
جنبش مقاومت اسلامی حماس به شهادت دو تن از فلسطینیان ساکن شهر جنین به دست نظامیان رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی حماس به شهادت دو تن از فلسطینیان ساکن شهر جنین به دست نظامیان رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در تیراندازی نظامیان صهیونیست در جریان یورش به اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری، یک فلسطینی شهید و ۶ نفر دیگر زخمی شدند.
منابع محلی از حمله گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و درگیری میان آنها و مبارزان مقاومت از گردان جنین خبر دادند.
اردوگاه جنین در کرانه باختری، مانند دژی محکم است که در صورتی که اشغالگران به آن وارد شوند، زنده بیرون نخواهند رفت.
نیر دفوری خبرنگار نظامی شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی درصدد اجرای عملیاتی گسترده و پیچیده در اردوگاه جنین است.
منابع فلسطینی با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری، از درگیری مسلحانه شدید میان مبارزان مقاومت و صهیونیست‌ها در این منطقه خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ