فرمانده کل سپاه از «جشن برای شکست تیم فوتبال ایران» توسط برخی جوانان انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل سپاه پاسداران در واکنش به اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد تاکید کرد: اهانت‌کنندگان به قرآن کریم امنیت نخواهند داشت.
فرمانده نیروی دریایی سپاه نسبت به دستور دادستان فدرال آمریکا مبنی بر تخلیه و جابجایی محموله سرقتی نفت ایران که در یک نفتکش در سواحل آمریکاست،‌ واکنش نشان داد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: نیروی دریایی ارتش با انجام عملیات دریانوردی در پهنای اقیانوس حضور یافت تا اثبات کند ایران و ایرانی انزواگریز و تحریم ناپذیر است.
نگران آذربایجان نباشید و اوضاع تحت رصد است و اتفاق خاصی نخواهد افتاد. ایران به کسی سلاح و پول نمی‌دهد که حرف او را گوش کند؛ بلکه اینجا محل آقاپروری است و تولید عزت و آقایی می‌کند.
فرمانده کل ارتش گفت: رژیم صهیونیستی که خود در حال غرق شدن بوده و آثار فروپاشی این رژیم بیش از پیش نمایان شده است، حقیرتر از آن است که تهدیدی برای جمهوری اسلامی ایران محسوب شود و اقدامات دور از عقل و تدبیر سردمداران این رژیم فقط روند فروپاشی آن‌ها را تسریع می‌بخشد.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکا جنگ ارزی راه انداخته است و در اربیل، هرات، امارات، سبزه میدان و سایت های فردایی با قیمت بازی کرده و عملیات می‌کند، گفت دولت و بانک مرکزی باید به موقع دخالت و برخورد می‌کرد که مقداری تاخیر وجود داشت.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
فرمانده کل سپاه در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا گفت: اروپایی ها اشتباهات خود را تکرار نکنند، هر چند به همراه آمریکا عادت دارند جای ظالم و مظلوم و شهید و جلاد را عوض کنند.
صحبت‌های سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس را در خصوص مسئله حجاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
صحبت‌های سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس را در خصوص مسئله حجاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اظهارات سردار اباذری پیرامون مواضع متفاوت برخی فرماندهان دوران دفاع مقدس پیرامون حوادث و جریانات داخلی را برداشت و تحلیل شخصی وی دانست و تاکید کرد: سردار اباذری مشاور فرمانده کل سپاه نیست.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن در واشنگتن و نیویورک برای ایران رییس جمهور انتخاب می‌کنند و میگویند او رئیس جمهور دموکراتیک ایران است، گفت: این مسئله مضحک به نظر می‌رسد.
فرمانده سنتکام در بیانیه‌ای دور جدید حملات سپاه پاسداران به مقر تروریست‌ها در اقلیم شمال عراق را «غیرقانونی» تلقی کرده و آن را محکوم کرد.
محسن رضایی، فرمانده سابق سپاه پاسداران و معاون اقتصادی رئیس جمهور ، در واکنش به ناآرامی های شهر ایذه گفت: معترضان حق دارند حرفشان را در این کشور بزنند و این حق مردم است. اصلاً انقلاب آمده است تا صدای مردم به گوش دولتمردان برسد. همان طور که مردم در انتخابات مشارکت دارند در طرف دیگر هم اگر حرفی دارند انقلاب به آنها گفته است به صورت مسالمت آمیز و قانونی حرف خود را به گوش دولتمردان برسانید اما دشمن پشت سر معترضان قرار گرفته است و در حادثه تروریستی ایذه از دو سمت به سوی یک میدان تیراندازی می کنند. منبع: دانشجو
فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به سناریوی کشته سازی و دروغ پراکنی رسانه‌های ضد انقلاب گفت: متاسفانه در این شهرستان برخی‌ها فریب تبلیغات و موج سواری دشمنان معلوم الحال کشور را خورده و دست به اقداماتی زدند که خوشایند نبود.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
سپاه در بیانیه‌ای به هجمه های معاندین علیه فراجا واکنش نشان داد و آورده است: فرماندهی انتظامی همواره حافظ جان،‌مال و ناموس مردم است.
سپاه در بیانیه‌ای به هجمه های معاندین علیه فراجا واکنش نشان داد و آورده است: فرماندهی انتظامی همواره حافط جان،‌مال و ناموس مردم است.
امیر صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند ارتش در گفتگو با شبکه خبر گفت: تهدیدات رژیم صهیونیستی برای تغذیه اذهان عمومی داخل این رژیم است اگر رژیم صهیونیستی می‌خواهد عمر کوتاه خود را کوتاه تر کند،‌ این گوی و این میدان.
سردار حسین سلامی گفت: عجیب است که این اتفاقات در عاشورا ها تکرار می شود ، عاشورا ها همواره تعیین موقعیت می‌کنند و همه افراد موقعیت شان را نسبت به امام و رهبر جامعه مشخص می کنند که در جبهه یزید هستتد و یا نه در سپاه حضرت امام حسین (ع) هستند.
در حالی که شرزود تمیروف در اینستاگرام پستی با مضمون جدایی از پرسپولیس منتشر کرده، اما مسئولان پرسپولیس از جدایی وی اطلاعی ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ