تیم جوانان ایران در ادامه دیدارهای تدارکاتی خود روز گذشته در کمپ تیم های ملی تیم رده سنی امیدها (ایمان سبز شیراز) را با نتیجه 3-1 شکست دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره ایرانی جدید اتحاد کلبا نمایش درخشانی در دیدارهای دوستانه داشته و مجیدی امیدوار است تا وینگر ایرانی‌اش در لیگ هم بدرخشد.
مربی مس رفسنجان معتقد است تیمش در نیمه دوم دیدار با نساجی فوتبالی مدرن و امیدوارکننده به نمایش گذاشته است.
رئال بدون کریم بنزما و یک شماره 9 بزرگ مشکلی برای ارائه بازی درخشان برابر بیلبائو نداشت و دو گل نیز به ثمر رساند. کارلو آنچلوتی بارها گفته که تیمش نیازی به کیلیان امباپه ندارد.
مدافع با تجربه آلومینیوم امیدوار است محرومیت موقت آنها به حالت تعلیق دربیاید.
خط حمله پرسپولیس متشکل از عالیشاه، عبدی و شهاب زاهدی نمایشی امیدوار کننده داشتند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد هواداران فوتبال ایران و ازبکستان فردا نمایشی لذتبخش از تیم‌هایشان در دیدار نهایی مسابقات کافا را تماشا کنند.
سرمربی تیم ملی ابراز امیدواری کرد هواداران فوتبال ایران و ازبکستان فردا نمایشی لذتبخش از تیم‌هایشان در دیدار نهایی مسابقات کافا تماشا کنند.
سرمربی تیم ملی ابراز امیدواری کرد هواداران فوتبال ایران و ازبکستان فردا نمایشی لذتبخش از تیم‌هایشان در دیدار نهایی مسابقات کافا تماشا کنند.
نمایش گل‌گهر در نیمه دوم دیدار برابر پرسپولیس امیدوارکننده بود و سیرجانی‌ها فشار زیادی در ورزشگاه آزادی به شاگردان گل‌محمدی وارد کردند.
پارس جنوبی دیروز در حالی در مرحله یک چهارم نهایی در برابر استقلال یک بر صفر شکست خورد که نمایش امیدوار کننده ای داشت و بازنده ای سربلند بود.
ارگانوئید‌ها ابزاری امیدوارکننده برای مطالعه اختلالات جفت و بارداری هستند، زیرا آن‌ها نمایش دقیق‌تری از رشد جفت انسان را نسبت به مدل‌های حیوانی ارائه می‌دهند.
این تهیه‌کننده بیان کرد:‌ من درخواست می‌کنم شرایطی فراهم شود تا فیلم به سرعت در شورای پروانه نمایش بررسی شود. اگر قرار است تنبیهی اتفاق بیفتد، بنده که در حال سپری کردن مسیر آن هستم و فکر می‌کنم کارگردان (سعید روستایی) هم همین مراحل را طی می‌کند. اگر اشتباهی مرتکب شده‌ایم، پاسخ آن را می‌دهیم ولی فیلم نباید آسیب ببیند و امیدوارم مسیر درست نمایش خود را طی کند.
در صورتی که مهدی ترابی در آماده‌ترین شرایط خود در جدال امشب باشد، قطعا بخش مهمی از دغدغه‌هایی کادرفنی برطرف خواهد شد.
تیم ملی کشورمان در دومین بازی‌اش از رقابت‌های جام جهانی با یک نمایش خیره کننده موفق شد تیم ولز را با دو گل شکست دهد و به صعود امیدوار باقی بماند.
پیشکسوت فوتبال ایران مدعی است که نمایش تیم ملی در دو دیدار تدارکاتی در اتریش، برای حضور موفق شاگردان کارلوس کی روش در قطر، امیدوارکننده بوده است.
سرمربی تیم جوانان ایران مدعی است که در فاصله کوتاه باقی مانده تا جام جهانی، نمایش ایران در جدال تدارکاتی مقابل اروگوئه امیدوارکننده بوده است.
یکی از نکات امیدوار کننده تیم ملی در بازی دیشب با اروگوئه نمایش خوب مردان دفاعی بود.
آمار دیدار ژاپن و آمریکا نشان می‌دهد حریف ایران در جام جهانی هیچ حرفی مقابل نماینده قدرتمند آسیا برای گفتن نداشته است.
بارسلونا شب گذشته در زمین بایرن مونیخ 2-0 مغلوب شد ولی در مقایسه با بازی فصل قبل دو تیم در آلیانز آرنا(پیروزی 3-0 بایرن)، بارسا نمایش بسیار بهتری داشت.
کریم انصاری فرد اولین بازی خود برای اومونیا را برگزار کرد که نمایش او امیدوار کننده بوده است.
پرسپولیس با ارائه نمایشی امیدوارکننده، هواداران خود را به بازگشت به جاده قهرمانی امیدوار کرده است.
یکی از روز‌های خیلی خوب هواداران است، چون اولین حضور بانوان است. امیدوارم خانم‌ها با رفتاری که از خود به نمایش می‌گذارند موقعیتی را فراهم کنند که از این به بعد نیمی از ورزشگاه را با حضور آن‌ها به میدان برویم.
اگرچه تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان شکست خورد اما صابر کاظمی نمایش نسبتا قابل قبولی از خود ارائه داد.
«تکه‌های یک زن» آن فیلمی است که فردی برای داشتن یک تجربه‌ احساسی خاص تماشا می‌کند. بخش‌هایی از آن امیدوارکننده است، بخش‌های دیگر نابودکننده. فیلم تلاش ندارد داستان را الکی تغییر بدهد، بلکه می‌خواهد آن را طوری به ما ارائه کند که باعث بشود بیننده ارتباط عمیقی با شخصیت‌ها برقرار کند؛ داستانی که بسیار رایج‌تر از چیزی است که احتمالا خیلی‌ها باور داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ