با توجه به قیمت کنونی مسکن بر اساس اطلاعات مرکز آمار و همچنین روندیابی قیمت 5 ساله مسکن بر اساس نرخ دلار، قیمت هر متر مربع مسکن در حال حاضر با حباب 33 درصدی در بازار معامله می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید حجاریان : بیش از پیش باید نگران ایران بود چرا که از یک‌سو سلسله‌‌ای از مقاومت‌های مدنی را شاهد هستیم و از سوی دیگر، قوانین و کنش‌هایی که جملگی میل به اعمال فشار بیشتر به جامعه می‌کنند.
بررسی‌ آماری که سازمان بیمه مرکزی اعلام کرده است، نشان می‌دهد که تقریبا یک‌سوم تصادف‌هایی که برای آن‌ها دیه پرداخت می‌شود، ساختگی هستند و سالانه ۲ هزار میلیارد تومان خسارت از صندوق بیمه‎ها برای این تصادف‌ها پرداخت می‌شود. تقریبا ۹۰درصد خسارت‌های تصادفات ساختگی خسارات مالی هستند و ۱۰درصد هم به خسارات جانی مربوط می‌شوند.
یک‌سوم سال ۱۴۰۲ گذشته اما همچنان دسترسی به جزئیات بودجه امسال ناممکن است. مجلس اعلام کرده بودجه و پیوست‌های آن را به دولت ابلاغ کرده اما سازمان برنامه و بودجه می‌گوید در حال استخراج جزئیات و تغییرات صورت‌گرفته در آن است تا بتواند آن را منتشر کند.
برخی رسانه‌های داخلی بدسابقه که بار‌ها در نقش همکار داخلی رسانه‌های معاند در کارزار‌های رسانه‌ای علیه مردم ایران حضور فعال داشته‌اند، از یک‌سو یارانه و بودجه از دولت دریافت کرده و از سوی دیگر از برخی نهاد‌ها نیز در قالب خبر و آگهی، هزینه دریافت می‌کنند. بر همین اساس و با توجه به کارنامه سیاه این قبیل رسانه‌ها، خلاف انصاف و مروت و قانون است که پول بیت‌المال صرف حمایت از آنان شود.
روزنامه القدس العربی به افول روزافزون قدرت منطقه‌ای آمریکا از یک‌سو و افزایش قدرت و تأثیرگذاری ایران در منطقه در کنار گسترش توانمندی‌های نظامی گروه‌های مقاومت دربرابر اسرائیل اشاره کرد.
خواب یک‌سوم از زندگی هر فرد را خواب تشکیل می‌دهد که درصورتی که این خواب باکیفیت باشد فرد دوسوم دیگر زندگی خود را با موفقیت می‌تواند سپری کند. حواستان باشد که خواب با کیفیت خوابی است که در مدت شب به وقوع بپیوندد. خوابیدن در این ساعت باعث مرگ می‌شود!
قالیباف هم در منگنه قرار گرفته است؛ از یک‌سو قشر هوادار یا نزدیک به تفکرات پایداری و از سوی دیگر اصولگرایان معتدل و همسو با قالیباف. او می‌خواهد دل همه را به دست بیاورد؛ امری که به نظر می‌رسد امکان‌پذیر نباشد. دلیل این دعوا هم مشخص است؛ طیف محافظه‌کار تقریبا از عدم حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات اطمینان یافته است؛ بنا بر این، آن‌ها برای به دست آوردن رای از همان بخش حاضر در انتخابات که بدنه اجتماعی اصولگرایان و محافظه‌کاران باشد، هستند.
به گفته سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) حدود یک‌سوم کل مواد غذایی تولید شده هر ساله از بین می‌رود یا هدر می‌شود. ضایعات جهانی مواد غذایی در سال ۲۰۱۷ تقریبا همان مقدار دی‌اکسید کربنی تولید کرد که مجموع انتشار گاز‌های گلخانه‌ای ایالات متحده و اتحادیه اروپا بود.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: در ۴ تا ۵ سال اخیر تعداد اتوبوس‌های شهر تهران نسبت به گذشته به یک‌سوم کاهش‌یافته و در حال حاضر ۸۰ درصد ناوگان حمل‌ونقل عمومی فرسوده است.
اسدی بابیان اینکه بیش ازیک‌سوم درآمد ارزی کشوراز منطقه ویژه انرژی پارس تأمین م‌شود، گفت:بیش از ۱۱میلیارد دلار در۱۰ماهه امسال از این منطقه صادرشده که نسبت به مدت مشابه ۵۰درصدافزایش‌یافته‌است.
با توجه به برودت سرما و کاهش دما و جهت مدیریت بهینه مصرف گاز، فردا ادارات استان تهران با یک سوم ظرفیت فعالیت خواهند کرد.
بن‌گویر به منظور نشان دادن اقتدار خود در مقام وزیر امنیت داخلی اسرائیل از یک‌سو و تحریک گروه‌های مسلح فلسطینی به‌خصوص حماس از سوی دیگر، از مسجدالاقصی دیدار کرده است. او خواهان آن است که حماس در واکنش به این حادثه، از نوار غزه به سمت اسرائیل راکت پرتاب کند تا زمینه برای جنگ تازه‌ای بین دو طرف فراهم شود؛ جنگی که بن‌گویر و همفکرانش، شدت عمل بی‌سابقه در برابر آن و «پیروزی نهایی» را وعده می‌دهند.
رصدخانه مهاجرت ایران گزارش کرده که در سال ۲۰۲۲ میلادی، در مجموع ۱۴۲ هزار و ۹۸۹ ایرانی در کشور‌های مختلف در وضعیت پناهندگی قرار داشته‌اند. آلمان همواره یکی از مقاصد اصلی پناهندگان ایرانی در سال‌های اخیر بوده و در سال ۲۰۲۱ میلادی، حدود یک‌سوم اتباع ایرانی پناهنده در جهان در آلمان زندگی می‌کرده‌اند.
جالب است بدانید بیش از یک‌سوم بادام‌زمینی‌های دنیا صرف تهیه کره آن می‌شود، اما متأسفانه مصرف این ماده مغذی در ایران به دلیل ناآگاهی از فواید این خوراکیِ مفید و مقوی بسیار کم است.
نشریه نیویورک‌تایمز در گزارشی نوشت که تسلیحات ارسالی آمریکا به اوکراین دائما از کار افتاده یا در جنگ آسیب می‌بینند و این موضوع به مشکلی بزرگ برای پنتاگون بدل شده است!
رویا حسین‌نژاد، جامعه‌شناس می‌گوید: به اعتقاد من پرداخت وام ازدواج نمی‌تواند دردی از مشکلات نسل جوان برای شروع زندگی مشترک‌شان را دوا کند. او معتقد است از یک‌سو دولت تسهیلات را افزایش می‌دهد و از سوی دیگر بانک‌ها تضامین محکم‌تری را درخواست می‌کنند. شاید تامین ضامن رسمی یا حتی کاسب در شهر‌های ما کار راحتی باشد، اما در مناطق روستایی اینگونه نیست.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با بیان اینکه دورویی مقامات فرانسوی تأسف بار است، افزود: آنها از یک‌سو بر ارتکاب اقدامات قهری و خشونت بار که پیشتر نیز در مقابله با تظاهرات جلیقه زردها و خشونت پلیس این کشور در درگیری‌های نژادی سابقه داشته، اصرار می‌ورزند و از سوی دیگر ریاکارانه به موعظه و فضاسازی علیه سایر کشورها می‌پردازند.
اسماعیل کوثری گفت: نیروهای انتظامی و امنیتی از ۲ جبهه مورد حمله قرار گرفته‌اند. در یک‌سو شاهدیم برخی چهره‌هایی که در گذشته سوابق انقلابی داشته‌اند به این نیروها هجمه وارد می‌کنند؛ به‌دلیل اینکه این افراد در جریان مسائل پشت‌پرده آشوب‌های اخیر نیستند گمان می‌کنند اظهارات بیگانگان درست است.
مربیان تیم ملی از یک‌سو و رئیس فدراسیون کشتی از سوی دیگر، باید پاسخ این پرسش را بدهند که در یک سال گذشته چطور دو کشتی‌گیر آمریکایی را آنالیز کرده‌اند که هر دو بدون سختی و بعضا با اختلاف امتیازی زیاد، نمایندگان ایرانی را که یکی از آن‌ها دست بر قضا، اسطوره نوظهور کشتی ایران است، از پیش‌رو برمی‌دارند، به مدال طلا بوسه می‌زنند و کمربند قهرمانی را می‌بندند؟
در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ از بین کل دانش‌آموزان ثبت‌نامی غیر‌ایرانی، هزارو ۶۱۰ نفر در رده پیش‌دبستانی، ۳۳۵‌هزار‌و ۹۶۳ نفر در دوره اول و دوم ابتدایی، ۱۰۴‌هزار‌و ۴۵۸ نفر در دور اول متوسطه و ۵۵‌هزار‌و ۵۹۰ دانش‌آموز در دوره دوم متوسطه مشغول به تحصیل هستند. یک‌سوم دانش‌آموزان ثبت‌نام‌شده بدون مدرک و غیرقانونی هستند.
سعید لیلاز: شما می‌گویید که این ملت دارد له می‌شود، من می‌گویم که این ملت زیر بار سوءمدیریت و فساد له می‌شود. از روز ازل اختراع پول در تاریخ ایران تا پایان محمدرضا پهلوی ما ۴۲۰ میلیارد تومان تجمعی نقدینگی درست کرده‌ایم، الان در هر دو ساعت این مقدار را تولید می‌کنیم. یعنی آنقدر این دستگاه فاسد شده که بدون ایجاد روزی ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی نمی‌تواند ادامه حیات بدهند، همه‌اش هم کسری بودجه نیست، یک‌سومش کسری بودجه است، بقیه‌اش عین دزدی است، عین دزدی است.
در فصل جاری برگزاری مسابقات، حضور تماشاگران به میزان یک‌سوم خواهد بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ