اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فریبا شیروانی، فوق تخصص عفونی اطفال و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه بیماری سیفلیس از مادر به بچه بویژه در صورت ابتلای مادر در طول بارداری یا ابتلای قبلی مادر منتقل می‌شود و بیماری‌های شدیدی را برای کودک به همراه دارد، می‌گوید: این عفونت باکتریایی از طریق ارتباط جنسی می‌شود و در کسانیکه مبتلا به ایدز یا هموسکشوال (همجنسگرایی) هستند احتمال بیماری بیشتر است.
در پی شهادت جوان ۱۸ ساله فلسطینی به دست نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، مردم فلسطین در مراسم باشکوهی پیکر این شهید را تشییع کردند.
حمام جایی است که معمولا آن را با تمیزی مرتبط می‌دانیم. مطمئناً اگر قارچ و کپک در حمامتان کشف کنید متعجب و ناراحت و پریشان می‌شوید. قابل‌درک است که بخواهید این کپک‌ها را فوراً از بین ببرید؛ اما لازم است پیش از آن چیز‌هایی را بدانید. ضمناً کپک در قسمت‌های مختلف حمام به یک شیوه پاک‌سازی نمی‌شود و همچنین استفاده از برخی از مواد و محصولات از بین برنده‌ی قارچ و کپک در واقع می‌تواند شرایط را بدتر کند.
مردم فلسطین امروز با شکوه هرچه تمام‌تر پیکر شهیدی که روز گذشته در رام‌الله به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده بود را تشییع کردند.
اهواز- تشییع پیکر مطهر شهید «محمد قنبری» امروز با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.
با انتقال متهم به مقر انتظامی، بازجویی‌های علمی و تخصصی از وی نشان داد که او در سرقت از منزل بولوار شهید شیرودی نقش دارد. این درحالی بود که وی با توجه به فیلم دوربین مدار بسته دیگر نمی‌توانست حضور خود در صحنه سرقت را انکار کند به همین دلیل دو همدست خود را به پلیس لو داد و گفت: دستبرد به منزل را با شیوه توپی زنی انجام داده است و زوج جوانی هم دو عضو دیگر باند هستند.
این نرخ‌گذاری‌ها به‌طور طبیعی باید همراه با ضمانت اجرا و تهدید و ارعاب و مجازات باشد و گروه‌های نظارتی متعدد نیز بر آن نظارت کنند و طبیعی است که لفت و لیس‌های فراوان در اجرای این دو مرحله رخ می‌دهد و در نهایت هم جز دردسر و گرانی چیز دیگری نصیب مردم نمی‌شود و شاید بتوان گفت که همه اینها نوعی بازی و توزیع رانت است و در پایان هم به سر ملت منت می‌گذارند که اگر ما نبودیم!! قیمت مرغ به جای ۱۰۰ هزار تومان، ۱۸۰ هزار تومان می‌شد. در حالی که اگر آنان نبودند، قیمت مرغ الان زیر ۲۰ تومان بود!
منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: عصر روز یکشنبه در محور اتوبان شهید آقابابایی لاین جنوب به شمال در اثر شکستگی خط انتقال فاضلاب، زمین دچار فرونشست شد و حفره‌ای ایجاد شد. محدودیت تردد و انسداد عرض جنوب به شمال اتوبان شهید آقابابایی بعد از پل اطشاران توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی برای بررسی و رفع خطر از محل ناشی از حفره ایجاد شده در اتوبان شهید آقابابایی ایجاد شد.
مراسم تشییع پیکر شهید امر به معروف «حمیدرضا الداغی» صبح سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور با شکوه مردم سبزوار از مقابل مسجد تاریخی جامع سبزوار به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار شد. شهید «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت سبزوار، در جریان تلاش برای رفع مزاحمت برای دو دختر نوجوان بر اثر ضربات متعدد چاقوی مهاجمان به شهادت رسیده بود.
فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت شهادت شهید غیرت "حمید رضا الداغی" تاکید کرد: شکوه غیرت و مشعل غیرتمندی در دفاع از ناموس در جامعه ایرانی و پرفروغ تر از همیشه روشن است.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی بیانیه‌ای صادر کرد.
شرکت دارویی فایزر اعلام کرد که مقامات بهداشتی ایالات متحده برای شیوه درمانی تازه این شرکت علیه بیماری میگرن مجوز صادر کرده‌اند.
متخصص پرتودرمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه سرطان روده بزرگ یکی از سرطان‌های شایع جوامع صنعتی است، گفت: میزان شیوع این بیماری در دهه‌های اخیر رو به افزایش است.
شاید بپرسید که این بنای قدیمی را چه کسی ساخته است؟ در پاسخ باید گفت که معمار این بنا، فردی اوکراینی به نام «ولادیسلاوویچ گارادیتسکی» است که با الهام از معماری ایران باستان و به‌کارگیری شیوه اکسپرسیونیسم آرمان‌گرا این بنا را طراحی کرد. ایستگاه راه‌آهن تهران با مصالحی، چون آهن و سیمان ساخته شده و پنجره‌های آن از برنز و آهن است، نمای خارجی آهن نیز با مصالح ساختمانی ایرانی مثل سنگ سفید تراورتین تزیین شده که از معدن سنگ «پل‌سفید» استخراج شده است.
رئیس جمهور تاکید کرد: برخلاف اینکه بعضی می‌گفتند شهید سلیمانی در این منطقه به دنبال شیعه سازی است، او به دنبال دفع شر و ظلم در منطقه بود.
پرویز امینی پژوهشگر و مدرس علوم سیاسی، در تحلیل خود چه از نسبت شخصیت سردار قاسم سلیمانی به‌عنوان چهره‌ای ایدئولوژیک با جامعه متکثر امروز ایران، چه از نوع ارتباط فرمانده شهید سپاه قدس به‌عنوان نماد قدرت نظام حاکم با اقشار مختلف اجتماعی و جریان‌های متفاوت سیاسی و چه از شیوه مواجهه گفتاری و کرداری او با مسائل داخلی و حتی در روابط خارجی، به دو ویژگی فردی وی ارجاع می‌دهد؛ منعطف‌بودن و توان شهید سلیمانی در نمایندگی از عموم. تحلیلی که شاید محوری‌ترین معنایش در این جمله امینی نمایان باشد: «اگر امروز سردار سلیمانی بود خیلی از مسائلی که منجر به حوداث اخیر شد اصلاً شکل نمی‌گرفت؛ او شخصیتی قدرتمند برای ایجاد وفاق، تعدیل تعارضات، فهم شرایط اجتماعی و مشورت‌دهی به ساختار حکمرانی بود تا جایی بایستد که التهاب را آرام کند.»
برای سیستم‌های اندروید و اپل برنامه‌های وجود دارند که کاربرد متفاوتی دارند و در واقع برای مطلع شدن از موقعیت نوجوانان و جوانان است که برخی خانواده‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند. برنامه‌های Google Family Link، iSharing، Life ۳۶۰ در واقع برای موقعیت‌ها طرحی شده‌اند. اما بااین حال از آن‌ها هم میتوانید برای پیدا کردن دستگاه و تلفن گم شده خود استفاده کنید و موقعیت مکانی آن مطلع شوید.
گویا بررسی تراکنش‌های بانکی جدی‌تر شده است و حالا برخی اقشار پردرآمد تلاش می‌کنند با حذف دستگاه‌های کارتخوان از زیر بار پرداخت مالیات واقعی‌شان شانه خالی کنند. شاید بارها از متصدیان اصناف مختلف شنیده‌اید: که دستگاه پوز خرابه! لطفا نقدی پرداخت کنید یا به شماره کارت حواله کنید.‏
سید حسن خمینی گفت: در مقام عمل و در حکومت‌داری، بهتر این است که به حرف مردم گوش کنیم؛ چون حداقل سود آن این است که شیوه کم‌هزینه‌تری است و شاید بتوان گفت که خطای آن از نقطۀ مقابلش کمتر است.
ستون فقرات سالم اثربخشی فعالیت‌های روزمره و شیوه زندگی فرد را تعیین می‌کند، زیرا بدشکلی یا بیماری‌های ستون فقرات می‌تواند منجر به کمردرد شدید و سایر عوارض شود و بر تندرستی عمومیِ فرد تأثیر بگذارد.
سرلشکر سلامی تاکید کرده است: این شهیدان عالیقدر بویژه سردار شجاع و پاکباخته شهید هاشمی عمر با برکت خود را وقف خدمت صادقانه و عاشقانه به ملت و مملکت اسلامی به ویژه استان کهن سیستان و بلوچستان و صیانت از امنیت و آرامش مردمان این منطقه نمودند، که شعاع درخشش، شکوه و عظمت آن برای همیشه ماندگار و راهنمای نسل‌های آینده استان و بلکه ایران عزیز خواهد بود.
تبریز- فرمانده پلیس فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی از کشف ۲ کیلو و ۴۳۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز خبر داد.
استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: روال صحیح از پوشک گرفتن کودک، عامل مهمی در کاهش شب ادراری کودکان محسوب می‌شود. حساسیت‌های زیاد والدین در برخورد با کودکی که دچار شب ادراری شده نه تنها باعث شیوع بیشتر شب ادراری در کودک می‌گردد بلکه باعث ایجاد مشکلات روحی در آینده او نیز خواهد بود.
بر اساس گزارش منتشر شده در سایت کدال گزارش فعالیت ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۰ نماد‌های گروه بانکی منتشر شد. کدام نماد عملکرد بهتری را داشت و سود بیشتری نصیب سهامدارانش کرد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ