رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان گفت: نیاز امروز ما ظهور یک «منطقه قوی» متشکل از «بازیگران قوی» است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استفاده از رنگ برای اینکه ما در خانه احساس شادی بیشتری داشته باشیم هرگز بیش از امروز مورد نیاز نبوده است. طراحی هر اتاق و ایده‌های رنگ اتاق می‌تواند کمک مثبتی به رفاه ذهنی ما نماید.
نماینده مردم قزوین با بیان اینکه بنیاد عفاف و حجاب در کنار سایر تشکل‌های مردمی حامی زیست‌عفیفانه در جامعه است، عنوان کرد: نیاز امروز ما وحدت و انسجام در حوزه ترویج و تشویق به زیست عفیفانه بوده و مطالبه مردمی عفاف و حجاب در سطح کلان جامعه مطرح است. اگر مسئولان همراهی کنند مشکلات حل خواهد شد.
مصدق:حبس کردن یک فعال اقتصادی مشکلی را حل نمی‌کند. به جای حبس، فرد مجرم ملزم است برای افراد ایجاد اشتغال کند یا مدرسه بسازد. امروز در بحث کلاهبرداری گفته می‌شود هر فردی که مرتکب کلاهبرداری می‌شود باید حبس شود، برای فردی که مرتکب ۱۰۰ هزار تومان مرتکب جرم شده ۷ سال حبس دهد و برای فردی که مرتکب ۱۰۰ هزار میلیارد تومان کلاهبرداری شده یک سال حبس بدهد درست است. حرف ما این است که قانون باید اصلاح شود. برای اصلاح قوانین حتما به کمک فعالان اقتصادی نیاز داریم.
وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر به کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پارک آبی "تل خسرو" یاسوج گفت: مردم ما امروز نیاز به شادمانی دارند و صدا و سیما بجای برخی سخنرانی‌های بی حاصل، برنامه‌های شادی آفرینی پخش کند.
تبریز-رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ما جنگ اقتصادی داریم، امروز تک تک مردم میدان داران این عرصه هستند، برای تحول در اقتصاد به سرمایه‌گذاری و بهره‌وری نیاز داریم که بزرگترین چالش ما است.
میرحسین موسوی به دلیل بروز برخی علائم از جمله بی‌حالی و تب، بعد از ظهر امروز به یکی از مراکز درمانی منتقل شده و تشخیص اولیه ما نیز ابتلای وی به ویروس فصلی آنفولانزا است.
سردار باقری با اشاره به وضعیت قدرت دفاعی کشور در روز‌های آغازین انقلاب اسلامی، گفت: در آن دوران کمتر از پنج درصد تجهیزات ما در داخل تولید می‌شد؛ اما امروز قدرت دفاعی و توان بازدارندگی جمهوری اسلامی آنچنان بارور شده که بیش از ۹۰ درصد محصولات مورد نیاز را خودش تولید می‌کند و تجهیزات دفاعی ما درخواست‌کنندگان فراوانی پیدا کرده است.
رئیس جمهور گفت: ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به انسجام و وحدت ملی داریم و وحدت ملی یک اصلی است که همواره باید نسبت به آن پایبند بود و این وحدت و انسجام زمینه بسیار مهمی برای توسعه است.
بقا؛ کلمه‌ای است که با سرشت انسان عجین شده است. از همان ابتدای خلقت تا به امروز، انسان‌ها از انجام هیچ کاری برای حفظ بقای خود فرو گذاری نکردند. تلاش برای زنده ماندن شاید اولین قانون طبیعت باشد؛ قانونی که به احتمال زیاد توانایی زیر پا گذاشتن بقیه قوانین را دارد. همه تلاش‌های انسان و به جلو گام برداشتن‌ها، نتیجه نیاز ما به بقا و زنده ماندن است؛ نیازی که به زندگی معنا می‌بخشد و به بازوهایمان انگیزه و پشتکار تزریق می‌کند. تلاش یک شیرجه رو روایت بقاست و فلسفه زندگی را در مدت زمان کوتاهی نشان می‌دهد. شیرجه رو پس از هر نمایشی که داشته باشد در نهایت باید برای بقا و زنده ماندن تلاش کند.
همسر رئیس جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با یک شبکه خارجی ضمن بیان اینکه صلح با تسلیم فرق می‌کند و حمله به زنان، حمله به فرهنگ است، تأکید کرد ما در جامعه امروز نه مردسالاری نه زن‌سالاری، بلکه اتحاد نیاز داریم.
اینکه برخی، تحولات اخیر کشورمان را صرفا به حوزه فرهنگی تقلیل دهند، چندان واقع بینانه نیست. ما نیاز داریم که داشته‌های خود، منطق رشد و پیشرفت در جهان امروز، و نگاه ریشه‌ای و عمیق و مدبرانه به چالش‌ها و مشکلاتمان را بار دیگر مرور کنیم. مهاجران ایرانی جز تحصیلکرده‌ترین و فرهیخته‌ترین قشر‌های جامعه مهاجرتی در کشوری نظیر آمریکا هستند. به راستی جایگاه این اقشار در سازندگی کشور کجاست؟
امروز کیسینجر هشدار می‌دهد که مشکل نظم جهانی دشوارتر می‌شود. رقابت‌های قدرت‌های بزرگ تشدید می‌شود، چین چالش پیچیده تری در مقایسه با اتحاد جماهیر شوروی است و اعتماد بین المللی با افزایش پیوسته ظرفیت بالقوه درگیری‌های جهانی رو به کاهش است. کیسینجر می‌گوید ما بیش از هر زمان دیگری به خرد نیاز داریم، اما یافتن آن چندان آسان نیست.
عبدالکریمی گفت: متاسفانه قدرت سیاسی، اغلب چهره‌های مقبول را سوزانده و بیشتر واسطه‌ها را حذف کرده است. امروز هم بخشی از جامعه به خصوص نسل‌های جدید، زبان حاکمیت را نمی‌فهمند، حاکمیت هم متاسفانه زبان این نسل‌ها را نمی‌داند. در ایران، نیاز به ترجمانی است تا این شکاف پر شود. ما نیاز به افراد دو زبانه و دوزیست داریم تا هم با منطق نسل‌های جدید آشنا باشند و هم با منطق حکومت.
مصباحی مقدم درباره اینکه چه بخش‌هایی از قانون اساسی نیاز به بازنگری دارد، گفت: ساختار سیاسی ما در حال حاضر پارلمانی - ریاستی است. معتقدم در بازنگری می‌توان آنرا به ساختار پارلمانی تغییر داد. در این ساختار نخست وزیر به عنوان نفر نخست اجرایی از سوی پارلمان تعیین می‌شود و رئیس جمهور هم نقش هماهنگ کننده قوا را بر عهده دارد. این ساختار برای کشور و شرایط امروز مناسب‌تر است.
اصفهان- شهردار اصفهان با بیان اینکه بسیاری از مشکلات شهرها از مسیر فرهنگی قابل حل است، گفت: جامعه امروز ما به شدت نیاز به فضای فرهنگی در شهرها دارد.
سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در همایش جهاد تبیین با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت جهاد تبیین، از همه کسانی که در جهت روشنگری، تبیین و تنویر افکار عمومی نقش دارند قدردانی کرد و گفت: کار جهادی یک معنا و مفهومی دارد و در مبانی ما با کار عادی فرق می‌کند.
آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز جمعه یکم مهر در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: برای بانویی به نام مهسا امینی حادثه‌ای رقم خورده که همه ما را آزرده خاطر کرد و یقین داریم که خاطر رهبر انقلاب نیز از این قضیه آزرده خاطر شده است.
بندرعباس - مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: نیاز امروز کشور ۵۵۰ فروند هواپیما هست و ما تنها یک سوم این مقدار را داریم.
امروز انتقاد و پرسش ما این است که چرا بدون بررسی کارشناسی و در کمیسیون‌های غیرمرتبط و با حضور نمایندگانی که تخصصی در این زمینه ندارند علیه نهاد وکالت قانون وضع می‌شود؟ مگر نهاد وکالت با شما چه کرده است که آن را تخریب می‌کنید؟
امروز مطالبی همچون خبر مهم بانک مرکزی برای بازار ارز چیست؟، ۱۰ خبر تاثیرگذار بورس امروز، سهامداران پتروشیمی پارس بخوانند، پیش بینی بورس| توجه دوباره به سهام شرکت‌های بزرگ و بنیادی، نماد‌های شاخص ساز تحت تاثیر عوارض صادراتی، تحلیل بنیادی کاوه | کاوه در ۹ ماهه چقدر فروخت؟، افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی یک نماد، هند چرا صادرات گندم را ممنوع کرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
راه تاریک اجاره سند برای وثیقه
یکی از مواردی که جامعه امروز ما نیاز دارد برای اینکه ما یک امنیت قضایی ایجاد کنیم و به نوعی حفظ شأن و جایگاه اسناد را رعایت کنیم، توسعه سند رسمی است. متاسفانه بیش از ۷۰ درصد از پرونده‌های قضایی ما مربوط به بحث‌های املاک است و شاید از این ۷۰ درصد نیز بیش از ۶۰ تا ۷۰ درصد مشکل اساسی مربوط به قولنامه‌های عادی است
آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان با گرامیداشت روز ولادت امام هادی(ع) اظهار کرد: افتخار ما این است که پیرو خاندان پیامبر(ص) و ائمه طاهرین(ع) هستیم و این پیروی تنها در ذهن و گفتار نیست و در مقام عمل نیز باید سعی کنیم از این خاندان درس بگیریم.
رئیبس سازمان سینمایی تاکید کرد: سینمای ایران متعلق به ده هزار نفر است، نمی‌توانیم بگوییم که همه امکانات و تجهیزات در اختیار ۲۰ تا ۳۰ نفر باشد. دوران پدرخواندگی در سینمای ایران تمام شده و اکنون سینمای ما به پدری نیاز دارد که خوب بشنود و خوب عمل کرده و عدالت را رعایت کند. امروز در سینمای ایران قوانین حکم‌فرماست، دوران تلفن زدن و سفارش کردن تمام شده.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ