ورامین- معاون وزیر آموزش و پرورش گفت:مهارت آموزی دانش آموزان نیاز اصلی و اساسی امروز کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: به زودی سامانه جدیدی رونمایی خواهد شد و متقاضیان می‌توانند مدارک لازم، مهارت‌های کسب شده و...، خود را اعلام کنند.
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: به زودی سامانه جدیدی رونمایی خواهد شد و متقاضیان می‌توانند مدارک لازم، مهارت‌های کسب شده و...، خود را اعلام کنند.
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت:به زودی سامانه جدیدی رونمایی خواهد شد و متقاضیان می‌توانند مدارک لازم، مهارت‌های کسب شده و.... خود را اعلام کنند.
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، جزئیات اعطای وام مهارت‌آموزی در سال ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش می‌گوید: امروزه دانش‌آموزان به دلیل کار کردن با وسایل نوین، انگلیسی را می‌دانند. البته در بسیاری از جا‌ها همکاران با استفاده از روش‌های مهارت محوری، دانش‌آموزان را به میدان آوردند. همچنین در کانون پرورش فکری نیز زبان‌های مختلف را داریم. ولی در مدارس چند زبان از زبان آلمانی تا زبان چینی را به عنوان اختیاری از سال ۱۴۰۳ اضافه می‌کنیم.
قائم مقام کمیته امداد امام‌خمینی (ره) گفت: شرکت‌های دانش بنیان علاوه بر اشتغالزایی با تکیه بر دانش و آموزش مهارت باعث پایداری مشاغل می شوند.
محمدرضا نیک نژاد: مهاجرت در پایه دانش آموزی مخصوص طبقات خاصی است و گستردگی ندارد. همانطور که در ایران شکاف طبقاتی زیاد و آموزش طبقاتی شده و عموما دیگر رشته‌های برند و پول ساز برای پولدار‌ها مانده است. آمار‌ها نشان می‌دهد از ۴۰ رتبه اول کنکور فقط یک نفر از مدارس دولتی است یا در سه هزار رتبه اول کنکور ۷ تا ۸ درصد و چه بسا کمتر از مدارس دولتی هستند. از طرف دیگر فقط آدم‌های پولدار توان فرستادن کودکان خود به مدارس خارج از کشور را دارند و اگر در خانواده متوسط چنین تصمیمی بگیرند حتما فشار زیادی به آن‌ها وارد می‌شود.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش از آمادگی آموزش و پرورش برای کمک به بنیاد شهید برای تأسیس هنرستان‌های جوار صنعت وابسته به بنیاد شهید خبر داد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: به دنبال اجرای طرح «هر دانش‌آموز، یک مهارت» در مدارس استان با هدف مهارت افزایی دانش آموزان هستیم.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به تأکید رهبر انقلاب بر مهارت‌آموزی دانش آموزان در دیدار ایشان با جمعی از فرهنگیان، حتماً این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان باید هر سال مهارتی بیاموزند و معلمان باید برای آموزش، خودشان هم ماهر باشند و تحت آموزش قرار بگیرند.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس بر ضرورت افزایش مهارت آموزی در زندان آبادان تاکید کرد و گفت: پیگیری‌های ویژه در این خصوص و مشکلات زندان آبادان را انجام دادم.
رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور گفت: مهاجرت در سنین دانش آموزی جز گسست خانوادگی هیچ دستاورد دیگری ندارد.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: توسعه مراکز مهارت آموزی اولویت راهبردی مجموعه تعلیم و تربیت استان است.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ۵۰ درصد معلمان عضو بسیج هستند، گفت: هر دانشجو معلم باید پس از فراغت از تحصیل در 6 ساحت تربیتی دارای ۱۲ مهارت باشد.
فرسودگی مدارس قدیمی، رشد جمعیت، بلایای طبیعی و مهاجرت موجب شده است تا در برخی از مناطق و استان‌های کشور حتی سرانه برخورداری از فضای آموزشی از ۵.۲۲ متر مربع به ازای هر دانش آموز هم کمتر باشد.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در نشست با دبیر اجرایی شورای توسعه سواحل مکران از راه‎اندازی قرارگاه مهارت آموزی در این سواحل خبر داد.
فیاضی، رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش هشدار داده بود که متأسفانه دانش‌آموزان ایرانی به دلیل اغوا به مالباخته تبدیل می‌شوند، زیرا مدارس و دانشگاه‌های ترکیه در مقطع لیسانس هیچ برتری‌ای بر مدارس و دانشگاه‌های ایرانی ندارند، اما تبلیغات مؤسسه مذکور آن‌ها را نهایتا پس از مهاجرت به مالباخته تبدیل می‌کند.
دستیار و مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی گفت: سربازان وظیفه مأمور به دستگاه‌های غیر نظامی نیز در شمول مهارت‌آموزی قرار گرفتند.
رؤسای سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و دانشگاه تهران تفاهم همکاری آموزش مهارت به دانشجویان و دانش آموختگان این دانشگاه را امضا کردند.
وزیر آموزش و پرورش از ورود مهارت های برنامه نویسی به محتوای برنامه درسی پس از تایید سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی خبر داد.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مهاجرت به شهرها و مهاجرت اتباع، تعداد دانش‌آموزان در حاشیه شهرها را افزایش داده است، گفت: سال تحصیلی را با ۱۶ میلیون دانش آموز شروع خواهیم کرد.
نخستین کارسوق برنامه‌نویسی با محوریت استعدادیابی و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در رشته تخصصی پایتون توسط آکادمی همراه اول و با همکاری اداره سمپاد یزد، در این استان شروع به کار کرد.
دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی گفت: برای اولین بار است که از ظرفیت دانشگاه‌ها و دانشجویان فنی و حرفه‌ای برای آموزش دانش آموزانی که علاقه مند به مهارت آموزی هستند؛ استفاده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ