رئیس جمهور گفت: ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به انسجام و وحدت ملی داریم و وحدت ملی یک اصلی است که همواره باید نسبت به آن پایبند بود و این وحدت و انسجام زمینه بسیار مهمی برای توسعه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین اعلام کرد: از زمان آغاز ضدحمله در ژوئن- ژوئیه تا کنون، کی‌یف بیش از ۴۳ هزار پرسنل نظامی خود را از دست داده است.
برنی سندرز سناتور آمریکایی گفت: امروز نابرابری ثروت در کشور ما بیش از هر زمان دیگری است.
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت گفت: امروز بیش از همیشه همکاری و همدلی قوا برای حل مسائل کشور ضروری است.
رئیس مجلس گفت: رژیم صهیونیستی می‌خواست موضوع فلسطین فراموش شود اما امروز بیش از هر زمان دیگری موضوع قدس و فلسطین در جهان اسلام و عرصه سیاست بین الملل زنده است.
رئیس مجلس گفت: رژیم صهیونیستی می‌خواست موضوع فلسطین فراموش شود اما امروز بیش از هر زمان دیگری موضوع قدس و فلسطین در جهان اسلام و عرصه سیاست بین الملل زنده است.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور الجزایر گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر ضرورت همکاری و تشکیل جبهه واحد و منسجم کشورهای اسلامی علیه رژیم صهیونیستی احساس می‌شود.
رئیس فیفا امروز تاکید کرد که قصد دارد با وضع قوانین جدید، از تلف شدن بیش از اندازه زمان در بازی های فوتبال جلوگیری کند.
رئیس فیفا امروز تاکید کرد که قصد دارد با وضع قوانین جدید، از تلف شدن بیش از اندازه زمان در بازی های فوتبال جلوگیری کند.
وزیر امور خارجه گفت: جهانِ خسته از جنگ‌های بزرگ جهانی دیروز و چالش های منطقه‌ای و بین المللی امروز، بیش از هر زمان دیگر نیازمند آموزه‌های حضرت محمد(ص) و پیامبران الهی برای صلح و ⁧امنیت⁩ است.
امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: امروز بشر بیش از هر زمان دیگری به محمد مصطفی (ص)، به فضیلت های اخلاقی مکتب او و الگوهای اخلاقی مکتب ایشان نیاز دارد.
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه امروز قوه قضائیه بیش از هر زمان دیگر با برنامه از پیش تعیین شده در حال حرکت است، گفت: احساس ناامنی بدتر از ناامنی است.
تصویری از داخل یک واگن متروی تهران با عنوان «تنهاییِ دسته‌جمعیِ آدم‌ها!» در فضای مجازی پربازدید شده است. در جهان امروز، جمعیت انسان‌ها از هر زمان دیگری در طول تاریخ بیشتر شده است. شهر‌های شلوغ نشانه‌ی آشکاری از این افزایش چشمگیر جمعیت است. اما برخلاف گذشته، این جمعیت بزرگ نه تنها در ارتباط با یکدیگر نیستند بلکه بیش از پیش از هم دور افتاده‌اند.
رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: امروز که سازمان‌های بین المللی، رسانه‌ها، آمریکا، اروپا و مزدوران منطقه‌ای دست به دست هم داده‌اند تا انقلاب را از نظر اقتصادی _ فرهنگی تهدید کنند بیش از هر زمان دیگری به انسجام برای دفاع از انقلاب نیاز داریم.
فرزند آیت الله هاشمی گفت: عقلانیت و میانه روی، مهمترین ویژگی شخصیتی مرحوم هاشمی بود که امروز خلا آن در حکمرانی و سیاست ورزی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود، پرهیز از افراط و تندروی در مدیریت کشور، موجب کاهش هزینه‌ها، نارضایتی‌ها و افزایش کارآمدی می‌شود، حضور منتقدین را به عنوان فرصت تلقی کردن نه تهدید و برخورد با آنها، نشانه عقلانیت یک سیستم است که امروز به آن نیاز داریم.
امروزه طبقه کارگر به قلب سیاست انگلیس برگشته و میلیون‌ها کارگر بیش از هر زمان دیگری به قدرت جمعی خود پی برده اند و جسارت می‌کنند تا ساختار اجتماعی نابرابر انگلیس را به چالش بکشند.
امروز کیسینجر هشدار می‌دهد که مشکل نظم جهانی دشوارتر می‌شود. رقابت‌های قدرت‌های بزرگ تشدید می‌شود، چین چالش پیچیده تری در مقایسه با اتحاد جماهیر شوروی است و اعتماد بین المللی با افزایش پیوسته ظرفیت بالقوه درگیری‌های جهانی رو به کاهش است. کیسینجر می‌گوید ما بیش از هر زمان دیگری به خرد نیاز داریم، اما یافتن آن چندان آسان نیست.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: قانون اقدام راهبردی قانون خوبی برای توسعه صنعت هسته‌ای بود و امروز اجرای این قانون غنی‌سازی را به سطحی رساند که در زمان حاضر ظرفیت غنی‌سازی کشور به بیش از دو برابر کل تاریخ این صنعت رسیده است.
رشت-فرمانده فراجا با اشاره به اینکه خویشتنداری حافظان امنیت در اغتشاشات اخیر از صبر و هوشمندی آنها است، گفت: توان و اقتدار نظامی ایران امروز بیش از هر زمان دیگری است.
شاخص کل امروز با ریزش بیش از ۱۵ هزار واحدی به یک حمایت بسیار قوی نزدیک شد، شاخص کل در مدت زمان هفتگی طبق تصویر زیر به یک ناحیه حمایتی بسیار قوی نزدیک شده است.
سخنگوی دولت گفت: طبق گزارش وزیر کشور، تا امروز رکورد سفر زائران ایرانی به مراسم اربعین در مدت زمان مشابه شکسته شده و بیش از ۳ میلیون زائر ایرانی وارد عراق شده‌اند.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار / بیش از ۶ میلیون دلار در بازار توافقی دادوستد شد، پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۳۱ مرداد + فیلم، تحلیل تکنیکال شبندر + فیلم، تحلیل نماد فرابورس | برجام فرابورس را به بالا پرتاب کرد؟، چه خبر از بزرگان بورس | بازگشایی فولاد، سبز پوشی فراکاب‌ها و تعلیق وسالت!، آیا قیمت بیت کوین هنوز به کف نرسیده است؟، خبر مهم برای بورسی ها؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش گفت: به منظور حفظ عدالت در ورود اطلاعات و جلوگیری از افزایش بیش از حد بار سامانه، اینگونه برنامه ریزی کرده‌ایم که هر رقم کدملی از سمت راست (اولین رقم سمت راست کد ملی) ۲.۵ روز کاری برای ثبت نام فرصت داشته باشد و امروز از صفر شروع می‌شود تا به کد ۹ برسیم. جدول زمانبندی مشخص شده است. با این حال پس از اتمام این زمان نیز فرصت دوباره‌ای به همه همکاران که موفق به ثبت نام نشده‌اند داده می‌شود و جای استرس و نگرانی نیست.
ستاد حقوق بشر با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی اعلام کرد کرامت انسانی، امروزه بیشتر از هر زمان دیگری در معرض تهدید و نقض قرار گرفته است.
ویروسی که ۹۰ درصد بزرگسالان جهان را مبتلا می‌کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ