هرگز توصیه نمی‌شود سردرد ناشی از مسمومیت خصوصا با الکل را با مصرف پاراستامول درمان کنند. در واقع این کار ضربه مضاعفی به کبد وارد می‌کند و می‌تواند عواقب بسیار خطرناکی داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تقویت ثبات منطقه ای و همکاری های اقتصادی انگیزه های قانع کننده‌ای برای دو کشور به منظور پیگیری روابط نزدیک تر هستند.
کارشناس مصری در ارتباط با ازسرگیری روابط تهران و قاهره تاکید کرد: ایران و مصر در موضوع سیاست داخلی با مانعی در مسیر احیای روابط روبرو نیستند وبیشتر این چالش در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی است.
با توجه به این که رابطه ایران و عربستان تجدید شده است، سایر کشور‌های عرب منطقه نیز تمایل پیدا کرده اند روابط خود را با ایران ترمیم کنند. یکی از این کشور‌ها مصر است. البته روند نزدیک شدن ایران به مصر چندان پر سرعت نیست و هر دو کشور با احتیاط کامل پیش می‌روند.
انزلی- فرمانده انتظامی بندرانزلی از مسمومیت ۴ مسافر بر اثر مصرف مشروبات الکلی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه دو نفر دستگیر شدند.
کرج- پیرو گزارش‌های واصله مبنی بر مسمومیت و فوت بر اثر مصرف مشروبات الکلی در کرج رئیس کل دادگستری استان البرز در این خصوص توضیحاتی ارائه داد.
پرونده قضایی در رابطه با فوت ۱۴ نفر در کرج به علت مصرف مشروبات الکلی تشکیل شد.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم، گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است؛ مثلا انتقال اسدالله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم، ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم؟ گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است. برای مثال انتقال اسد الله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
امیرعبداللهیان در پاسخ به این سوال که آیا پس از توافق ایران و عربستان نشانه‌ای مبنی بر ازسرگیری روابط با بحرین، مصر و اردن وجود دارد، گفت: سلطان عمان در جریان سفر به منامه پایتخت بحرین ابتکاری را در خصوص بازگشت روابط ایران و بحرین داشتند که در همین راستا هیات‌های فنی دو کشور از اماکن دیپلماتیک بازدید کردند. ما از بازگشت روابط استقبال می‌کنیم و امیدوار هستیم موانع از میان برداشته شود
مصاف پرسپولیس و سپاهان یکی از دیدارهای کلاسیک فوتبال ایران محسوب می‌شود که پس از چند سال کینه‌وزی شدید، حالا تلاش‌هایی برای بهبود این رابطه در حال انجام است.
اشتباه رامتین سلیمان‌زاده در مصاف با آلومینیوم و سپس یک نمایش بی‌نقص دیگر از این بازیکن مقابل فولاد خوزستان نام این بازیکن را بر سر زبان‌ها انداخت.
دکتر آرپیتا باسو، دانشیار دانشگاه نوادا در لاس وگاس و از اعضای این تیم مطالعاتی نیز در رابطه با موضوع فوق گفت: یک مطالعه کارآزمایی تصادفی کنترل شده متقاطع بر روی ۳۳ بزرگسال چاق نشان داد که مصرف دو و نیم فنجان توت فرنگی در روز به طور قابل توجهی مقاومت به انسولین را بهبود می بخشد.
مشرف با ایران رابطه بدی نداشت و از دید غربی‌ها یکی از رسوایی‌های مهم دوران حکومت او پرونده ارتباط عبدالقدیر خان، فیزیکدان هسته‌ای پاکستان با کشور‌های دیگر از جمله ایران، لیبی و کره‌شمالی بود
انواع چای حاوی ترکیبات آنتی‌اکسیدانی، ضدالتهابی و ضدسرطانی هستند. دانشمندان و محققان هم سال‌هاست که می‌دانند، مصرف منظم چای طبیعی می‌تواند مزیت‌های مختلفی برای سلامت انسان‌ها داشته باشد، اما رابطه بین استفاده از انواع چای و کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ تا به امروز چندان شفاف نبوده است.
سازمان زندان‌ها در رابطه با نحوه مصرف دارو در تمام زندان ها توضیحاتی ارائه داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: رابطه و گفتگوی دوجانبه بین ایران و مصر برقرار است و دو طرف اساساً مشکلی برای گفتگو، دیدار و تبادل نظر دوجانبه با یکدیگر ندارند.
عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی گفت: متاسفانه صنایع ما ارزش افزوده بالایی ندارند و گرفتن بازار‌های صادراتی به دلیل رانت خوراک و سوخت ارزان مورد استفاده است و این موضوع در رابطه با شدت مصرف بسیار بالای انرژی در ایران خود را نشان می‌دهد. در واقع با اعطای رانت سوخت و خوراک ارزان به صنایع برای صادرات، عملا به خریداران خارجی یارانه می‌دهیم.
عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی گفت: متاسفانه صنایع ما از ارزش افزوده بالایی برخوردار نیستند بلکه گرفتن بازارهای صادراتی به دلیل رانت خوراک و سوخت ارزان مورداستفاده است که این موضوع در رابطه با شدت مصرف بسیار بالای انرژی در ایران خود را نشان می‌دهد. در واقع با اعطای رانت سوخت و خوراک ارزان به صنایع برای صادرات، عملا به خریداران خارجی یارانه می دهیم.
عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی گفت: متاسفانه صنایع ما از ارزش افزوده بالایی برخوردار نیستند بلکه گرفتن بازارهای صادراتی به دلیل رانت خوراک و سوخت ارزان مورداستفاده است که این موضوع در رابطه با شدت مصرف بسیار بالای انرژی در ایران خود را نشان می‌دهد. در واقع با اعطای رانت سوخت و خوراک ارزان به صنایع برای صادرات، عملا به خریداران خارجی یارانه می دهیم.
کاویانپور گفت: در بخش کشاورزی یک پاسخ مشخصی دارد؛ باید الگوی کشت را تغییر دهیم آب زیادی مصرف می‌کنند و الگوی اقتصادی مناسبی و ارز آوری ندارند باید تجدید نظری در رابطه با آنها صورت بگیرد.
در همین رابطه نشریه «اکیپ» فرانسه مدعی شد و نوشت: کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی مصر با امضای قراردادی دوباره سرمربی ایران در جام جهانی قطر (۲۰ نوامبر تا ۱۸ دسامبر) شد.
بر اساس نتایج مطالعه جدید، رابطه معکوس بین خطر ابتلاء به سرطان سینه و دریافت اسید‌های چرب غیراشباع، به ویژه در زنان یائسه که چاقی دارند، وجود دارد. اسید‌های چرب امگا ۳، چربی‌های سالمی هستند که به خاطر فواید سلامتی شأن شناخته شده هستند.
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه از گوشه کنار خبر می‌رسد دولت به دنبال افزایش سقف نرخ خوراک گاز صنایع است، گفت: دولت اگر می‌خواهد در این رابطه تصمیمی بگیرد باید آن را در مجلس مطرح کند.
در سال ۱۴۰۰ ـ که اکنون در هفته آخر کاری بازار بورس آن هستیم ـ انتقادات و راهکار‌های متفاوتی به منظور خروج بازار از سیکل نزولی توسط کارشناسان مختلف و باسابقه بازار به گوش مسئولان رسید. یکی از پرطرفدارترین ایده‌ها که اغلب کارشناسان به آن به عنوان راهکار اتفاق نظر دارند، بحث حذف تدریجی دامنه نوسان بازار سرمایه است؛ اما این راهکار برای بازار سرمایه، یک چالش است یا یک راهکار برای برون رفت از وضعیت فعلی؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ