ماتیاس دلیخت، مدافع بایرن مونیخ، در واکنش به شایعه توطئه بازیکنان علیه یولیان ناگلزمان تاکید کرد که رابطه بسیار خوبی با این مربی داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران تراکتور رابطه خوبی با کاپیتان پرسپولیس ندارند.
در جلسه رسیدگی مینا اتهامش را قبول کرد و گفت: من برای اینکه بتوانم خوشبخت شوم رابطه‌ای با مهرداد شروع کردم. او وضع مالی خوبی داشت و من هم می‌خواستم از سختی‌ها رها شوم، اما بعد فهمیدم این رابطه عاشقانه نیست و مهرداد بیمار است و من را شکنجه می‌کند.
باشگاه بارسلونا به مناسبت تولد سی و شش سالگی لیونل مسی پیام تبریکی خطاب به او منتشر کرد تا نشان دهد رابطه باشگاه با اسطوره‌اش با وجود انتقال او به اینترمیامی همچنان خوب است.
معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره اظهارات فرمانده انتظامی مازندران درباره شکستن گردن هنجارشکنان گفت: ادبیات خوبی نبوده است. این طور نیست که او گفته باشد اگر کسی بی حجاب باشد گردنش را می‌شکنیم بلکه سخنان ایشان در رابطه باافراد شرور و کسانی که امنیت برهم می‌زنند و سرقت‌های مسلحانه بوده است. فیلم پخش شده هم تقطیع شده است.
به نظر می‌آید مربیان لهستانی تیم ملی والیبال رابطه خیلی خوبی با بازیکنان پیدا کرده اند.
پیروزی خاتمی رابطۀ ایران و اروپا را که بر اثر دادگاه میکونوس به بحران کشیده شده بود، به خودی خود ترمیم کرد و لحن آمریکا را نیز در برابر تهران تغییر داد. با این حال، خاتمی مجوز تشنج‌زدایی در روابط با واشنگتن را دریافت نکرد و فقط به او اجازه داده شد در حد کاهش و کنترل تنش‌ها با شبکۀ سی‌ان‌ان مصاحبه کند و خواهان ایجاد شکافی در دیوار بی‌اعتمادی بین دو کشور شود و بس!
ممکن است نیمار تابستان امسال در یک انتقال شوکه‌کننده به منچستریونایتد برود. ستاره برزیلی رابطه خوبی با کاسمیرو دارد و احتمال دارد این رابطه، پیوستن او را تسهیل کند.
بازیکن قدیمی پرسپولیس: رابطه خوبی با یحیی ندارم اما از ساپینتو خوشم می‌آید!
در چهار سال گذشته، استقلال نتوانسته است نخستین بازی خود در سال جدید را با پیروزی پشت سر بگذارد.
ستاره چلسی گفت که او رابطه خوبی با الاغ ها دارد و آنها را الگوی خود قرار داده است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اینکه حضرت امام گفتند ما هر چه داریم از محرم و صفر است به واسطه مقام شهداست.
رئیس بنیاد مستضعفان گفت:خبرهای خوبی در رابطه با آزاد راه تهران شمال در اسفند ماه می‌شنویم.
رابطه خوب هواداران رم و نیکولو زانیولو پس از اتفاقات اخیر از بین رفته و این از بنر اعتراضی علیه او کاملا مشخص است.
مرتضی منصوری می‌گوید رابطه خوب او با ساکت الهامی باعث شد تا هوادار را برای ادامه فوتبالش انتخاب کند.
امیرقلعه نویی سرمربی گل‌گهر همواره رابطه خوبی با اسفندیارپور مدیرعامل باشگاه داشته است.
متهم گفت: من شاگرد نانوا هستم. خانواده دارم. شغل دارم و در یک خانواده خوب هستم. من قبول ندارم که به لیدا تعرض کردم و هیچ سندی هم نیست که نشان دهد من با او رابطه داشته‌ام. رابطه ما در حد تلفن و حرف بود. اصلاً من از لیدا شکایت دارم که آبرویم را برده است.
سردار آزمون تصویری از مادرش کنار مرتضی پورعلی گنجی و مادر او در اینستاگرام منتشر کرده است تا مشخص شود رابطه این دو ملی‌پوش خوب است.
متهم گفت: مادربزرگم همسایه‌ام بود. مرتب می‌رفتم پیش او می‌ماندم. رابطه خوبی داشتیم. او مریض و پیر بود. درد می‌کشید شب‌ها ناله می‌کرد. فکر می‌کردم، چون زجر می‌کشد اگر بمیرد، بهتر است. از طرفی آدم خوبی هم بود. گفتم حیف است که در این دنیا باشد. او از جنس این دنیا نیست. می‌خواستم درد و رنجش تموم شود.
وینگر تیم ملی ایران اعتراف کرد که در تیم ملی فوتبال بعضی بازیکنان رابطه خوبی با اسکوچیچ نداشتند، او، اما تاکید دارد که اکنون شرایط فرق کرده است.
سبحانی تصریح کرد: در گذشته پرونده‌هایی برای افرادی که اقدام به آتش افروزی در تالاب انزلی کرده اند تشکیل و آرای خوبی صادر شده که در بخش اجرای احکام در حال انجام است.
کادنا سر ادعا کرد که مارکو آسنسیو مدت هاست که رابطه خوبی با کارلو آنچلوتی ندارد و به جای تلاش برای رسیدن به ترکیب ثابت، انگیزه‌اش را از دست داده است.
مربی استقلال شایعات مربوط به ایجاد اختلاف میان خود و ریکاردو ساپینتو را تکذیب کرد.
یکی از نامزد‌های ریاست فدراسیون فوتبال که رابطه خوبی با برانکو داشته و در گذشته هم تلاش کرده بود او را به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب کند به تازگی با او تماس گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ