اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درگیری ها و حواشی رخ داده در پایان دربی ریاض، بیشتر از درخشش رونالدو توجهات را به خود جلب کرد که این موضوع ریشه در اتفاقات 20 ماه پیش دارد.
خالدآبادی، عزت اللهی و مغانلو سه بازیکنی بودند که یحیی گل‌محمدی به شدت به دنبال حضور آنها در پرسپولیس بود و باشگاه پرسپولیس به واسطه مسئله رضایتنامه نتوانست این انتقال را نهایی کند.
محمدرضا خالدآبادی، سعید عزت اللهی و شهریار مغانلو سه بازیکنی بودند که یحیی گل محمدی به شدت به دنبال حضور آنها در پرسپولیس بود و باشگاه پرسپولیس به واسطه مساله رضایتنامه نتوانست این انتقال را نهایی کند.
شب گذشته ترکیه، سازمان ملل و روسیه نتوانستند برای تمدید قرارداد صادرات غلات اوکراین به جمع‌بندی برسند و در نهایت این توافق به تاریخ پیوست.
برنامه بازی های بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر نشان از شروعی سخت در جدال تیم های مدعی قهرمانی لیگ برتر دارد.
با اعلام برنامه کامل بیست و سومین دوره لیگ برتر، استقلال کارش را در آبادان آغاز می کند و در تهران به پایان می رساد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران تورنمنت بلغارستان را با پیروزی مقابل میزبان به پایان رساند، اتفاقی که برای بازسازی روحیه بازیکنان این تیم نیاز بود.
محمد ربیعی پس از چهار سال متوالی حضور در رفسنجان، سرانجام به پایان راه خود با مسی‌ها رسید.
آخرین دقیقه از وقت های تلف شده فینال لیگ اروپا صحنه درگیری شدید اعضای نیمکت دو تیم بود؛ مورینیو نقش اول این لحظات ملتهب بود.
با پایان فروش قانونی بلیت‌های دربی ۱۰۰ بین پرسپولیس و استقلال، شروع فروش در بازار سیاه آن آغاز شد!
با پایان فروش قانونی بلیت‌های اندک دربی صدم، شروع فروش در بازار سیاه آن آغاز شد!
نایب قهرمان کشتی امیدهای جهان همکاری علیرضا رضایی با کشتی کرج را یک موهبت دانست و گفت: او خیلی پهلوان است و به لحاظ فنی کمک‌مان می‌کند.
با شکست پرسپولیس صدرنشین، اختلاف امتیاز در بالای جدول کم شد و حالا حاشیه امنیت سرخپوشان کاهش یافته است. بازی‌های لیگ از همین شروع نیم‌فصل دوم حساس‌تر شد و تا پایان رقابت‌ها جذابیت صدچندان می‌شود. بازی‌های هفته بعد لیگ به شرح زیر است. جدال تراکتور با فولاد ، سپاهان با گل‌گهر و دربی شمال بین نساجی و ملوان در انزلی ، تماشایی خواهدبود و استقلال چشم به کار بزرگ رحمتی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دارد.
دلایلی چون شیوع ویروس کرونا، آلودگی هوا ، خطرات پوسیدگی ورزشگاه آزادی، آماده نبودن زیرساخت برای ورود بانوان و ملاحظات امنیتی چندماه اخیر ، به عنوان دلایل منع حضور تماشاگران در استادیوم‌ها مطرح شده بود.
مارکت زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران تا پایان هفته هجدهم باز خواهد بود.
بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال امروز در لوسیل قطر با بازی دو تیم فرانسه و آرژانتین به پایان می‌رسد. ساعتی قبل از شروع این بازی مراسم اختتامیه در ورزشگاه لوسیل برگزار شد.
با برگزاری دیدار نیمه نهایی میان فرانسه و مراکش، استادیوم برگزار کننده بازی افتتاحیه، به کار خود در جام جهانی پایان داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم بازیکنانم در بازی با آمریکا خوب بازی کنند و پیروز شوند.
تمرین تیم ملی در حالی به پایان رسید که سوژه زیادی را برای عکاسان و خبرنگاران فراهم کرد.
هفته نخست از سی و پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال مردان با برگزاری سه دیدار دیگر به پایان رسید.
ساکت الهامی در بیست و پنج دقیقه پایانی دیدارشان برابر تراکتور، بازیکن هجده ساله هوادار را در جو سنگین ورزشگاه یادگار به زمین بازی فرستاد‌.
اولین بازی فصل تیمهای نساجی مازندران و مس کرمان به میزبانی شمالی ها اما در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد که در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
تراکتور بازی های خانگی خود در فصل جدید لیگ برتر را در ورزشگاه شهید سلیمانی آغاز می کند تا روند آماده سازی ورزشگاه یادگار امام به پایان برسد.
طبق تقویم هجری شمسی، تاریخ شروع محرم ۱۴۰۱ روز شنبه هشتم مرداد و پایان این ماه هم یکشنبه ششم شهریور است. روز تاسوعا و عاشورای حسینی 1401 نیز به ترتیب یکشنبه و دوشنبه  ۱۶ و ۱۷ مرداد ماه خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ