آخرین دقیقه از وقت های تلف شده فینال لیگ اروپا صحنه درگیری شدید اعضای نیمکت دو تیم بود؛ مورینیو نقش اول این لحظات ملتهب بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهره سیاسی اصولگرا می‌گوید:: ما دو دولت سیزدهم نداریم که یکی با اجماع همه طیف‌های جریان انقلاب به‌منظور عبور از شرایط بغرنج پایان دولت روحانی سر کار آمده باشد و دیگری خود را تافته‌ جدا بافته از کلیت جریان و منحصر در یک گروه خاص کرده باشد.
ارسلان قاسمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران با انتشار تصویری از خود در شروع محرم از استایل خاصش رونمایی کرد.
سیدحجت کریمی مدیرعامل پیشین استقلال در پاسخ به شبهات درباره خارج کردن اسناد باشگاه استقلال واکنش نشان می دهد.
نجفی‌توانا: وقتی احساس می‌شود ضابطان دادگستری به وظایف خود آن‌گونه که باید عمل نمی‌کنند، دانش کافی را ندارند یا به مهارت‌های نوین برای اجرای وظایف خود مسلط نیستند این کاستی‌ها در فرآیند اجرای وظایف قوه قضاییه ایجاد اخلال و اشکال می‌کند. به همین دلیل در دستورالعملی که اخیرا آقای اژه‌ای صادر کرده‌اند بحث‌هایی، چون آموزش ضابطین، بازآموزی مسائل ظریف و دقیق مربوط به انجام وظایف ضابطین عام و خاص و... مورد تاکید قرار گرفته و این وظیفه به دادستان‌ها محول شده است.
ژوزه مورینیو به دلیل رفتارش در فینال لیگ اروپا چهار جلسه محروم شد. باشگاه رم هم به دلیل اتفاقات این بازی با جریمه نقدی مواجه شد.
سرمربی تیم فوتبال رم با رفتاری که پس از راهیابی به لیگ اروپا از خود بروز داد، رمی‌ها را امیدوار به تمدید قرارداد کرده است.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در پایان بازی با اسپتزیا از تصمیم فصل آینده خود رونمایی کرد.
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، بار دیگر از ژوزه مورینیو به تندی انتقاد کرد و گفت او با خوش‌شانسی محض به فینال لیگ اروپا رسیده است.
دیشب قبل از ورود سردار آزمون به زمین مقابل رم اتفاق جالبی رخ داده است.
ژوزه مورینیو امشب در مقابل شاگرد سابقش ژابی آلونسو قرار می‌گیرد. کسی که ژوزه او را به پپ گواردیولا تشبیه کرده و گفته بود یک روز مربی بزرگی خواهد شد.
حسین پورحمیدی با لحن خاص و شوخ طبعی خود پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
آنتونیو کاسانو که خودش دعوای رسانه‌ای با ژوزه مورینیو را آغاز کرده بود از پاسخ آقای خاص عصبانی شده و با انتشار یک ویدیو به سرمربی پرتغالی رم واکنش نشان داد.
حضور ژوزه مورایس در فوتبال ایران سبب شده تا نگاه چهره‌ها و رسانه‌های بین‌المللی به لیگ برتر بیشتر از گذشته شود.
امیر سرلشکر موسوی بیان داشت: مهمترین هدف دشمنان ضربه زدن به رهبری بصورت عام و شخص حضرت آقا بصورت خاص است، چرا که به اعتراف همه دشمنان این مرد بزرگ با درایت خود همه طراحی آن‌ها را نقش بر آب کرده و همه توطئه‌های آن‌ها را با هوشمندی خنثی کرده است.
محمد بنا مدیر فنی کشتی فرنگی استان تهران شد.
علم الهدی گفت: اگر دیپلماسی عزت و حکمت اسلامی بوده که حاج قاسم عزت‌آفرین برای اسلام بود در همه عرصه‌ها به شهادت همه مردم، اگر مقصود آن دیپلماسی خاص زد و بند با آمریکا و اروپا بوده، بله حاج قاسم تمام حرکاتش ضد این دیپلماسی بوده، آن آقای دیپلمات اگر می‌خواسته با آمریکا و اروپا زد و بند کند ضمن اینکه آقای ظریف هم این حرف را قبول ندارد و خودش هم حرفش را برگرداند.
مردم هر روز شاهد کم‌ارزش‌شدن حقوقی می‌شوند که می‌خواهند در پایان ماه دریافت کنند؛ و آن‌ها که شغل آزاد دارند، از به‌هم‌ریختگی بازار بیشتر متضرر می‌شوند تا سود کنند، مگر اندکی خاص. گرانی صدمیلیونی یک خودرو درکمتر از چندماه یا دلار ۳۸ تومانی و بالاتر باید با برنامه قبلی کنترل می‌شد. انتظار از رئیس اقتصادی دولت آن است که در این‌باره به مردم توضیح دهد و شفاف بگوید که چه برنامه‌ای پیش‌رو دارند. مجلس هم با کارت زرد نباید بازی کند. کارت زرد و قرمز و سوت و بالابردن پرچم اخطار همه و همه استعاره‌هایی است که به کار مردم نمی‌آید. مردم باید بتوانند از فردای خود مطمئن باشند.
یک پایش در دانشگاهها و یک پای دیگرش در محافل و جمع‌های مختلف خصوصی. افزون بر نقش کتک‌خور، او نقش همه‌چیزدان را ایفا می‌کند؛ برای هر رخدادی داستان خاص خود را دارد
در این شکی نیست که تحت هر شرایطی خاتمی مطرود یک جریان خاص در کشور خواهد بود، اما در عالم سیاست خوب می‌دانیم که در وضعیت بی‌نظمی، سیاست‌مداران کهنه‌کار چگونه می‌توانند جایگاه و وجهه خود را باز بیافرینند. و، اما شاید اکنون لحظه سرنوشت برای آینده رهبر نام آشنای جریان اصلاحات باشد تا دیگر از عنوان «مرحوم» سید محمد خاتمی برای او بهره نگریند. خاتمی اگر رسالتی را برای خود قائل است، اکنون همان لحظه سرنوشت یا گرانیگاه برای ایفای آن است.
محمد بنا روز خوبی را در بلگراد سپری نکرد و برخلاف تصورش هر 4 شاگرد او قبل از نیمه نهایی شکست خوردند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس در حد امکان و تاحدی توانست جلوی خرابکاری‌های دولت آقای روحانی را در بودجه ۱۴۰۰ بگیرد، ولی آقایان تا روز آخر به ارز ۴۲۰۰ مومن ماندند و از جیب ملت، واردکنندگان خاص و نزدیک خود را سر این سفره چرب نشاندند.
اگر کی‌روش هنوز خودش سرمربی تیم ملی ایران بود و یک مربی دیگر چنین ویدئو‌های پرمعنایی درباره تیم ملی ایران منتشر می‌کرد، به سادگی از کنار آن می‌گذشت؟ باورنکردنی است که کی‌روش خیلی سریع یک کنفرانس خبری تشکیل ندهد و به فرد مذکور با ادبیات خاص خودش نتازد!
تصادف بنز با ۶ خودرو در نیاوران
گروهى مى خواهند القا کنند کار انتخابات فوتبال پیش از مجمع ٨ شهریور تمام شده و با فضاسازى ذهنى مخالفان خود را ناامید و حتى مرعوب سازند، این روز‌ها راه افتاده‌اند و در جامعه فوتبال پخش کرده‌اند که بازگشت تاج از جای خاص و مجهولی توصیه شده.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ