درگیری ها و حواشی رخ داده در پایان دربی ریاض، بیشتر از درخشش رونالدو توجهات را به خود جلب کرد که این موضوع ریشه در اتفاقات 20 ماه پیش دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انجمن ترویج علم ایران بیست و چهارمین جایزه ترویج علم را در آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار می کند. داوطلبان علاقمند برای ارسال مدارک خود تا ۱۰ مهرماه فرصت دارند.
در لیگ برتر بیست و دوم بازیکنان جوان زیادی حضور داشتند اما برای حضور در ترکیب تیم امید فقط چند ماه از نظر سنی بزرگ‌تر هستند.
وزیر نفت در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از به بهره برداری رسیدن فاز ۱۱ پارس جنوبی تا سه ماه آینده خبر داد.
خجسته مهر گفت:بیست وهفتمین نمایشگاه نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی اردیبهشت ماه بامیزبانی از۱۵۰۰شرکت داخلی وخارجی، فرصتی برای تعامل و همکاری شرکت‌های نفتی در سطح بین‌المللی، فراهم می‌کند.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و نهم فروردین ماه براساس داده‌های ۱۴ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۷۳ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.‌
آیت‌الله مجتهدی تهرانی تاکید می‌کند: در ماه رمضان این همه درآمد وجود دارد و آیا امکان ندارد با این همه درآمد کسب شده، انسان جان خودش را از گرو دربیاورد؟ پیامبر اسلام در خطبه شعبانیه می‌فرماید: «پشتتان از گناه سنگین شده و به گرو رفته است و در ماه رمضان بدنتان را از گرو در بیاورید.»
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح فراز «وأسألُکَ التّوفیقَ فیهِ لأنْ أطیعَکَ» می‌گوید: خدایا از تو توفیق می‌خواهم که در ماه رمضان اطاعت تو را کنم و گناه انجام ندهم. روایت داریم از امام نهم (ع) که فرمود: مومن باید سه خصلت داشته باشد؛ اول توفیق داشته باشد، دوم خودش را موعظه کند و سوم اینکه نصیحت دیگران را قبول کند.
نماز جمعه تهران بیست و پنجم فروردین ماه ۱۴۰۲
مراسم شب احیای بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مدرسه عالی مطهری
مراسم شب احیای بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مسجد مطهری
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و چهارم فروردین ماه براساس داده‌های ۱۳ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۵۹ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.‌
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح فراز «وَ اَنزل عَلَیّ فیه بَرَکاتکَ» اظهار می‌کند: اینجا می‌خوانیم که خدایا برکات خودت را نیز بر ما نازل کن. برکات چیست؟ برخی عمر با برکت دارند، چه اهل علم چه غیر اهل علم. دستگیری و انجام کار خیر را برکت می‌نامند. معنی این فراز این است که عمر با برکت داشته باشیم. اگر پولداریم، کار خیر انجام دهیم و اگر عالمیم شاگرد تربیت کنیم و کتاب دینی بنویسیم.
خدمت رسانی هلال احمردرشب بیست و یکم ماه رمضان در امامزاده صالح(ع)
مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در مرقد امام خمینی
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و دوم فروردین ماه براساس داده‌های ۱۳ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۰۸ برای دومین روز پیاپی در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.‌
همزمان با ۲۱ فروردین ماه، مراسم گرامیداشت بیست و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی در ستاد ارتش برگزار شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و یکم فروردین ماه براساس داده‌های ۱۲ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۱۰ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.‌
کوک یکی از هشت نفری بود که به عنوان بخشی از بیست و یکمین دسته‌ی فضانوردان ناسا در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد. پس از دو سال آموزش، او به یک فضانورد تمام عیار تبدیل شد.
ترکیب تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب آهن برای بازی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اعلام شد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری است و حداکثر دما بیست و دو درجه سانتیگراد خواهد بود
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما بیست و یک درجه سانتیگراد خواهد بود
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما بیست و یک درجه سانتیگراد خواهد بود
دبیر هیات اجرایی بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی گفت: جشنواره رازی ۳ بهمن ۱۴۰۱ با حضور وزیر بهداشت، دولتمردان و برگزیدگان، برگزار می شود.
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از آمادگی این مجتمع عظیم صنعتی برای تولید محصولات مورد نیاز پروژه های ساخت مسکن خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ