پدر تنیس روی میز ایران به دلیل آسیب دیدگی در بیمارستان بستری شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت کشتی و مدیر کل سابق استان البرز بدلیل جراحی مغز در بیمارستان بستری شد.
بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان بعد از دو روز بستری شدن در بیمارستان ، مرخص شد؛ خطر از سر آرش کریمی گذشته است.
سخنگوی شورای شهر تهران از بستری شدن مهدی چمران خبر داد.
سرخیو ریکو 15 روز بعد از بستری شدن در بیمارستان همچنان در کمای مصنوعی است و شرایط او وخیم گزارش شده.
اطلاعات آنلاین از بستری شدن آیت‌الله خاتمی، سخنگوی مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تهران در بیمارستان خبر داد.
سرخیو ریکو، دروازه بان اسپانیایی پی اس جی، پس از سقوط از روی اسب از ناحیه سر به شدت آسیب دید.
اگر کیسه آب جنینتان پیش از هفته ۳۷ بارداری پاره شود باید جهت کنترل در بیمارستان بستری شوید. مایع آمنیوتیکتان به طور مداوم بازتولید می‌شود، بنابراین هیدراته بودن و استراحت مطلق ممکن است تا حدودی زمان برایتان بخرد.
رئیس فدراسیون جودو به دلیل مشکلات جسمانی به بیمارستان منتقل شد و تحت مداوای پزشکان متخصص قرار گرفت.
عکس‌های منتشر شده همگی مربوط به بستری ایشان در سال‌های قبل است و در حال حاضر، ایشان در منزل است و به جز مشکل زانودرد که مراحل درمان را سپری می‌کند، مشکل دیگری ندارد.
مدافع و کاپیتان تیم فوتبال پیکان به علت سانحه رانندگی راهی بیمارستان شد.
بعد از تشدید تحریم ها بسیاری از شرکت های دانش بنیان در کشور به تولید تجهیزات و اقلام راهبردی ورود کردند و تا حد زیادی توانستند مشکلات را حل کنند. در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی بسیاری از تجهیزات بومی شده است. ما ابتدای خنثی سازی تحریم ها هستیم و باید به تلاش هایمان در این زمینه ادامه دهیم.
نیشابور ـ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نیشابور از بستری شدن ۳۷ دانش آموز نیشابوری به دلیل مسمومیت در دو مدرسه این شهرستان خبر داد.
از ۴۰۰ دانش آموز دختری که پیش از ظهر امروز با علائم مسمومیت در مراکز درمانی اردبیل بستری شدند، ۳۰۲ نفر مرخص شده اند.
پس از گذشت یکسال از مطرح شدن یکی از پرحاشیه‌ترین طرح‌های مجلس مبنی بر صیانت از اینترنت و لغو این طرح توسط هیئت رئیسه مجلس یازدهم، همچنان پاشنه بر همان در می‌چرخد.
پس از گذشت یکسال از مطرح شدن یکی از پرحاشیه‌ترین طرح‌های مجلس مبنی بر صیانت از اینترنت و لغو این طرح توسط هیئت رئیسه مجلس یازدهم، همچنان پاشنه بر همان در می‌چرخد.
پدر کیان بعد از ۶۰ روز بستری بودن در بیمارستان‌های اهواز و تهران، بعد از مرخص شدن از بیمارستان عرفان تهران، به مکانی در نزدیکی بیمارستان منتقل شده تا ادامه مراقبت‌ها در آن محل ادامه یابد.
خبر بستری شدن یکی از مهم‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران در بیمارستان خیلی سریع بین هواداران پرسپولیس همرسانی شد.
رسانه های برزیلی از بستری شدن «ژائیر بولسونارو» رئیس جمهور سابق این کشور در بیمارستانی در ایالت فلوریدا آمریکا خبر دادند.
محققان دریافتند میزان بستری شدن در بیمارستان و مرگ به هر دلیلی- نه فقط کووید- برای افراد واکسینه شده ۳۷ درصد کمتر از افراد دارای ایمنی طبیعی است.
مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی پس از بستری شدن در بیمارستان تحت عمل آنژیوگرافی قرار گرفت.
وزیر امور خارجه روسیه با بی اساس خواندن خبر‌های مربوط به بستری شدنش آن را بازی سیاسی خواند و خطاب به روزنامه نگاران غربی توصیه می‌کند که سعی کنند بیشتر حقیقت را بنویسند.
شایعه ناراحتی قلبی و بستری شدن جواد خیابانی در بیمارستان از اخبار اینستاگرام در روز جمعه بود.
دکتر حمید سوری: در حال حاضر با توجه به ایجاد ساب واریانت‌های جدید، موج هفتم بیماری در کشور شکل گرفت و از آنجایی که قابلیت انتشار این ساب‌واریانت‌ها بسیار زیاد است، موارد ابتلایمان بسیار زیاد شد و به تبع بالا رفتن موارد ابتلا، بستری و مرگ هم بیشتر شد. البته نه مانند سویه دلتا که در آن نسبت افزایش مرگ بالا بود، در این واریانت میزان کشندگی کمتر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ