پیشکسوت کشتی و مدیر کل سابق استان البرز بدلیل جراحی مغز در بیمارستان بستری شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پدر تنیس روی میز ایران به دلیل آسیب دیدگی در بیمارستان بستری شد.
سخنگوی شورای شهر تهران از بستری شدن مهدی چمران خبر داد.
اطلاعات آنلاین از بستری شدن آیت‌الله خاتمی، سخنگوی مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تهران در بیمارستان خبر داد.
سرخیو ریکو، دروازه بان اسپانیایی پی اس جی، پس از سقوط از روی اسب از ناحیه سر به شدت آسیب دید.
اگر کیسه آب جنینتان پیش از هفته ۳۷ بارداری پاره شود باید جهت کنترل در بیمارستان بستری شوید. مایع آمنیوتیکتان به طور مداوم بازتولید می‌شود، بنابراین هیدراته بودن و استراحت مطلق ممکن است تا حدودی زمان برایتان بخرد.
رئیس فدراسیون جودو به دلیل مشکلات جسمانی به بیمارستان منتقل شد و تحت مداوای پزشکان متخصص قرار گرفت.
نارنجی پوشان پایتخت با برتری مقابل خوشه طلایی شانس لیگ برتری شدن را زنده نگه داشتند.
نارنجی پوشان پایتخت با برتری مقابل خوشه طلایی شانس لیگ برتری شدن را زنده نگه داشتند.
عکس‌های منتشر شده همگی مربوط به بستری ایشان در سال‌های قبل است و در حال حاضر، ایشان در منزل است و به جز مشکل زانودرد که مراحل درمان را سپری می‌کند، مشکل دیگری ندارد.
مدافع و کاپیتان تیم فوتبال پیکان به علت سانحه رانندگی راهی بیمارستان شد.
بعد از تشدید تحریم ها بسیاری از شرکت های دانش بنیان در کشور به تولید تجهیزات و اقلام راهبردی ورود کردند و تا حد زیادی توانستند مشکلات را حل کنند. در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی بسیاری از تجهیزات بومی شده است. ما ابتدای خنثی سازی تحریم ها هستیم و باید به تلاش هایمان در این زمینه ادامه دهیم.
از ۴۰۰ دانش آموز دختری که پیش از ظهر امروز با علائم مسمومیت در مراکز درمانی اردبیل بستری شدند، ۳۰۲ نفر مرخص شده اند.
پس از گذشت یکسال از مطرح شدن یکی از پرحاشیه‌ترین طرح‌های مجلس مبنی بر صیانت از اینترنت و لغو این طرح توسط هیئت رئیسه مجلس یازدهم، همچنان پاشنه بر همان در می‌چرخد.
پس از گذشت یکسال از مطرح شدن یکی از پرحاشیه‌ترین طرح‌های مجلس مبنی بر صیانت از اینترنت و لغو این طرح توسط هیئت رئیسه مجلس یازدهم، همچنان پاشنه بر همان در می‌چرخد.
چت داخلی پلتفرم‌ها توسط نیرو‌های انسانی و ربات‌ها بررسی می‌شوند تا در صورت مواجه شدن با هرگونه موارد غیراخلاقی و آزار و اذیت حساب فرد آزارگر بسته شده و از ادامه فعالیت او و استفاده‌اش از خدمات پلتفرم گرفته شود. پس می‌توان امید داشت که با رعایت موارد گفته شده، رابطه کاربری بهتری را در پلتفرم‌های تعاملی تجربه کنید.
رسانه های برزیلی از بستری شدن «ژائیر بولسونارو» رئیس جمهور سابق این کشور در بیمارستانی در ایالت فلوریدا آمریکا خبر دادند.
در پی تشدید همه‌گیری کرونا در چین و ابتلا و بستری شدن سفیر و ۶ تن از همکاران سفارت ایران، وزیر امور خارجه در تماس با سفیر کشورمان، وضعیت سلامت او و همکارانش جویا شد.
مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی پس از بستری شدن در بیمارستان تحت عمل آنژیوگرافی قرار گرفت.
کسب‌وکار‌های خرد اینستاگرامی و استارت‌آپ‌ها، نخستین قربانیان محدودیت‌های اینترنتی چند ماه اخیر بودند. به‌طوری که با فیلتر شدن اینستاگرام در هفته‌های ابتدایی، بخش اعظم کسب‌وکار‌هایی که بر این بستر فعالیت می‌کردند به حالت تعطیل درآمدند و تولید محتوای تجاری توسط آن‌ها بیش از ۹۰ درصد افت کرد. این درحالی است که مرکز ملی فضای مجازی در ماه اخیر، اندازه بازار تجاری این پلتفرم را بیش از ۷۰ هزار میلیارد تومان در سال برآورد کرده بود.
با بدتر شدن روابط بین الملل در سالیان اخیر منتقدان برتری جهانی ایالات متحده بار‌ها هشدار داده‌اند که جنگ سرد جدیدی در حال وقوع است. من نیز در زمره این افراد بوده ام. با این وجود، اشاره به جنگ سرد از برخی جهات واقعیت خطر موجود را کمرنگ می‌سازد. چنین اطمینانی وجود ندارد که روابط با روسیه و چین سرد باقی بماند.
وزیر امور خارجه روسیه با بی اساس خواندن خبر‌های مربوط به بستری شدنش آن را بازی سیاسی خواند و خطاب به روزنامه نگاران غربی توصیه می‌کند که سعی کنند بیشتر حقیقت را بنویسند.
طی دو سال اخیر طرح الکترونیکی شدن نسخ و حذف دفترچه‌های کاغذی با جدیت در کشور استارت خورد تا همه چیز در بستر اینترنت شکل بگیرد و هم برای بیماران آسان باشد و هم پزشکان و بیمه‌ها، اما اکنون اینترنت که زیرساخت اصلی مورد نیاز این طرح است به دلیل ناآرامی‌های اخیر چندین روز است که دچار قطعی‌های مکرر شده و این امر باعث سرگردانی و تحمیل هزینه‌های فراوان به بیماران شده است.
در شرایطی که در روز‌های اخیر خبری درباره بستری شدن جواد خیابانی در بیمارستان منتشر شده بود، این گزارشگر پیش از شروع بازی پرسپولیس و تراکتور این شایعه را رد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ