از ۴۰۰ دانش آموز دختری که پیش از ظهر امروز با علائم مسمومیت در مراکز درمانی اردبیل بستری شدند، ۳۰۲ نفر مرخص شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مسمومیت‌های الکلی در ایران سریالی نیست و در هر نقطه‌ای که گزارش از مسموم شدن افراد با مشروبات تقلبی اعلام شده است افراد تولیدکننده بلافاصله شناسایی و دستگیر شده‌اند.
ماجرای مسمومیت با متانول ماجرای امروز جامعه نیست و در واقع اپیدمی مسمومیت با متانول به زمان شیوع کرونا بازمی‌گردد. نتایج تحقیقات در باب مسمومیت گسترده با متانول نشان می‌دهد که این موضوع از زمان پخش اطلاعات نادرست درباره توانایی الکل برای خنثی‌کردن ویروس کرونا آغاز شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: تاکنون ۱۲ نفر جان خود را از دست داده اند و پنج در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که از این تعداد سه نفر اینتوبه (لوله گذاری برای تنفس) شده اند.
طی روزهای اخیر مصاحبه محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس حسابی سر و صدا به پا کرده است.
مدتی قبل رسیدگی به شکایت‌های سریالی زنان تهرانی که در محدوده جنوب شرقی تهران طعمه یک سارق قرار گرفته بودند در دستور کار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت که همگی با یک شیوه و شگرد قربانی نقشه یک تبهکار شده بودند. سرانجام در حالی که شمار قربانیان به ۹ نفر رسید، سارق جوان شناسایی و دستگیر شد.
سقط جنین حتما و قطعا بدون دلایل متقن پزشکی و ژنتیکی مذموم و رد است و نمی‌توان و نباید از آن دفاع کرد. اما بدون در نظر گرفتن برخی ملاحظات هم نمی‌توان شرایطی را فراهم کرد که به جای بهبود وضعیت موجود و تشویق و توسعه فرزندآوری بازار مراکز زیرزمینی و غیرمجاز سقط جنین داغ شود و خانواده‌ها با ترس و لرز نسبت به فرزندآوری موضع‌گیری کنند.
شیرازی: فضا مسموم بود، باید استعفا می‌دادم
کیهان نوشت: اخیراً و به درستی از سوی دستگاه قضا افرادی از چهره‌ها و سلبریتی‌های سیاسی، ورزشی، هنری و... که با شایعه‌سازی، ترویج دروغ یا زدن اتهام به نظام باعث ایجاد ناامیدی در مردم و برهم خوردن نظم و امنیت روانی و اجتماعی جامعه می‌شوند را برای دادن توضیحات و ارائه مستندات و ادله این اظهارنظرها احضار کرده و در مواردی نیز منجر به صدور کیفرخواست برای آنها شده است تا این افراد بدانند این رفتار غیر مسئولانه‌ و مضر برای جامعه بدون پاسخ و بازخواست نیست.
محسنی اژه‌ای با بیان اینکه هفته‌ای نیست که گزارش‌های این موضوع جمع‌آوری و تحلیل نشود، افزود: از همه صاحب‌نظران سلامت، اطلاعات و امنیت کمک گرفته و از بهترین آزمایشگاه‌ها و تست‌هایی که گرفته و مواردی که بررسی شده، استفاده خواهیم کرد. در مجموع اقدام جدی همه جانبه در حال انجام است و امیدواریم هرچه زودتر به جمع‌بندی برسیم و عامل یا عوامل اصلی شناخته شوند.
محسنی اژه‌ای با بیان اینکه هفته‌ای نیست که گزارش‌های این موضوع جمع‌آوری و تحلیل نشود، افزود: از همه صاحب‌نظران سلامت، اطلاعات و امنیت کمک گرفته و از بهترین آزمایشگاه‌ها و تست‌هایی که گرفته شده و مواردی که بررسی شده استفاده خواهیم کرد. در مجموع اقدام جدی همه جانبه در حال انجام است و امیدواریم هرچه زودتر به جمع‌بندی برسیم و عامل یا عوامل اصلی شناخته شوند.
قوچان ـ فرماندار قوچان با اشاره به مسمومیت تعدادی از دانش آموزان یکی از مدارس این شهرستان گفت: دانش آموزان مسموم شده قوچانی مشکل خاصی نداشته و به زودی مرخص می شوند.
رئیس جمهور با اشاره به گزارش وزیر اطلاعات از بررسی و پیگیری مسئله مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی شهرها، بر لزوم پیگیری این موضوع و اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع تاکید کرد.
اهواز - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افزایش تعداد دانش‌آموزان مسموم استان خوزستان به ۷۰۰ نفر خبر داد.
یکی از دانش‌آموزان می‌گوید: در کلاس بودیم که یک دفعه بویی شبیه مایع سفیدکننده آمد. اول معلم ما بو را حس کرد بعد کم کم حال بیشتر بچه‌ها بد شد. نفس بعضی از بچه‌ها تنگ شد و بعضی هم چشم‌هایشان شبیه کاسه خون شد اما معلم نمی‌گذاشت از کلاس بیرون بیایند و می‌گفت دارند فیلم بازی می‌کنند.
اهواز - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مسمومیت ۳۱۲ دانش‌آموز خوزستانی در مناطق مختلف استان خبر داد.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: هیچ کدام از دانش آموزان مسموم شده خوزستانی مشکل حاد ندارد و حال عمومی آنها مساعد است.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: هیچکدام از دانش آموزان مسموم شده خوزستانی مشکل حادی ندارد و حال عمومی آنها مساعد است.
شهرام صیادی روز جمعه ۱۲ اسفند ماه در خصوص آخرین وضعیت دانشجویان مسموم شده در یک خوابگاه دخترانه در کرج گفت: تمامی دانشجویان بستری شده بر اثر مسمومیت از بیمارستان ترخیص شدند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تا الان قریب به ۹۰۰ دانش‌آموز از استان‌های مختلف کشور مسموم شدند و این آمار را امروز از یک منبع موثق دریافت کردم.
وزیر سابق ارتباطات به مسمومیت دانش آموزان واکنش نشان داد و نوشت: اکنون که وزارت بهداشت اعلام نموده است که این حوادث عمدی است و دستگاه قضایی هم برای رسیدگی وارد عمل شده است؛ به نظر می رسد پیگیری و اطلاع رسانی در مورد آن بایستی در ردیف اولویت بندی «مقابله با اقدامات تروریستی» قرار گیرد.
وزیر سابق ارتباطات به مسمومیت دانش آموزان واکنش نشان داد و نوشت: اکنون که وزارت بهداشت اعلام نموده است که این حوادث عمدی است و دستگاه قضایی هم برای رسیدگی وارد عمل شده است؛ به نظر می رسد پیگیری و اطلاع رسانی در مورد آن بایستی در ردیف اولویت بندی «مقابله با اقدامات تروریستی» قرار گیرد.
یک منبع آگاه از تکرار حادثه مسمومیت برای ۴۴ دانش‌آموز دبیرستان دخترانه «احمدیه» بروجرد خبر داد.
دکتر پهلوان خاطر نشان کرد: این مسمومیت به احتمال زیاد از نوع مسمومیت غذایی است، اما علت دقیق آن پس از تکمیل و آماده شدن نتایج آزمایشات مشخص می‌شود.
پیرس مورگان، مجری مشهور انگلیسی، با یک اظهارنظر جنجالی مدعی شد ویروسی شدن بازیکنان فرانسه در قطر عمدی بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ