سخنگوی شورای شهر تهران از بستری شدن مهدی چمران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران روز پنج شنبه ۱۹ مردادماه از کمپ تیم‌های ملی کشتی بازدید کرد. چمران ضمن دیدار و خوش و بش با ملی پوشان آزاد و فرنگی کاران در جریان روند آماده سازی آن‌ها برای حضور در رقابت‌های پیش رو قرار گرفت و برای تیم‌های کشتی ایران آرزوی موفقیت کرد. رئیس شورای شهر تهران همچنین با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفتگو کرد.
یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران روز سه‌شنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۲) با ارایه گزارش تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ از حادثه منطقه خلازیر و انتخاب هیات رییسه جدید شورا برگزار شد. در این جلسه «مهدی چمران» با کسب ۲۱ رأی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر تهران ابقا شد.
مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران برای سومین سال از شورای ششم به عنوان رئیس شورای شهر تهران ماند.
مهدی چمران تهران همچنین به موضوع حجاب و رعایت آن در سطح شهر و مترو اشاره کرد و گفت: هیچ تفاوتی در خصوص رعایت حجاب در مترو و خیابان ندارد و باید همه آن را رعایت کنند ضمن اینکه باید جداسازی واگن‌های مترو نیز برای بانوان و آقایان هم انجام شود که این موضوع عملیاتی شده است.
یادواره شهید مصطفی چمران و شهدای جنگ‌های نامنظم، عصر سه‌شنبه ۳۰ خردادماه ۱۴۰۲ با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
مجموعه تصاویری از دکتر مصطفی چمران، وزیر دفاع وقت به همراه مرحوم مهدی بازرگان رئیس دولت موقت و مرحوم عباس شیبانی و علی اکبر معین فر، نمایندگان وقت مجلس، در ستاد مشترک ارتش به مناسبت سالگرد شهادت تیمسار قرنی و همچنین تصاویری از حضور وی در جبهه‌های جنوب و نیسان که برای اولین بار از آرشیو عکس ایرنا منتشر می‌شود.
نائب رئیس شورای شهر تهران در مورد آخرین وضعیت سلامتی مهدی چمران و حضورش در شورای شهر، اظهار کرد: به لطف خدا روند سلامتی وی رو به بهبودی است و بیشتر هواداران ایشان توصیه می‌کنند که استراحت کنند تا بهبودی کامل حاصل شود. اما این‌که چه روزی به شورا باز می‌گردند بسته به توصیه پزشکان دارد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت سلامتی مهدی چمران، گفت: رئیس شورای شهر در حال حاضر روند خوبی را طی می‌کند و بیشتر اصرار دوستداران است تا استراحت کنند.
معاون ارتباطات و امور بین الملل شورا نوشت: مهندس مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران بعد از رفع کسالت و انجام چکاپ‌های معمول لحظاتی پیش از بیمارستان مرخص شدند.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران برای انجام چکاپ‌های دوره‌ای در بیمارستان بستری شد.
مهدی چمران خطاب به آقای صادقی گفت: شما گفتید منطقه یک نزدیک خانه ماست من را در این منطقه بگذارید. و احمد صادقی در پاسخ گفت: شما روزه هستید من کی چنین حرفی را زدم.
مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در جریان یکصد و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در دستور رسیدگی به حفظ و گسترش فضای سبز شهر‌ها خطاب به یک عضو شورا گفت: آقای صادقی شما گفتید منطقه یک نزدیک خانه ماست من را در این منطقه بگذارید. احمد صادقی نیز گفت: شما روزه هستید من کی چنین حرفی را زدم.
مهدی چمران در خصوص دریافت حقوق حدود ۴۶ میلیون تومانی یکی از مدیران شورای شهر تهران، گفت: در ارتباط با این موضوع باید به این مسئله توجه شود که فیش حقوقی منتشر شده برای این فرد مربوط است به بهمن ماه که بیشترین دریافتی را با توجه به پایان سال داشته است.
پرویز پرستویی، فرهاد اصلانی، امیر جعفری، ریما رامین فر، شبنم مقدمی، افشین هاشمی و دانش اقباشاوی چهره‌هایی هستند که در این اثر اپیزودیک و بر روی موسیقی متن محمدرضا علیقلی صداپیشگی کرده‌اند و به سطح کیفی این کمیک موشن به شکل معناداری افزوده‌اند.
انتشار فیش حقوقی دختر دهه هشتادی، نرگس معدنی‌پور، دختر عضو شورای شهر تهران با رقم نجومی ۳۳ میلیون تومانی که پس از کسورات به بیش از ۲۶ میلیون تومان دریافتی رسیده است، برای پارلمان شهری پایتخت دردسرساز شد. به‌طوری‌که علیرضا نادعلی، سخنگو و مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران را ناچار به پاسخگویی به این موضوع کرد.
مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره حقوق دختر عضو شورای شهر گفت: کسی که عضو شورای شهر می‌شود می‌توانند رییس دفترش را با خودش بیاورد. این عضو شورا هم دخترش را برای این کار با خود به شورای شهر آورد.
مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران هم در حاشیه شورای شهر تهران درباره سامانه شفافیت و روند به‌روز‌رسانی آن گفت: بحث شفافیت موضوع درستی است و قانون مجلس و شورای قبلی مصوبه خوبی در این زمینه داشت. کار‌هایی را نیز شروع کردند، اما آن‌گونه که انتظار می‌رفت به پیش نرفته و در‌حال‌حاضر تعدادی از مدیران در سامانه اطلاعات خود را قرار دادند که گزارش آن ارائه شد و تعدادی هم اطلاعاتشان ناقص است یا برخط و به‌روز نیست که باید کامل شود. شورا تلاش می‌کند شهرداری و شورا به‌صورت کامل همان میزان که قانون مشخص کرده، در راستای تحقق شفافیت گام بردارند.
مهدی چمران درباره دریافت وجه نقد در اتوبوس ها، اظهارداشت: مصوبه‌ای داشتیم که سیستم کارتخوان باید فعال باشد و در غیر این صورت نباید پول نقد دریافت شود. وی با بیان اینکه دستگاه خراب باشد و پول نقد دریافت شود، صحیح نیست، افزود: این موارد را به ما اطلاع دهید و ما نیز با مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی در میان می‌گذاریم.
رئیس شورای شهر تهران گفت: نمی‌خواهیم بر سر قیمت سطل زباله چانه بزنیم و حتی اگر قیمت آن یک میلیون تومان هم باشد آیا باید برای آن چانه بزنیم.
مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران که چند روز قبل در واکنش به انتصاب‌های شهردار تهران گفته بود؛ عزل و نصب حق شهردار است و ما نباید دخالتی در آن داشته باشیم، دیروز در صحن شورا با گلایه از عملکرد مدیران تازه‌کار منتصب زاکانی گفت: از زاکانی می‌خواهیم که به مدیران زیر مجموعه خود یادآوری کند که وقتی در یک مجموعه‌ای منصوب می‌شوند لازم نیست که همه مدیران را تغییر دهند، چراکه می‌توان از نیرو‌های کارآمد و با تجربه نیز استفاده کرد و ضرورتی بر تغییر همه نیست.
مهدی چمران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مطابق رای دیوان عدالت امکان خدافظی زاکانی از شهرداری تهران وجود دارد، گفت: رای دیوان عدالت اداری چیز دیگری است و ربطی به آقای زاکانی ندارد.
مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران به همراه علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورا و محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ از بیمارستان کودکان حکیم بازدید کردند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از انتخاب هیأت رئیسه سال دوم این شورا و ریاست مهدی چمران در جلسه هم اندیشی خبر داد.
مهدی چمران با 21 رای رئیس شورای شهر تهران شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ