اگر کیسه آب جنینتان پیش از هفته ۳۷ بارداری پاره شود باید جهت کنترل در بیمارستان بستری شوید. مایع آمنیوتیکتان به طور مداوم بازتولید می‌شود، بنابراین هیدراته بودن و استراحت مطلق ممکن است تا حدودی زمان برایتان بخرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست خبری علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با حضور خبرنگاران آغاز شد.
بعد از رسمی شدن انتقال عثمان دمبله به پی‌اس‌جی، بارسلونا از دست باشگاه فرانسوی عصبانی است و علیه پاری سن ژرمن به کمیسیون اروپا شکایت می‌کند.
العین بعد از گذراندن تمام معاینات پزشکی و جسمی مورد نیاز، یونگ-وو پارک بازیکن کره ای را به خدمت گرفت.
محسن هاشمی رئیس سابق شورای شهر تهران به جماران گفت: در واقع از اواخر ۸۹ و ۹۰ که هفت قطعنامه تحریمی آمده بود و همان فردی که می‌گفت تحریم‌ها کاغذ پاره است هم فهمید این طور نیست. در آن زمان تحت تاثیر تحریم‌ها دلار هم از هزار تومان به چهار تومان هم رسید آن فرد بعد تلاش کرد که مشکل را حل کند که نشد و روحانی هم می‌خواست حل کند، اما با وجود تصویب برجام نتوانست مشکل را حل کند. چون درست است که تحریم‌های بین المللی با برجام حل شده است، اما گستره تحریم‌ها آنقدر زیاد است که با وجود بین المللی نبوده تحریم ها، مشکلات تحریمی ما همچنان وجود دارد.
تصمیم لیونل مسی برای ترک پاری سن ژرمن تاثیر زیادی بر دنبال کنندگان این تیم در شبکه‌های اجتماعی داشت.
بعد از تیر خوردن شاه، میرزا رضا را به تهران آوردند و زندانی کردند و زنجیر کلفتی را به گردن او انداختند. بر تن میرزا جز پیراهنی کهنه و پاره پاره چیزی نمانده بود. دست‌هایش را هم از بازو به عقب بستند. از بس کتک خورده بود تا شب بی‌هوش افتاده بود. یک گوشش را در حرم حضرت عبدالعظیم با چاقو بریده و دستمالی به سرش بسته بودند.
دروازه‌بان پارس جنوبی جم، طی اظهار نظر شگفت انگیزی می‌گوید که اگر حق او‌ را در فوتبال ضایع نمی‌کردند، حالا کاپیتانی گل‌گهر را در دست می‌داشت.
تمرینات تیم استقلال بعد از بازی با پرسپولیس با جدیت در کمپ ناصر حجازی دنبال می شود و آبی پوشان بعد از 24 ساعت استراحت با پیگیری تمرینات منظم مهیا می شوند که به شهر جم سفر کنند.
سرمربی پارس جنوبی بعد از قرعه تقابل با استقلال در مرحله یک چهارم جام حذفی مدعی شد تیمش توانایی و انگیزه برتری مقابل حریف صاحبنام را دارد.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند همسر اشرف حکیمی، ستاره مراکشی پاری سن ژرمن، بعد از متهم شدن او به تعارض و تجاوز جنسی، روند قانونی طلاق از حکیمی را آغاز کرده است.
سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان از سمتش کنار رفت، هر چند که گویا قرار است در باشگاه شهرداری سیرجان به کار خود ادامه بدهد.
پاری سن ژرمن در شبی که مسی دوباره به ترکیب اصلی برگشت به پیروزی دست پیدا کرد. این بازیکن آرژانتینی بازگشت خود به تیم پاریسی را با گل جشن گرفت.
فوق ستاره آرژانتینی باشگاه پاری سن ژرمن یک ماه بعد از کسب قهرمانی جام جهانی در قطر، دوباره به این کشور سفر می کند.
در بازگشت دوباره مسی به تمرینات پاری سن ژرمن، گالیته امیدوار است تا او را برای بازی روز چهارشنبه در اختیار داشته باشد.
شهرداری آستارا موفق به پیروزی یک بر صفر مقابل تیم مدعی پارس جنوبی جم شد.
ستاره برزیلی پاری سن ژرمن بعد از بازگشت به تمرین این تیم پیامی را منتشر کرد.
از سال ۱۹۷۴ تا ۲۰۰۲ همیشه یکی از تیم‌های فینالیست، یا در دوره بعد و یا در دوره قبل هم یک پای فینال بود، اما این روند در سال ۲۰۰۲ پاره شد تا جام جهانی ۲۰۱۸ که فرانسوی‌ها توانستند به فینال برسند و با شکست کرواسی قهرمان شوند و حالا بار دیگر امسال یک پای فینال هستند. اگر فرانسه قهرمان شود، بعد از ایتالیا و برزیل به سومین تیمی تبدیل می‌شود که دو بار پیاپی قهرمان جهان شده است.
جسی مارش، سرمربی لیدز، بعد از شکست 4-3 تیمش مقابل تاتنهام از شکست تیمش به شدت ابراز ناراحتی کرد.
تیتران دَن روستای بزرگی است با ۵۵ خانوار و ۲۰۰ نفر جمعیت. سال‌ها قبل موسسه قلم‌چی برای این روستا مدرسه ساخته است. در روستاها، دانش‌آموزان پسر و دختر، از پایه اول تا ششم باهم درس می‌خوانند. اما داستان از ششم به بعد شروع می‌شود.
محمد مؤمن زاده، وکیل پایه دادگستری گفت: «چنانچه زن باکره نباشد، شخص تنها پس از ازدواج مجدد می‌تواند نام همسر سابق را از شناسنامه پاک کند و این امر به این منظور است که همسر جدید نسبت به ازدواج پیشین همسر خودآگاهی داشته و با علم و اطلاع ایشان باید حذف نام همسر سابق از شناسنامه صورت گیرد.»
پاری سن ژرمن بعد از یک هفته ملتهب، در دیدار امشب مقابل لیل تنها بعد از 8 ثانیه به گل رسید.
در دوسال گذشته تصویر ایشان را بالای ده بار تخریب تصاویر آیت الله صانعی ابتدا به صورت بنر در بالای آرامگاه بوده است که مرتب پاره می‌شده است، گفت: بعد از این، عکس والد را به صورت حکاکی روی کاشی سفارش دادیم، اما آن هم مخدوش شده است.
در دوسال گذشته تصویر ایشان را بالای ده بار تخریب تصاویر آیت الله صانعی ابتدا به صورت بنر در بالای آرامگاه بوده است که مرتب پاره می‌شده است، گفت: بعد از این، عکس والد را به صورت حکاکی روی کاشی سفارش دادیم، اما آن هم مخدوش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ