شکست تیم ملی والیبال هلند برابر اسلوونی شانس صعود به مرحله فینال لیگ ملت‌های والیبال را از آن‌ها گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باخت ایران در دو بازی اول در رنکینگ جهانی ایران تاثیرگذار نبود. اما پس از شکست هلند مقابل ژاپن، هلندی‌ها در رنکینگ جهانی امتیاز از دست دادند و با ۲۴۰.۴۷ امتیاز و یک پله سقوط در رده یازدهم رده بندی قرار گرفتند. تیم ملی والیبال ایران که پیش از شروع هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۴۱.۰۵ امتیاز داشت، به لطف شکست هلند در رنکینگ جهانی یک پله صعود داشت و به رده دهم جهان رسید.
ملی‌پوشان ایران در فینال این مسابقات مقابل هند به میدان رفتند و با نتیجه ۳۲ بر ۴۱ شکست خوردند و به مدال نقره رسیدند.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: شب گذشته کار من به سرم و قرص کشید و چند آمپول زدم تا بتوانم مقابل هلند بازی کنم، اما نمی‌توان با این مسائل شکست مقابل این تیم را توجیه کرد.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها سه بر دو مغلوب هلند شد تا با کسب چهار امتیاز به کار خود در روتردام پایان دهد.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال مقابل هلند و در دیداری که بیش از دو ساعت به طول انجامید شکست خورد.
تیم ملی والیبال ایران در ست چهارم بازی مقابل هلند در لیگ ملتهای والیبال شکست خورد.
تیم ملی والیبال ایران در ست دوم بازی مقابل هلند در لیگ ملتهای والیبال شکست خورد.
رونالد کومان، سرمربی هلند، بعد از شکست 3-2 مقابل ایتالیا در رده‌بندی لیگ ملتهای اروپا گفت از عملکرد نارنجی‌پوشان و به خصوص از تصمیمات خودش در این مسابقه به شدت عصبانی است.
هلند با قبول شکست مقابل کرواسی از رسیدن به فینال لیگ اروپا بازماند تا روند ضعیف رونالد کومان روی نیمکت لاله‌های نارنجی تداوم داشته باشد.
تیم‌ملی هلند تنها تیم بدون شکست جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است‌.
تیم ملی هلند یک روز بعد از شکست تلخ مقابل آرژانتین و حذف از جام جهانی به هلند برگشت و در فرودگاه مه‌گرفته شیپخول آمستردام به زمین نشست.
با شکست دیشب هلند مقابل آرژانتین، سرمربی لاله‌های نارنجی صاحب یک رکورد عجیب و غریب شد.
سرمربی تیم ملی هلند برای دومین بار در تاریخ جام‌ جهانی به شیوه‌ای یکسان مقابل آرژانتین شکست خورد و حذف شد.
تیم ملی هلند در حالی با شکست مقابل آرژانتین از دور رقابت‌های جام جهانی حذف شد که بازی های بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت.
هلندی‌ها شکست 2-0 مقابل آرژانتین را با تساوی 2-2 عوض کردند و شاید شگفتی دیگری در جام رقم بخورد.
مارک روته، نخست وزیر هلند، پس از برتری مقابل تیم گرگ برهالتر، رئیس جمهور آمریکا را مورد تمسخر قرار داد.
تیم ملی آمریکا علیرغم نمایشی موفق در مرحله گروهی، در نهایت نتوانست از پس هلند بربیاید و با شکست 3-1 مقابل حریف از جام کنار رفت.
آلیو سیسه، سرمربی سنگال، بعد از شکست 2-0 مقابل هلند گفت در فوتبال تیمی که نمی‌تواند موقعیت‌هایش را گل کند چاره‌ای جز شکست نخواهد داشت.
کادر فنی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل هلند جلسه ای را با حضور بازیکنان برگزار کرد.
تیم ملی والیبال ایران با شکست برابر هلند در آخرین دیدار مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان، کار خود برای مرحله بعد را سخت کرد و باید به مصاف یکی از قدرت‌های برتر والیبال دنیا برود.
تیم ملی والیبال ایران با ارائه یک نمایش بسیار بد برابر هلند با نتیجه 3-1 شکست خورد.
علیرضا فیروزجا مقابل شطرنج باز هند با نتیجه ۲.۵ بر ۱.۵ شکست خورد.
ولز در چارچوب مسابقات لیگ ملت‌های اروپا مقابل هلند شکست خورد. وقت‌های اضافه نیمه دوم با جذابیت زیادی دنبال شد و در نهایت این لاله‌های نارنجی بودند که با کسب سه امتیاز، زمین را ترک کردند.
تیم جوان شده ایران مقابل حریف متوسطی چون هلند، بازنده‌ای محض بود. نیمیر عبدالعزیز روی تور ایران تاخت و تاز کرد و نمایش بسیار ضعیف میلاد عبادی‌پور در این مسابقه بارها امتیازات حساس و تعیین کننده را از تیم ایران گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ