اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی هندبال ایران با شکست مراکش در آخرین بازی تورنمنت چهارجانبه لهستان به استقبال اولین بازی در مسابقات قهرمانی جهان مقابل شیلی رفت.
روبرتو مارتینز می‌گوید شکست شوکه‌کننده تیم ملی بلژیک مقابل مراکش، برای مدتی طولانی او را آزار خواهد داد.
پیشکسوت فوتبال مراکش معتقد است تیم ملی این کشور به دلیل مصدومیت برخی بازیکنان شاخص و خستگی در بازی دشوار مقابل فرانسه در مرحله نیمه نهایی در بازی رده بندی مقابل کرواسی شکست خورد.
انس الزروری، مهاجم تیم ملی مراکش، پس از شکست 2-1 مقابل کرواسی در دیدار رده‌بندی جام جهانی، از مردم این کشور تشکر کرد.
ولید الکراکی، سرمربی مراکش، بعد از شکست مقابل کرواسی در رده‌بندی جام جهانی گفت تیمش از این باخت درس می‌گیرد ولی افتخار می‌کند که یکی از چهار تیم اول دنیا است.
تیم ملی فوتبال کرواسی که در دوره گذشته جام جهانی با شکست برابر فرانسه نایب قهرمان شده بود، در دوره بیست و دوم این مسابقات دیدار رده بندی را از مراکش برد و به عنوان سوم رسید.
فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، از طرف فدراسیون فوتبال این کشور اخراج شد. او با تیمش در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر مقابل مراکش شکست خورد و حذف شد.
نخستین شکست سرمربی مراکش در طول دوران حضورش در این تیم مقابل فرانسه رقم خورد.
بادو الزاکی، اسطوره فوتبال مراکش با تایید اینکه تیم کشورش نسخه‌ای تاریخی و بی‌نظیر جام جهانی 2022 را که هم اکنون در کشور قطر برگزار می شود، ارائه کرد، خاطرنشان کرد: مراکش برای اولین بار فوتبال آفریقا را در صحنه جهانی قرار داد.
تعدادی از سران کشورهای عربی از عملکرد تیم ملی مراکش مقابل همتای فرانسوی خود علی‌رغم شکست در نیمه نهایی جام جهانی تمجید کردند.
تیم ملی فرانسه توانست با برتری مقابل مراکش به جمع تیم‌هایی اضافه شد که توانستند برای دو بار متوالی به فینال جام جهانی راه پیدا کنند.
تیم ملی فوتبال پرتغال در حالی شب گذشته با قبول شکست مقابل مراکش از جام جهانی قطر حذف شد که جاری شدن اشکهای «کریستیانو رونالدو » به یکی از سوژه‌های رسانه‌های جهان تبدیل شد.
لوئیس فیگو، اسطوره فوتبال پرتغال، معتقد است نیمکت‌نشین کردن رونالدو در بازی روز گذشته مقابل مراکش اشتباه بزرگی از سوی فرناندو سانتوس بود.
سایت ابولا پرتغال در یک نظرسنجی از مخاطبین خود خواسته دلیل شکست تیم ملی این کشور مقابل پرتغال را بگویند.
خواهر کریستیانو رونالدو، بعد از شکست و حذف پرتغال مقابل مراکش، در اینستاگرام به این شکست واکنش تندی نشان داد.
مدیر فنی تیم ملی اسپانیا بعد از شکست مقابل مراکش گفت درباره ادامه کار لوئیس انریکه در لاروخا ظرف روزهای آینده تصمیم‌گیری خواهد شد.
لوئیس انریکه، بعد از شکست تیمش مقابل مراکش در ضربات پنالتی و حذف شدن از جام جهانی گفت حذف شدن در ضربات پنالتی بی‌رحمانه بوده و لاروخا انتظار حذف شدن مقابل مراکش را نداشت.
دو بازی باقیمانده از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی امروز برگزار می شود.
رودری، ستاره تیم ملی اسپانیا، تاکید کرد که این تیم از شکست مقابل ژاپن درس گرفته است و هم‌تیمی‌هایش مصمم هستند تا با پیروزی برابر مراکش، به جمع 8 تیم برتر جام جهانی راه پیدا کنند.
شکست بلژیک مقابل مراکش، اتفاقی بود که کمتر هوادار بلژیک انتظار آن را می‌کشید.
رسانه‌ بلژیکی فاش کرده پس از نمایش ناامیدکننده شیاطین سرخ مقابل شیرهای اطلس، جدال لفظی میان سه نفر از بازیکنان بلژیک شکل گرفت.
بعد از شکست 2-0 بلژیک در مقابل مراکش در دومین بازی مرحله گروهی جام جهانی گروهی از هواداران بلژیک در پایتخت این کشور درگیری‌هایی به وجود آوردند.
تیم ملی فوتبال بلژیک در دومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر مراکش شکست خورد تا صعودش به مرحله بعد پیچیده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ