سرمربی تیم ملی هلند برای دومین بار در تاریخ جام‌ جهانی به شیوه‌ای یکسان مقابل آرژانتین شکست خورد و حذف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جذب کنعانی زادگان یک دستاورد مهم برای نقل و انتقالاتی است اما از این پس تحلیل ها پیرامون جایگاه او در ترکیب تیم خواهد بود.
اشکان خورشیدی برای دومین‌بار قرار است در مسابقه دربی سوت به دست شود و در کارنامه او قضاوت در دوئل تیم‌های استقلال و پرسولیس در دور برگشت لیگ هجدهم به چشم می‌خورد. این مسابقه روز دهم فروردین ۱۳۹۸ برگزار شد و سرخ‌پوشان پایتخت موفق شدند با تک‌گل احمد نوراللهی به پیروزی برسند؛ آن‌هم در شرایطی که استقلالی‌ها در آن مسابقه حساس یک ضربه پنالتی را از دست دادند
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که دیدار فینال جام حذفی برای بازیکنان پرسپولیس مانند بهترین خاطره دوران ورزشی او پیش برود.
هافبک تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می‌گوید از اینکه داور برخورد او را با بازیکن فولاد خوزستان پنالتی نگرفته، شوکه شده است.
گلر استقلال پیش از دربی قصد مصاحبه ندارد و این موضوعی است که او به عنوان کاپیتان تیم، تاکیدی زیادی روی آن دارد.
خسرو حیدری، مربی استقلال امیدوار است روند خوبی که این تیم داشته در دربی هم ادامه پیدا کند و آبی ها یک گام دیگر به تکرار قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شوند.
سعید مهری می‌گوید قصد تحقیر و بی احترامی به هوادار را نداشتند و به دلیل اینکه حسینی از خراب شدن کلین شیتش ناراحت بود، پنالتی را به او سپردند.
مربی دروازه‌بانان استقلال توضیحی درباره پنالتی زدن گلر این تیم مقابل هوادار داد.
گل تیم گل‌گهر اصلاً آفساید نبود و کمک داور در این صحنه عملکرد خوبی داشت. همچنین مدافع گل‌گهر با دست خود، از نفوذ بازیکن استقلال جلوگیری کرد. او به رضا میرزایی تنه زد و اعلام این پنالتی درست بود.
داستان قلعه‌نویی و استقلال دارد به یک تراژدی عجیب برای این مربی در تیم گل‌گهر تبدیل می‌شود؛ او بار دیگر مغلوب باشگاه سابقش شد و باز هم وقت اضافه و پنالتی جنجالی نقش اول این شکست را ایفا کرد.
گلر جوان هوادار اولویت در ضربات پنالتی را به مهرداد طهماسبی دروازه‌بان باتجربه این تیم می‌دهد که در دقایق پایانی به جایش وارد زمین شد.
در نیمه دوم بازی با تیم وستروسبک، او یک ضربه پنالتی گرفت اما تقریباً بلافاصله از هوش رفت و به روی زمین افتاد. پزشکان آمبولانس تلاش کردند تا احیای قلبی را انجام دهند اما نتیجه‌ای نداشت.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در پایان دیدار به سمت داور رفت و به شدت نسبت به قضاوت او معترض بود.
داستان کنار گذاشته شدن سیاوش یزدانی و پیوستن او به سپاهان، در رسانه های پرتغالی نیز بازتاب داشت.
تصمیم‌های وحید کاظمی و تیم داوری او، مورد نقد و بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
هوگو لوریس، کاپیتان و دروازه‌بان تیم ملی فرانسه می‌گوید وقتی هری کین، هم‌بازی‌اش در تاتنهام، ضربه پنالتی انگلیس را از دست داد، متاسف شد اما از این موضوع خوشحال بود.
سرمربی اروگوئه می‌گوید پنالتی به زعم او اشتباه در بازی پرتغال، باعث شد تا این تیم از جام جهانی کنار برود.
یک خطای مشکوک به پنالتی روی کاوانی بازیکن تیم ملی فوتبال اروگوئه گرفته نشد تا او هم هنگام خروج از زمین با انداختن مانیتور کمک داور ویدئوییِ‌، اعتراض خود را نسبت به تصمیم داور و VAR نشان دهد.
وویچک شزنی، سنگربان تیم ملی لهستان، امشب پنالتی لیونل مسی را مهار کرد. ولی این تنها مهار پنالتی او در این جام جهانی نبود.
هری کین، کاپیتان و ستاره تیم ملی انگلیس مهارت خاصی در گرفتن خطای پنالتی دارند و مدافعان ایران باید مقابل او هشیارانه بازی کنند.
لوئیس فن‌خال، سرمربی هلند، یک بازیکن ملی‌پوش این کشور را به دلیل شرکت نکردن در تمرین ضربات پنالتی از اردوی تیم ملی اخراج کرد.
مهدی ترابی می‌گوید او پنالتی‌زن اول تیم بود اما زمانی که لوکادیا توپ را برداشت تا پنالتی بزند، نخواست که روی اعصابش برود و تمرکزش را به‌هم بزند.
مهاجم ذوب آهن می‌گوید که این تیم با هدف شکست پرسپولیس وارد زمین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ