هلندی‌ها شکست 2-0 مقابل آرژانتین را با تساوی 2-2 عوض کردند و شاید شگفتی دیگری در جام رقم بخورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فینالیست های چلنج‌ کاپ آسیا به دنبال شگفتی آفرینی در قهرمانی آسیا هستند.
قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور با اظهار شگفتی از برخی ادعا‌های مطرح شده در یکی از بخش‌های خبری، گفت: موضوع بازگشت به تحصیل این داوطلبان که صلاحیت علمی آن‌ها رد شده است، مربوط به تعداد زیادی از داوطلبان خواهد بود و فقط در روز‌های اخیر ۵ دستور موقت جدید برای بازگشت به تحصیل داوطلبان شبهه‌دار که در هیأت‌های بدوی و تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری رأی قطعی مردود علمی دریافت کرده‌اند؛ توسط شعبه ۲۸ دیوان عدالت اداری صادر شده است.
سیمونه موراتوره، پس از عمل تومور مغزی به یوونتوس بازگشت.
سیدمحمد خاتمى با اظهار شگفتى از بى تدبیرى مسؤلان اصلى نظام نسبت به مسائل اجتماعى، افزود: با توجه به تجربه تلخ گذشته و هزینه هاى سنگینى که جامعه پرداخته و لطماتى که به حیثیت اسلام وارد آمده است، انتظار مى رود که مسوؤلان نه تنها با این رفتارها و رویکردها و مواضع مخالفت کنند بلکه با مسببان و مباشران برخورد جدى داشته باشند.
سرخ‌پوشان تبریزی در دیداری جذاب مقابل اورنبورگ روسیه به تساوی رضایت دادند.
ستاره ایرانی هال سیتی مقدمه‌ساز بازگشت شگفت‌انگیز تیمش مقابل گالاتاسرای بود.
استقلال بدون شگفتی خاصی و تنها با بازگشت 2 بازیکن خارجی خود به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.
حجت الاسلام سید محمد حسین طباطبایی که پدرشان لقب علم الهدی را برای وی برگزید، همان کودک خردسالی است که در دهه هفتاد شگفت‌انگیز‌ترین کودک دنیا در عرصه حفظ قرآن شد. وی متولد سال۱۳۶۹ است و از سال ۱۳۷۹ وارد حوزه شد.
ملی‌پوش ایرانی شباب الاهلی نمایش تاثیرگذاری در جریان پیروزی ارزشمندشان مقابل الجزیره داشت.
سلمان رشدی تا به امروز حداقل ۱۸ کتاب نوشت که ۱۳ کتاب وی شامل رمان‌های داستانی است. رمان آیات شیطانی چهارمین کتاب رمان اوست. این کتاب ۹ فصل مشتمل بر جبرئیل فرشته، ماهوند، الوون دئوون، عایشه، شهر پیدا و ناپیدا، بازگشت به جاهلیت، عزرائیل فرشته، شکافتن دریای عرب، چراغ شگفت‌انگیز است. او در فصل سوم کتاب از پیامبر اکرم به عنوان ماهوند یاد کرد، نامی به معنای تجسم شیطان که در قرون وسطی توسط مخالفان ایشان به کار گرفته می‌شد تا به ایشان تهمت دروغ‌گویی و پیامبر نبودن بزنند.
ستاره ایرانی فاینورد نمایش درخشانی در بازگشت دوباره به ترکیب این تیم داشت.
ستاره چپ‌پای آلبی سلسته بازگشت هیجان‌انگیزی به ترکیب تیمش در فینال جام جهانی داشت.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از حذف تیم ملی از جام جهانی قطر به شغل اصلی خود بازگشت.
خبرنگار تونسی حاضر در محل جام جهانی قطر معتقد است که تیم ملی ایران بازگشتی باشکوه برابر ولز داشت و با شانس زیادی به مصاف امریکا می رود.
شاگردان دیدیه دشان روی دو اشتباه متوالی در خط دفاعی استرالیا دو گل زدند.
فاینورد با بازی تعویضی ستاره ایرانی خود به برتری مقابل اکسلسیور رسید.
در آمریکا ادعا می کنند که لیونل مسی پس از اتمام قراردادش با پی اس جی با اینتر میامی قرارداد امضا خواهد کرد و گزینه بازگشت او به بارسلونا منتفی است.
وایله با پاس ستاره ایرانی خود توانست به برتری ارزشمند مقابل نیکوبینگ دست پیدا کند.
هافبک ایرانی وایله در جریان برتری تیمش مقابل ویدور حضور ۸۰ دقیقه‌ای در زمین داشت.
تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر مردان در آخرین مسابقه هفته دوم مغلوب ایفا سرام اردکان شد تا دومین شکست خود را تجربه کند.
خوش‌بینی و بازگشت به تمرین و کار سخت چیزی است که از گذشته در روحیه آلمانی‌ها وجود داشته و بعد از این هم چیز دیگری نخواهد بود.
تصمیم بایدن برای عدم بازگشت سریع به توافق مقام‌های ایرانی را شگفت زده ساخت. ایران نیاز چندانی به تلاش برای نزدیکی با ایالات متحده غیر قابل اعتماد نمی‌بیند. قوی‌ترین راه برای اطمینان از پایبندی ایالات متحده به توافق هسته‌ای احتمالی تازه گشایش تجارت مستقیم ایران و آمریکا خواهد بود.
برزیل در یک بازی فوق العاده جذاب موفق شد با نتیجه 3-2 کوبا را شکست دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ