تیم ملی هلند یک روز بعد از شکست تلخ مقابل آرژانتین و حذف از جام جهانی به هلند برگشت و در فرودگاه مه‌گرفته شیپخول آمستردام به زمین نشست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ادوین فن‌درسار، دروازه‌بان سابق باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی هلند، به دلیل خونریزی مغزی همچنان در بیمارستان بستری است.
باخت ایران در دو بازی اول در رنکینگ جهانی ایران تاثیرگذار نبود. اما پس از شکست هلند مقابل ژاپن، هلندی‌ها در رنکینگ جهانی امتیاز از دست دادند و با ۲۴۰.۴۷ امتیاز و یک پله سقوط در رده یازدهم رده بندی قرار گرفتند. تیم ملی والیبال ایران که پیش از شروع هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۴۱.۰۵ امتیاز داشت، به لطف شکست هلند در رنکینگ جهانی یک پله صعود داشت و به رده دهم جهان رسید.
گل دوم ایتالیا به هلند در بازی رده‌بندی لیگ ملتهای اروپا جنجالی شد و با وجود اعتراض شدید هلندی‌ها در نهایت VAR حکم به پذیرش این گل داد.
وزیر ورزش هند پس از گفتگوی ۶ ساعته با کشتی‌گیران معترض هندی، ضمن تاکید بر برخورد قضایی با رییس فدراسیون کشتی این کشور، گفت: تحقیقات پلیس تا ۵ روز دیگر تکمیل خواهد شد.
اخیرا فیلمی از سوی قهرمانان بنام کشتی هند در فضای مجازی منتشر شده که در آن به نظر می‌رسد اعتراضات در کشتی این کشور به خشونت کشیده شده، که چنین موضوعی در میان نیست.
طبق ادعای رسانه های کشور هلند امکان بازگشت یوردی کرویف به آژاکس وجود دارد.
هافبک تیم ملی ایران پس از ورود به زمین مسابقه توانست روی برد سه بر یک فاینورد مقابل اِمن تاثیرگذاری کند.
رونالد کومان با وجود غیبت چند بازیکن خوب هلند به دلیل مصدومیت و مسمومیت، اطمینان دارد که برابر فرانسه می‌توانند نتیجه لازم را بگیرند.
یک مسابقه فوتبال آماتور در هلند در پی ورود یک موتورسوار خشمگین به مرکز زمین مختل شد.
ناو‌های چین و روسیه برای برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ در شمال اقیانوس هند وارد آب‌های سرزمینی ایران شدند.
یک جیمی جامپ که با ورود به زمین مشتی را به صورت دیمیتروویچ، گلر سویا وارد کرده بود، توسط این سنگربان صربستانی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
دو تن از بازیکنان مسلمان تیم ملی کریکت هند هنگام ورود به یک هتل مورد استقبال یک زن ایستاده با تیلاک قرار گرفتند، اما از پذیرش آن خودداری کردند.
یک روزنامه‌نگار مدعی شده که درگیری بین مسی و وگهورست در پی یک سوءتفاهم به وجود آمده است.
لوک دی یونگ می‌گوید بازیکنان تیم ملی هلند با همه وجود برای پیروزی مقابل آرژانتین تلاش کردند اما نتوانستند به هدف خود دست پیدا کنند.
تیم ملی هلند در آستانه دیدار مقابل آمریکا در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی قطر با ابتلای چند بازیکن خود به آنفولانزا مواجه شده و این نگرانی‌هایی را در اردوی نارنجی‌پوشان به وجود آورده است.
تیم ملی ایران در صورت صعود به عنوان تیم دوم گروه B در مرحله یک هشتم نهایی باید با صدرنشین گروه A بازی کند.
خبرگزاری رسمی سوریه از ورود فیصل المقداد وزیر امور خارجه این کشور به دهلی نو پایتخت هند خبر داد.
مهاجم هلندی پرسپولیس با پایان مرخصی به ایران بازگشت.
دولت هلند موافق همراهی با کشورهای اروپایی برای اعمال ممنوعیت ورود شهروندان روس به این منطقه است.
مهاجم هلندی پرسپولیس که احتمالاً از هفته سوم می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند قبل از ورود به کشور با تبریک هم تیمی‌های سابق خود روبرو شد.
مهاجم هلندی پرسپولیس همزمان با بازی این تیم در اصفهان وارد کشور می شود.
مهاجم تازه وارد باشگاه پرسپولیس با خوشامدگویی ویژه برای ورود به ایران روبرو شد.
مهاجم تازه وارد باشگاه پرسپولیس با خوشامدگویی ویژه برای ورود به ایران روبرو شد.
هواداران بارسا امروز در زمان ورود فرانکی دی‌یونگ به مجموعه تمرینی باشگاه راه را بر او سد کرده به دلیل عدم موافقت ستاره هلندی با کاهش دستمزدش به او اعتراض کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ