بهارستان- دادستان عمومی و انقلاب بهارستان گفت: اراذل و اوباش فیلم وحشت آفرین بهارستان دستگیر شدند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از چرخاندن سرشناس‌ترین اشرار شهرری در بین مردم خبر داد.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباش منطقه سر آسیاب تهران که با تهدید با سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی بین شهروندان کرده بود، خبر داد.
کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که چند نفر از اراذل و اوباش در یک ساختمان در محدوده جردن (حوزه کلانتری ۱۰۳ گاندی) به دو نفر حمله کرده و به‌شدت آنان را مورد ضرب شتم قرار داده‌اند. در این فیلم یکی از ضاربین می‌گوید من برای ۲۰۰ هزار تومان آدم می‌کشم و یک نفر دیگر می‌گوید بکش. ضاربین بعد از درگیری و ضرب و شتم، به‌صورت عادی از ساختمان خارج شدند. گفته می‌شود فرد مضروب از مرگ نجات یافته و در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری شده است و ضاربین هنوز دستگیر نشده‌اند. منبع: برنا
پلیس البرز در ارتباط با دستگیری اراذل و اوباش منطقه اوقافی ها گوهردشت ویدیویی منتشر کرد.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ توضیحاتی درپی انتشار ویدیویی از حمله اراذل و اوباش به خانه‌ای در محله جردن ارائه کرد.
سرخه- فرمانده انتظامی سرخه از دستگیری سه اراذل اوباش در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد در زائر سرای سرخه مشغول عربده کشی بودند که با تلاش ماموران انتظامی دستگیر شدند.
ری- دادستان عمومی و انقلاب ری از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سرشناس این شهرستان خبر داد.
اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری ۱۵۰ نفر از اراذل و اوباش محلی طی یک ماه اخیر گفت: اصفهان محل مناسبی برای اراذل و اوباش نیست.
پس از انتشار فیلم درگیری اراذل و اوباش با یکدیگر ، عاملان ناامنی در منطقه تهرانسر توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.
ری- دادستان عمومی و انقلاب ری از وقوع سه درگیری دسته جمعی بین اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد و گفت: در همین راستا ۱۷ نفر شرکت کننده در نزاع ها دستگیر شدند.
بهارستان- دادستان عمومی و انقلاب بهارستان گفت: اراذل و اوباش بهارستان دستگیر شدند.
رئیس اطلاع رسانی تهران بزرگ: در پی انتشار فیلم حمله یکی از اراذل و اوباش سطح تهران به هواداران تیم استقلال در حاشیه تمرین این تیم، رسیدگی در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات تهران قرار گرفت.
ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش این منطقه خبر داد و گفت: در بازدید از مخفیگاه این افراد سه قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۳۹ فشنگ جنگی و ۵ خشاب کشف شد.
تبریز- فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری ۳ نفر اراذل و اوباش در راستای طرح برخورد با اراذل و اوباش توسط مأموران کلانتری ۱۲ عباسی تبریز خبر داد.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران، از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش متواری و کشف یک قبضه اسحله به همراه مقداری فشنگ خبر داد.
بعد از مزاحمت اراذل و اوباش برای دو دختر سبزواری، مردی برای کمک به دو دختر وارد صحنه شد،اما اراذل و اوباش با چاقو به قفسۀ سینه، قلب و سر این فرد زدند و او بر اثر جراحات جانش را از دست داد.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری ۲ گروه اراذل و اوباش در کافه‌ای در محله جردن خبرداد.
فرمانده سابق انتظامی تهران بزرگ گفت: امروز دیگر هیچ اراذل و اوباشی وجود ندارد و پرونده‌های این بخش به پایان رسیده است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به کشف دو دشتگاه تلفن همراه از متهم گفت: از متهم ۲۵ ساله دو دستگاه گوشی سرقتی کشف شد. وی همچنین در تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف کرد و ۱۰ تن از مالباختگان نیز متهم را شناسایی کردند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت توضیحات تکمیلی در رابطه با ماجرای رخ داده در مقابل هنرستان صدر را اعلام کرد.
نزاع و تیراندازی اراذل و اوباش، رهگذر بی گناه را روانه بیمارستان کرد
اراذل و اوباش در پارکی فردی را دوره می‌کنند. جوانی به قصد امر به معروف به کمک فرد محاصره شده می‌رود. اراذل او را مورد ضرب قرار می‌دهند و در نتیجه چشمش را از دست می‌دهد.
سرهنگ گنجه در پایان با بیان اینکه متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد خاطر نشان کرد: دستگیری سایر متهمان متواری همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.
رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل اصلی نزاع و درگیری که منجر به قطع عضو یک شهروند در حوالی شمال غرب تهران شده بود، خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ