پس از انتشار فیلم درگیری اراذل و اوباش با یکدیگر ، عاملان ناامنی در منطقه تهرانسر توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از دستگیری شهروند روس متهم به جمع آوری اطلاعات برای اوکراین؛ بر اساس پیام های تبادل شده همدستان وی قصد انجام حمله تروریستی به یک نیروگاه برق آبی در منطقه یاروسلاول را داشتند.
۴ نفر از عاملان ناهنجاری و حرکات نامتعارف در منطقه گلسار رشت که تصاویر این اقدام آن‌ها در فضای مجازی منتشر شده بود در کمتر از ۴۸ ساعت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ، از دستگیری ۵ بلاگر فضای مجازی به اتهام شرارت و قدرت نمایی با سلاح سرد در منطقه سعادت آباد تهران بزرگ خبر داد.
طرح دستگیری سارقان و مال خران با حضور سرهنگ، ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در محوطه پلیس آگاهی پایتخت برگزار شد.
پس از تعقیب و گریز پلیس برای دستگیری دونالد ترامپ، وی به کمک هوش مصنوعی راهی زندان شد!. هوش مصنوعی تصاویری از دستگیری رئیس جمهور سابق آمریکا، دونالد ترامپ ایجاد کرده که در این تصاویر وی او را راهی زندان کرده است.
تصاویری از اعترافات و جزئیات دستگیری فرد هتاکی که در استان البرز به مقدسات اهانت می‌کرد را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از دستگیری باند سرقت از کارت‌های بانکی به روش کپی اطلاعاتِ کارت بانکی را مشاهده می‌کنید.
مقام ارشد انتظامی مشهد تصریح کرد: نیرو‌های انتظامی که تصاویری از سارق محتویات خودرو‌ها را در دست داشتند، بی درنگ عملیات دستگیری را آغاز کردند و محیط پارکینگ را به محاصره درآوردند، ولی دزد موتورسوار با مشاهده نیرو‌های انتظامی تلاش کرد تا راهی برای فرار بیابد، اما وقتی از هر سو خود را در محاصره دید، موتورسیکلت دارای پلاک مخدوش را متوقف کرد و با ترفندی خاص مدعی شد همدست دیگرش درون پارکینگ است!
طرح دستگیری خریداران اموال مسروقه صبح روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد و در پی آن نیروهای فرماندهی انتظامی به سطح شهر و دستگیری این خریداران اعزام شدند.
نور نیوز نوشت: یک گروه سازمان یافته ترویج و تشویق افراد به رقص، کشف حجاب و ناهنجاری در معابر عمومی‌ و تبلیغ علیه نظام در رشت با تلاش مامورین فراجا شناسایی شدند.
در توییتر تصاویری شبیه‌سازی‌شده منتشر شده است که پلیس در حال دستگیری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا است. تصاویر شبیه‌سازی‌شده که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند، ترامپ را در حال درگیری، و فرار از ماموران پلیس و همچنین در زندان نشان می‌دهند. روز شنبه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا در شبکه‌های اجتماعی گفت که انتظار می‌رود روز سه‌شنبه هفته جاری دستگیر شود. وی اعلام کرد دلیل این دستگیری پولی است که پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به استورمی دانیلز ۴۴ ساله، بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن پرداخت شده بود. هنوز کیفرخواستی صادر نشده است و هیئت منصفه پس از شنیدن شواهد مربوط به این پرونده به خانه بازگشت. این هیئت روز دوشنبه آینده تشکیل جلسه خواهد داد. الوین براگ، دادستان منطقه منهتن، که در حال تحقیق در مورد این پرونده بوده است، هیچ اظهارنظر عمومی درباره کیفرخواست احتمالی ارائه نکرده است.
هوش مصنوعی نشان داد که دستگیری احتمالی دونالد ترامپ چگونه خواهد بود.
فرمانده انتظامی جم استان بوشهر گفت: سه نفر از عاملان آتش زدن بنرهای فرهنگی، اعتقادی، تبلیغاتی دهه فجر و تصاویر شهدا در این شهرستان دستگیر شدند
سرهنگ یونس دهقانی روز چهارشنبه اعلام کرد: در پی آتش گرفتن چندین بنر از تصاویر شهدا و تبلیغات دهه فجر در سطح شهر جم پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
پس از دستگیری اویدیو گوزمان، پسر ال چاپو در ایالت سینالوآ مکزیک، شورش‌های مرگبار این ایالت را دربرگرفت.
لحظه دستگیری یکی از سرکردگان اصلی حادثه تروریستی ایذه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویر منتشر شده از عملیات دستگیری قاتلین کیان پیرفلک و حمله تروریستی ایذه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بنا به اعلام وزیر دادگستری ترکیه با بازداشت مظنونان جدید شمار افراد دستگیر شده به ظن دخالت در انفجار استانبول به ۵۰ نفر رسید.
سردار محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز گفت: بعد از انتشار تصاویری از ضرب و جرح ماموران ؛ ۹ نفر از اوباش که قصد خروج از کشور از مرزهای غیرقانونی را داشتند دستگیر شدند.
معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس روز جمعه تصاویر منتشر نشده از ورود نیروهای واکنش سریع و دستگیری تروریست مسلح در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در غروب چهارم آبان‌ماه 1401 را منتشر کرد.
تصاویری از ورود مهاجم تروریست به حرم شاهچراغ و به رگبار بستن زائران تا لحظه دستگیری را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
چندی پیش تصاویری با عنوان زورگیری وحشیانه بانوان در محله سعادت آباد تهران منتشر شد که در این تصاویر سارق به صورت وحشیانه بانوان را بیهوش و اقدام به سرقت اموالشان می‌کردند.
در این فیلم اولین تصاویر از لحظه دستگیری سارق زورگیر اتوبان نیایش را مشاهده می‌نمایید.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‎ای از دستگیری ۱۰ تروریست تکفیری – صهیونیستی که به قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) اعزام شده بودند، خبر داد. صداوسیما گزارشی منتشر کرده که حاوی بخش هایی از اعترافات این گره است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ