نزاع و تیراندازی اراذل و اوباش، رهگذر بی گناه را روانه بیمارستان کرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درگیری ها و حواشی رخ داده در پایان دربی ریاض، بیشتر از درخشش رونالدو توجهات را به خود جلب کرد که این موضوع ریشه در اتفاقات 20 ماه پیش دارد.
مدافع ملی‌پوش و جنجالی الهلال پس از باخت مقابل النصر به زد ‌‌و خورد با ستاره النصری‌ها پرداخت.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری ۹ تن از عاملان نزاع و درگیری در پاساژ شانزه‌لیزه که ضمن اخلال در نظم عمومی و تخریب اموال خصوصی در خیابان جمهوری شده بودند خبر داد.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری ۹ تن از عاملان نزاع و درگیری در پاساژ شانزه لیزه که ضمن اخلال در نظم عمومی و تخریب اموال خصوصی در خیابان جمهوری شده بودند خبر داد.
بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان وقوع یک فقره قتل بر سر جای پارک خودرو در گلستان را تائید کرد و گفت: قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شد
سخنگوی جنبش انصار الله یمن با صدور پیامی، بیست و سومین سالروز عید «مقاومت و آزادسازی» را به ارتش، ملت و مقاومت لبنان تبریک گفت.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر از عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی خبر داد و گفت: این نزاع و درگیری ۲ مصدوم بر جای گذاشت.
‌سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از درگیری منجر به قتل پسری جوان در شهرستان ری، خبر داد.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از وقوع نزاع دسته جمعی در منطقه حمیدیان رشت و دستگیری ۱۱ نفر از عوامل درگیری توسط پلیس خبر داد.
اهر- فرمانده انتظامی شهرستان اهر از وقوع نزاع و درگیری دسته‌جمعی در خیابان رجایی اهر و دستگیری ۹ نفر از عوامل نزاع و درگیری توسط مأموران پلیس شهرستان خبر داد.
احمد زندیه، یکی از افراد بومی و قدیمی محله یافت‌آباد، در این زمینه می‌گوید: «پس از تبعید عناصر و اقوام زندیه به قلعه یافت‌آباد وضعیت بسیار بحرانی شد. اختلاف در مالکیت قلعه یافت‌آباد باعث شد تا میان خوانین زندیه و فرمانفرما معروف به «شازده» از شاهزادگان صاحب نفوذ دربار قاجار نزاع و درگیری فراوانی به وجود آید که گاهی به تیراندازی و کشته شدن طرفین می‌انجامید که در نهایت مالکیت قلعه یافت‌آباد به خوانین زندیه سپرده شد.»
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از نزاع و درگیری منجر به قتل یک همسر در شرق پایتخت خبر داد.
عصر امروز نزاع بر سر جای پارک در شهرک افشین باعث مرگ یک پدر و پسر شد.
یوونتوس با نتیجه 1-0 از سد اینترمیلان گذشت تا به رده هفتم سری آ صعود کند.
مشهد ـ رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از دستگیری عوامل تیر اندازی طی یک نزاع شخصی در مراسم عروسی در حوزه قضایی رشتخوار خبر داد.
بندرگز- فرمانده انتظامی بندرگز از دستگیری ۱۲ نفر از عوامل نزاع و درگیری شب گذشته در این شهرستان خبر داد.
به گزارش رسانه های انگلیسی، شاهزاده هری مدعی شده است که برادر بزرگترش و وارث تاج و تخت، شاهزاده ویلیام، او را در جریان مشاجره سال ۲۰۱۹ بر سر همسرش مگان مارکل، مورد ضرب و شتم قرار داده است.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: امروز وقت رسیدگی به یک پرونده قتل بوده که طرفین پرونده درب دادگستری با هم درگیر شده و این درگیری منجر به تیراندازی بین طرفین شده که ۶ نفر از خانواده قاتل و ۲ نفر از عابرین و رهگذران مجروح می‌شوند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درگیری مرگبار در بند ۸ زندان لاکان/ چاه ۱۲ متری دختر جوان را بلعید/ ماجرای زنی که هوویش را دید!/ مرگ مغزی به خاطر جراحی زیبایی بینی/ نزاع و تیراندازی اراذل و اوباش، رهگذر بی گناه را روانه بیمارستان کرد/ ۲ برادر قتل را منکر شدند/ جنایت هولناک قاتلان اجاره ای!/ اعتراف شوهر عصبانی به قتل هولناک همسر وسواسی
درگیری و اختلاف نظر بین کیلیان امباپه و نیمار همچنان معضلی اصلی و اساسی پاری سن ژرمن است.
مراغه- جانشین انتظامی مراغه به وقوع یک مورد نزاع منجر به قتل دو جوان در یکی از روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: عامل این نزاع و درگیری منجر به قتل دستگیر شد.
شهریار- رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری هشت عامل نزاع و درگیری دسته جمعی در شهرک «صدف» شهریار خبر داد.
خوشحالی تحریک آمیز آنتونیو کونته بعد از گل تساوی تیمش، به یک جنجال بزرگ در دربی لندن منجر شد.
خوشحالی تحریک آمیز آنتونیو کونته بعد از گل تساوی تیمش، به یک جنجال بزرگ در دربی لندن منجر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ