فرمانده انتظامی شهرستان ری از چرخاندن سرشناس‌ترین اشرار شهرری در بین مردم خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور فرمانده کل قوا با اشاره به تلاش‌های رسانه‌های غربی برای تطهیر دشمنان ایران، گفت: دشمنان می‌خواستند با تطهیر خاندان پهلوی، تجزیه‌طلبان و منافقین، آن را خدشه‌دار کنند.
مشاور فرمانده کل قوا با اشاره به تلاش‌های رسانه‌های غربی برای تطهیر دشمنان ایران، گفت: دشمنان می‌خواستند با تطهیر خاندان پهلوی، تجزیه‌طلبان و منافقین، آن را خدشه‌دار کنند.
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه شورای عالی امنیت ملی به این نوع روش‌هایی که خلاف قانون و شرع است و افرادی این کار را انجام می‌دهند، متذکر شدم. تشهیر این موضوع در صورت اثبات نیازمند حکم قاضی است. این موضوع تذکر داده شده و به نوبه خودم باز هم این موضوع را پیگیری خواهم کرد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: حالا که طالبان به خواسته قانونی مسئولین ایرانی جواب سربالا می‌دهد و حتی حاضر نیست هیأت کارشناسی ایرانی را برای راستی‌آزمائی ادعای خشکسالی و بی‌آبی هیرمند به افغانستان راه بدهد، اصحاب تطهیر دچار انفعال شده‌اند، اما هنوز هم حاضر نیستند از مسیر نادرستی که طی کرده‌اند برگردند.
جمهوری اسلامی نوشت: دو ماه دیگر، عمر سلطه طالبان بر افغانستان به دو سالگی می‌رسد و مسئولان ما به جای آنکه از فرصت جابجائی قدرت حداکثر استفاده را برای تأمین امنیت در مرز‌های شرقی کشورمان کرده و مؤلفه‌های همبستگی دو ملت ایران و افغانستان را تقویت کنند، تمام وقت و نیرو و امکانات کشور را صرف تطهیر یک گروه تروریستی کردند که هر روز مشکل امنیتی جدیدی برای ما به وجود می‌آورد.
اصولگرایان در روایت خود از درگیری نظامی در مرز ایران و افغانستان همچنان به دنبال تطهیر طالبان هستند.
میزبانی جام جهانی فوتبال جوانان درحالی از اندونزی به دلیل رویکرد ضدصهیونیستی گرفته شد که جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نشان داد جهان اسلام پذیرای عادی‌سازی تحمیلی، تطهیر و مشروعیت‌بخشی به اسرائیل نیست.
کاملیا انتخابی‌فرد سردبیر ایندیپندنت فارسی با وقاحت تمام در استودیوی شبکه بی‌بی‌سی علاوه بر تطهیر چهره جنایتکار «پرویز ثابتی در ساواک، از جنایات آمریکا علیه شهروندان افغانستانی دفاع می‌کند.
پرویز ثابتی، که در زمان پهلوی ریاست اداره کل سوم ساواک و رئیس ساواک تهران را در اختیار داشت از خشن‌ترین عوامل رژیم پهلوی به شمار می‌رفت.
براندازان «پرویز ثابتی» رئیس ساواک تهران را تطهیر می‌کنند، گویا شکنجه‌­گر بودن او نه تنها برایشان اهمیتی ندارد بلکه از آن دفاع می­‌کنند و به نظر می‌رسد چشم بستن بر ویژگی آنها تبدیل شده است.
گرمسار- وزیر علوم گفت: اخیراً قانونی مصوب شده که صنایع خصوصی و دولتی به جای مالیات می‌توانند در دانشگاه‌های کشور هزینه کنند لذا این امر می‌تواند به ما در زمینه توسعه و تجهیز کمک کند.
بقیه مردم ایران هم آدم هستند دوست دارند زندگی کنند برسمیت شناخته شوند. تجربه کاری من می‌گوید همه کسانی که دیدم دوست دارند برای این کشور کار کنند و این زمینه را باید فراهم بکنیم. چرا باید این آمار وحشتناک مهاجرت را داشته باشیم؟ در ثبت نام لاتاری آمریکا برای اخذ گرین کارت آمریکا پنج میلیون ایرانی ثبت نام کردند. معنی این چیست؟ پنج میلیون بروند تا ایران تطهیر بشود؟
کارشناس شبکه افق درباره علی دایی: بگذارید این‌ها بروند تا کشور تطهیر شود
سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص رفتار متناقض مدعیان حقوق بشر و سکوت سازمان‌های بین‌المللی، گفت: یکی از اهداف جنگ رسانه‌ای و فشار سیاسی علیه ⁧ایران⁩، تطهیر جنایتکاران متحد آمریکاست.
انتخابات پیش رو در بحرین در کنار طرح مسئله حقوق بشری این کشور در سازمان ملل، 2 موضوعی است که باعث شده آل‌خلیفه میزبان رهبر کاتولیک‌های جهان باشد؛ سفری که برای هیچکدام نتیجه‌بخش نیست.
روزنامه‌های سازندگی، هم میهن، شرق و آرمان ملی در گزارش‌های مفصل بدون اشاره به جنایات انگلیس خبیث علیه ملت ایران در دوره سلطنت الیزابت دوم، تلاش کردند ضمن تطهیر وی چهره‌ای رئوف و مهربان از این ملکه جنایتکار ترسیم کنند که حامی حقوق بشر، محیط‌زیست و حتی حیوانات بود منعکس کنند!
یک رسانه انگلیسی با ارتباط دادن پدیده های جوی طبیعی به مرگ ملکه این کشور، سعی در القا چهره ای معنوی از او به مخاطبان کرد.
یک رسانه انگلیسی با ارتباط دادن پدیده های جوی طبیعی به مرگ ملکه این کشور، سعی در القا چهره ای معنوی از او به مخاطبان کرد.
در راستای رفاه حال شهروندان، خدمات رسانی در واحد تطهیر و پذیرش عروجیان تا ساعت ۱۹ افزایش یافت.
در راستای رفاه حال شهروندان، خدمات رسانی در واحد تطهیر و پذیرش عروجیان تا ساعت ۱۹ افزایش یافت.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ادامه هیاهوها، کمکی به تطهیر چهره رژیم آمریکا نخواهد کرد، بلکه آن را نزد ملت ایران و جهانیان منفورتر خواهد کرد.
رئیس‌جمهور سابق این روزها تریبون به دست گرفته و به دنبال آن است تا به هر قیمتی عملکرد دولتش را تطهیر کند، این در حالی است که کارنامه دولت تدبیر و امید پیش روی ملت است.
دومین بازی دوستانه تیم فوتبال امید ایران به دلیل عدم همکاری باشگاه ها لغو شد.
روزنامه‌های اصولگرا به شدت علیه تایید صلاحیت مهدی تاج موضع گرفته‌اند. بعداز کیهان، روزنامه‌ جوان هم این اقدام در انتخابات فدراسیون فوتبال را محکوم کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ