دبیر ستاد حقوق بشر با انتشار پیامی در واکنش به شهادت دو افسر ایرانی در زاهدان توسط تروریست‌ها گفت: وقت آن است که برای این قهرمانان شهید به دنبال اجرای عدالت باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- حمایت هفت هزار نفری از تیم ملی ایران، حیرت هنگ‌کنگی‌ها از جو ورزشگاه و قرعه استراحت سه بازیکن حرفه‌ای ژاپن ازسوی سرمربی از حاشیه‌های دومین روز مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا بود.
وزارت خارجه سوریه آمریکا را به نقض حاکمیت این کشور و حمایت از تروریست‌ها متهم کرد.
رئیس‌جمهور ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: هنوز نمی‌توانیم پیوستن سوئد به ناتو را تأیید کنیم؛ زیرا استکهلم از تروریست‌ها حمایت می‌کند.
سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد دولت آمریکا برای بدنام کردن سوریه، تروریست‌های داعش را حمایت می‌کند.
شبه نظامیان مورد حمایت آمریکا در سوریه، از تحویل ده‌ها تن از تروریست‌های داعش و شمار بیشتری از اعضای خانواده‌های آنان به عراق خبر می‌دهند.
سخنگوی وزارت خارجه با طرح این سوال که حقوق بشر چه نسبتی با حمایت از تروریست‌ها دارد؟ گفت: برخی از اعضای پارلمان اروپا میزبان سرکرده فرقه‌ای تروریستی شده‌اند.
تویوتا مدت‌ها تلاش کرده است تا از ارتباط خود با گروه‌های تروریستی فاصله بگیرد و علناً از تحقیقات وزارت خزانه‌داری آمریکا در مورد چگونگی افتادن خودرو‌های آن‌ها به دست تروریست‌ها حمایت کرده است. این خودروساز همچنین در سال گذشته با عرضه مدل ۲۰۲۲ تویوتا لندکروزر که طولانی‌ترین مدل این شرکت است، سیاست جدیدی را اعلام کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کشورهای غربی حامی تروریست و پناهگاه آن‌ها در منطقه هستند و همواره آن‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کشورهای غربی حامی تروریست و پناهگاه آن‌ها در منطقه هستند و همواره آن‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کشورهای غربی حامی تروریست و پناهگاه آن‌ها در منطقه هستند و همواره آن‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مواضع حمایتی غرب از تروریست‌ها نه تنها تلاشی برای جلوگیری از اجرای عدالت به شمار می‌آید، بلکه موجب تشویق و ترویج پدیده شوم تروریسم در سراسر جهان خواهد بود.
فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه به مناسبت سالگرد مبارزه ارتش این کشور با تروریست های چندملیتی مورد حمایت محور غربی- عبری، خواستار اجرای راهکار سیاسی برای پایان یافتن رنج مردم سوریه شد.
حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به فعالیت تروریست‌های اقتصادی برای دشمنی با نظام گفت: در عین حال کشور از آبان‌ماه در شرایط جنگ ترکیبی قرار گرفت و این سبب افزایش فشار اقتصادی بر مردم شد و مسئولین باید از معیشت و حق مردم انقلابی که تحت فشار اقتصادی دشمنان هستند، حمایت کنند.
امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان گفت:نقش گروه‌های تروریستی ضد ایرانی در اغتشاشات اخیر ایران کاملا مشهود است، برخی از کشورهای اروپایی درچارچوب معیارهای دوگانه و در «تروریسم شویی» شرکت کرد.
معین‌الدین سعیدی درباره «پیشنهاد» ارائه سیم‌کارت بدون فیلتر به گردشگران خارجی گفت: این اتفاق اخیر حتی اگر در حد یک پیشنهاد هم باشد، از یک نگاه و رویکرد آکنده با تبعیض حکایت دارد یعنی این‌که خارجی‌ها و توریست‌ها می‌توانند چنین دسترسی داشته باشند، درحالی که برای مردم عادی ما این دسترسی‌ها را محدود کرده‌ایم و به نوعی می‌توان گفت شرم آور است.
سخنگوی وزارت امور خارجه خطاب به آمریکایی‌ها، نوشت: حمایت از جنایتکاران و تروریست‌ها، دخالت در امور داخلی ایران و تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران را متوقف کنید.
سه-چهار ماهی که گذشت، روزهای خاصی در تاریخ ایران بودند. جنبش زن زندگی آزادی، با نام ایران و حمایت از زنان ایرانی، تمام جنایتکاران و تروریست‌ها و تجزیه‌طلب‌ها را دور هم جمع کرد.
شریعتمداری نوشت: شیخ عبدالحمید در جریان اغتشاشات اخیر ضمن حمایت از تروریست‌های آشوبگر، اتهامات ناروا و عجیب و البته مضحک آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد. نظیر، بی‌گناهی تروریست‌هایی که به قتل شهروندان اعتراف کرده بودند، ادعای تجاوز به بازداشت‌شدگان! و ده‌ها ادعای دروغ دیگر... حالا جای این سؤال است که با توجه به موارد یاد شده هنوز هم می‌توان آقای عبدالحمید را یک عالم دینی و معتقد به باور‌ها و عقاید برادران و خواهران اهل سنت دانست؟!
حسین شریعتمداری نوشت: وحشت غرب از احتمال بسته شدن تنگه هرمز به وضوح حکایت از آن دارد که بستن تنگه هرمز به روی کشور‌های حامی تروریست‌ها در کشورمان، اولاً: قانونی است. ثانیاً؛ ایران توان انجام آن را دارد
اردوغان بدون ذکر نام آمریکا به عنوان حامی اصلی گروه‌های مسلح کُرد در سوریه گفت: ما می دانیم که چه طرفی از تروریست‌ها حمایت می کند و به انها سلاح و پول می‌دهد.
رئیس جمهور با اشاره به حمایت آشکار آمریکا، فرانسه و چند کشور اروپایی دیگر از تروریست‌ها و عناصر آشوبگر، به آن‌ها هشدار داد که حمایت از تروریسم قطعاً به نفع آنها نخواهد بود.
یک فعال سیاسی در حمله به مادر کیان پیرفلک گفت: حمایت او از تروریست‌ها مشکوک است، باید مشخص شود او چه نسبتی با تروریست‌ها دارد!
دبیر ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام تحریمی اتحادیه اروپا،گفت:متاسفانه حامیان تروریست ها،ژست حمایت از حقوق بشر به خود گرفته اند.
مسیح مهاجری نوشت: آنکس که بنا به مصلحت آنی، اغتشاش را محکوم می‌کند و خواستار برخورد قاطع با اغتشاشگران می‌شود و ساعاتی بعد براساس برنامه‌ای که به او دیکته شده اقدام به تکذیب آن می‌کند و از تروریست‌های تجزیه‌طلب حمایت می‌نماید، روشن است که عامل چه کسانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ