سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد دولت آمریکا برای بدنام کردن سوریه، تروریست‌های داعش را حمایت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق تاکید کرد که گفتگو با سفیر واشنگتن در بغداد هیچ فایده‌ای ندارد و تنها کاری که آمریکا می‌تواند انجام دهد این است که دست از توطئه چینی علیه عراق بردارد.
با کاهش سوددهی اوراق قرضه و نگرانی مجدد در مورد بحران بانکی آمریکا قیمت طلا در معاملات آخرین روز کاری بازارهای جهانی افزایش یافت و دومین ماه افزایشی متوالی را ثبت کرد.
پس از اعلام رسمی رئیس‌جمهور آمریکا برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، هم‌حزبی مشهور او گفته در این انتخابات نامزد نمی‌شود و برای پیروزی مجددش، تلاش خواهد کرد.
آمریکا کارگروهی ایجاد می کند تا چگونگی استفاده از هوش مصنوعی برای انجام هر کاری از حفاظت از زیربنای حیاتی تا بررسی محموله ها کالاهای ساخته شده با نیروی کار اجباری را ردیابی کند.
قیمت هر دلار آمریکا امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، بدون تغییر نسبت به روز کاری گذشته بود.
مقامات امریکایی در تلاش هستند که راه‌های ارتباطی با ایران را محدود کنند و در عین حال میزان همکاری کشور‌های منطقه با امریکا در اجرای سیاست فشار حداکثری به ایران را بسنجند؛ بنابراین سیاست ایران بسیار مهم است که در مواجهه با این مسائل چه کاری انجام دهد
نتانیاهو می‌کوشد از تشکیل جبهۀ متحدِ اسرائیل با آمریکا علیه ایران، به‌عنوان سرپوشی برای اختلافات بنیادی دولت خود با کاخ سفید استفاده کند، اما آیا اتحاد در یک جبهه می‌تواند اختلاف در جبهه‌های مهم دیگر را به حاشیه براند؟ چنین کاری ممکن به نظر نمی‌رسد. بنابراین، شانس دولت نتانیاهو برای سقوط بیش از موفقیت آن در پیشبرد این نوع مشاطه‌گری بی‌سابقه است.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا تأکید کرد تلاش برای خارج‌کردن نیروهای ارتش روسیه از اوکراین، کاری بسیار بسیار دشوار است.
مرتضی مکی می‌گوید: هرجا که عمان و قطر در مذاکرات علنی و غیرعلنی میان ایران و آمریکا موفق بودند و میانجی‌گری اثربخشی داشتند، ناشی از اراده دو طرف بود. اکنون که آمریکا و نه اروپایی‌ها به صراحت در سطح رسانه‌هایشان می‌گویند که برجام دیگر اولویت آن‌ها نیست و در کنار برجام موضوعات دیگری مهم است، نشان می‌دهد که کاری از دست عمان و قطر به عنوان کسانی که می‌خواهند نقش میانجی‌گری را داشته باشند، برنمی‌آید.
یک روزنامه عبری گزارش داد که تمرکز کنونی آمریکا نه بر برنامه هسته ای ایران بلکه بر شراکت فزاینده و رو به رشد تهران و مسکو قرار دارد و برجام از ماه ها پیش از برنامه کاری واشنگتن خارج شده است.
یک روزنامه عبری گزارش داد که تمرکز کنونی آمریکا نه بر برنامه هسته ای ایران بلکه بر شراکت فزاینده و رو به رشد تهران و مسکو قرار دارد و برجام از ماه ها پیش از برنامه کاری واشنگتن خارج شده است.
یک روزنامه عبری گزارش داد که تمرکز کنونی آمریکا نه بر برنامه هسته ای ایران بلکه بر شراکت فزاینده و رو به رشد تهران و مسکو قرار دارد و برجام از ماه ها پیش از برنامه کاری واشنگتن خارج شده است.
هیات ملی روابط کار آمریکا (NLRB) تسلا را به نقض قوانین کار متهم کرده زیرا این شرکت کارمندان واحد اورلاندو (در ایالت فلوریدا) را از صحبت کردن درباره موضوعات محل کار منع کرده است.
هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان به توطئه های آمریکا علیه لبنان اشاره کرد.
وزارت کار آمریکا در بخشی از تحقیق ادامه دار خود درباره سیاست های ایمنی آمازون اعلام کرد این شرکت جراحت و بیماری های مرتبط با کار در ۶ انبار واقع در ۵ ایالت این کشور را  اعلام نکرده است.
پیشکسوت کشتی ایران می‌گوید: در گذشته آمریکا در همه وزن‌ها رقیب ایران نبوده، ولی امروز می‌بینیم که آمریکایی‌ها در همه وزن‌ها با ایرانی‌ها کل کل دارند.
وزیر اسبق اطلاعات با بیان اینکه آمریکا در حال فروپاشی است گفت: ما با انقلابمان کاری کردیم که دنیای غرب، تفکرات و اندیشه‌های غربی را به هم ریخت.
نماینده سابق مجلس گفت: نمی‌شود به مردم گفت یک کاری کنید و خودمان یک کار دیگر انجام دهیم. اگر آمریکا یا کانادا کشور‌های دشمن هستند پس چرا فرزندان برخی مسئولان به آنجا می‌روند یا بعضی از آن‌ها در کشور‌های غربی با رفاه بالا زندگی می‌کنند و پوشش‌هایی متفاوت از بچه‌های خاک خودمان را دارند.
کشتی آزاد ایران هرچیزی را پیش‌بینی می‌کرد جز باختن به حریف چینی آن‌هم در کشتی اول؛ کاری که علیرضا سرلک امروز انجامش داد و یک حذف شده را روی دست کادرفنی تیم ملی گذاشت!
امیرعبداللهیان با ابراز امیدواری نسبت به اینکه آژانس وظیفه خود را در قالب فنی و به دور از سیاسی کاری دنبال کند اظهار کرد، توافق در صورت واقع بینی طرف آمریکایی دست یافتنی است.
پس از اینکه رئیس فدرال رزرو گفت، اقتصاد آمریکا تا زمانی که نرخ تورم کنترل شود، به سیاست پولی سختگیرانه نیاز دارد، قیمت طلا در معاملات آخرین روز کاری بازار‌های جهانی بیش از یک درصد کاهش یافت.
این هفته هم شاخص های بورس و فرابورس با افت مواجه شدند، اما موضوع با اهمیت این بود که شاخص هم وزن بورس بیش از سه برابر شاخص کل بورس افت کرد.
مرگ مرموز پسر ایرانی در آب‌های ترکیه
علی مطهری نوشت: یک گام دیگر تا مذاکره مستقیم با آمریکا باقی‌ مانده که حق خود را از او بستانیم بدون آنکه لازم باشد منافع ‎روسیه و ‎چین و ‎اروپا را منظور کنیم، کاری که باید سالها پیش انجام می‌شد ولی شعارزدگی و آمریکاستیزی افراطی مانع آن بوده‌ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ