امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان گفت:نقش گروه‌های تروریستی ضد ایرانی در اغتشاشات اخیر ایران کاملا مشهود است، برخی از کشورهای اروپایی درچارچوب معیارهای دوگانه و در «تروریسم شویی» شرکت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیکا یا هرزه‌خواری اشتیاق خانم باردار برای خوردن مواد غذایی و گاه مواد غیرغذایی عجیب و غریب، مثل یخ، نشاسته و خاک است که شیوع آن حدود ۳۰ درصد برآورد شده است.
دروازه‌بان پرسپولیس از درخواست خود برای حضور گلر تیم امید ایران در جمع سرخ پوشان خبر داد.
دروازه‌بان پرسپولیس معتقد است از هفته هفتم لیگ به بعد چهره مدعیان قهرمانی مشخص می‌شود.
مفتی جعفری لبنان با اشاره به حمله مسلحانه به نیروهای حزب الله در یک منطقه مسیحی نشین خطاب به رهبران مسیحی لبنان تاکید کرد که برخی گروه‌ها به دنبال به راه انداختن فتنه خونین در این کشور هستند
مردم و طبقه متوسط طی دهه‌های اخیر بار‌ها پالس ارسال کرده‌اند که جامعه به وضع خطرناکی رسیده است. طبقه متوسط هنوز هم معتقد است که باید از مسیر رفتار‌های مدنی حرکت و از رفتار‌های رادیکال و انقلابی دوری کند. طبقه متوسط، چون قبلا مسیر انقلاب را یک بار طی کرده، دیگر به راحتی به آن تن نمی‌دهد. در ایران یک لایه از طبقه متوسط اقتصادی و یک لایه فرهنگی و اجتماعی است. طبقه متوسط احساس می‌کند دهه‌هاست در حال هزینه دادن و مشارکت کردن است، اما دستاوردی کسب نکرده است.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: باید اقدامی صورت گیرد که بانک‌هایی که منابع خود را فریز می‌کنند، ملزم به اعطای تسهیلات ساخت مسکن شوند.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایطی که برای این باشگاه رقم خورده است به انتقاد از عملکرد برخی مدیران پرداخت و گفت: امیدوارم سرپرست جدید وزارت ورزش نگاه عادلانه ای داشته باشد.
ملی‌پوش سابق والیبال گفت: برخی بازیکنان قدر پیراهن تیم ملی را نمی‌دانند چرا که خیلی راحت به تیم ملی دعوت می‌شوند و پس از مدتی هم راحت قید آن را می‌زنند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: تعداد کمی از جوانان تحصیل‌کرده ما چون هدف نداشتند و دوست و دشمن را تشخیص ندادند، در ناسا و پروژه‌های علیه ایران نقش دارند و به دشمن خدمت می‌کنند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: بسیاری از قهرمانان ملی کشور از قشر دانش‌آموز هستند و نوجوانان در همه حوادث مهم کشور قشر پرچمدار بوده و کارنامه درخشانی دارند.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: باید سازمان امور مالیاتی به سراغ مشاغل خاصی برود که مالیات نمی‌پردازند و آنها را به خط کند و از آنها مالیات اخذ کند.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: باید سازمان امور مالیاتی به سراغ مشاغل خاصی برود که مالیات نمی‌پردازند و آنها را به خط کند و از آنها مالیات اخذ کند.
این موضوع که آیا باید مسواک خود را قبل از قرار دادن خمیردندان روی برس آن خیس کنید یا آن را خشک نگه دارید، بحثی است که اختلاف نظر‌هایی درباره آن وجود دارد با این حال دکتر «ساحیل پاتل»، متخصص کلینیک «مارلیبون اسمایل» در لندن خیس کردن مسواک را توصیه نمی‌کند، زیرا معتقد است که خمیر دندان را رقیق می‌کند.
اردبیل- دادستان کل کشور گفت: استفاده از برخی تعابیر شایسته مسئولان انتظامی و قضایی نیست و بهتر است در این زمینه مراقبت کنیم.
معاون عملیات سپاه پاسداران، گفت: برخی باید از دوستان آمریکایی‌شان بپرسند که تقابل با سپاه چه هزینه‌ای داشته و دارد؟ از ژنرال مکنزی بخواهید که بگوید هواپیمای متجاوزش چگونه به وسیله سپر دفاعی مدافعان انقلاب اسلامی ساقط شد.
غربی‌ها و برخی از همسایه‌های ما به این نتیجه رسیده‌اند که میزان غنی‌سازی اورانیوم در ایران، در حال رسیدن به مرحله آستانه است. این مرحله از دید آن‌ها یک موقعیت خطرناک محسوب می‌شود. در این برهه زمانی روی کار آمدن نتایناهو هم یک زنگ خطر برای ایران بشمار می‌آید. زیرا مشخصا اروپایی‌ها در حال نزدیک شدن به اسرائیل هستند
روزنامه همشهری قطعی گاز در برخی شهرهای ایران و تعطیلی شهرها را در مقابل «درگیری‌های عجیب» اروپایی‌ها ناچیز دانسته و مدعی شده بحران گازی اروپا بسیار گسترده‌تر از ایران است!
مازنی نوشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ارتش جمهوری اسلامی ایران نیرو‌های مسلح رسمی ایران هستند که در قانون اساسی ایران به آن تصریح شده. سپاه در دوران دفاع مقدس از تمامیت ارضی ایران و جان و مال و ناموس مردم ایران دفاع کرده و در مقابله با تروریسم صدر انقلاب و تروریسم داعش بیشترین تلاش را کرده است. اروپایی‌ها از این محاسبه‌های غلط کم نداشتند. اما این‌بار در باتلاق اخبار کوتوله‌ها گیر کرده و در فضای ضعف دستگاه دیپلماسی و سوءتدبیر برخی نهاد‌های ما همچنان در این باتلاق فرو می‌روند.
برخی پیش بینی‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که علیرغم آن که در حالی که اروپایی‌ها امسال دوباره تعدادی باشگاه ملی قدرتمند دارند این بار رقبایی، چون برزیل و آرژانتین در یک مسابقه کلاسیک به دوئل از نوع فوتبالی آن در برابر یکدیگر خواهند پرداخت.
فلاحت‌پیشه گفت: معتقدم آمریکا به برجام برمی‌گردد و این مواضع، مقطعی است. با توجه به تحولات سیاسی داخل ایران و متاسفانه ضعف کشور ما در شکل‌دهی یک نظام حل اختلاف درونی کشور‌های دیگر از جمله آمریکا و برخی اروپایی‌ها از هر فرصتی برای ضربه زدن به ایران و کاهش قدرت چانه‌زنی ایران استفاده می‌کنند.
گرگلی گولیاس، رئیس دفتر نخست وزیر مجارستان در واکنش به بسته جدید احتمالی تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه از عدم حمایت برخی کشورهای اروپایی از جمله مجارستان از آن خبر داد.
در دهه 70 انتخاب بعضی از دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ایران، زیبنده جایگاه ملی پوشان نبود؛ نبرد با پیش‌کسوتان اروپا یکی از این بازی‌ها بود.
در دهه 70 انتخاب بعضی از دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ایران، زیبنده جایگاه ملی پوشان نبود؛ نبرد با پیشکسوتان اروپا یکی از این بازی ها بود.
وزیر خارجه روسیه پس از دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران در نشستی مطبوعاتی گفت: امیدوارم درخواست‌های برخی رهبران اروپایی از ایران پیرامون اوکراین، پیش‌شرط برجامی جدیدی نباشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ