حمیدحاجی‌اسماعیلی کارشناس مسائل اقتصادی گفت:بر اساس قانون تامین اجتماعی، شورای عالی کار باید با توجه به نرخ تورم رسمی، سبد معیشتی استخراج شده در شورای عالی کار و سایر پارامتر‌های دخیل در تعیین مستمری، میزان افزایش مصوب را اعمال کند، اما این کار تاکنون انجام نشده، این درحالیست که منابع برای اجرای این کار در سازمان تامین اجتماعی وجود دارد و دولت در این کار دخل و تصرفی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید به دلیل بحث تحریم‌ها، خود فیفا باید برای آمدن کمک داور ویدئویی به ایران کمک کند.
حوله‌های مرطوب به محل رشد میکروب‌ها بدل می‌شوند. بنابراین، حوله مرطوب خود را به جای آویزان کردن از قلاب، پهن کنید تا کاملا خشک شود.
ملک فاضلی، نماینده مجلس یازدهم، درباره ماجرای حقابه ایران از هیرمند به تابناک گفت: بیش از ۵۰ سال است که این چالش میان ایران و افغانستان حل نشده است و اکنون با ادامه این روند زنگ خطر تامین آب شرب در سیستان به صدا درآمده است.
اگر گردنتان حالت ناپایداری پیدا کرده است و سرتان را به میزان بیشتر از معمول به عقب یا جلو خم می‌شود، ممکن است دچار شکستگی یا پارگی رباط‌های گردن شده باشید. این عارضه معمولا فقط هنگامی رخ می‌دهد که ضربه یا جراحت شدید گردن رخ داده باشد و احتمالا پزشکتان در عکسبرداری با پرتو‌های ایکس متوجه آن می‌شود.
وزارت آموزش و پرورش در تلاش است پس از استخدام آموزگاران ابتدایی، آزمون‌های دیگری را برای جذب آموزگار مقطع متوسطه و مربیان پرورشی برگزار کند اما خبری از جذب مشاور نیست.
فرناز مشیری متخصص زنان و زایمان با بیان اینکه کمبود ویتامین D در میان زنان و مردان کشور شیوع دارد و می‌تواند آسیب‌های فراوانی برای سلامت ایجاد کند، گفت: کمبود ویتامین D باعث برخی اختلالات باروری و تخریب یا کاهش تعداد اسپرم در آقایان و بروز ناباروری می‌شود.
کودکان نیز همانند بزرگسالان ممکن است دوره‌های سختی را تجربه کنند که مراجعه به یک متخصص سلامت روان می‌تواند به آن‌ها برای مقابله با این چالش کمک کند.
ارزش معاملات یکی از شاخص‌های پرکاربرد در بازار سرمایه است،‌ اما چه زمانی می‌توان گفت که بازار بر حسب ارزش معاملات وضعیت خوبی دارد؟
مو‌های شما به شامپو‌ها و نرم کننده‌ها عادت نمی‌کند، اما اگر موهایتان تغییر کرده است، ممکن است بخواهید شرایط را تغییر دهید.
از شیر گرفتن نوزاد یکی از اتفاقات مهم در زندگی کودکان است. نتایج تحقیقات امروزی نشان می‌دهد که تقریبا نیمی از والدین غذا‌های جامد را خیلی زود به نوزادان خود می‌دهند شاید به این دلیل باشد که کمتر کسی بداند بهترین زمان برای از شیر گرفتن نوزاد چه وقتی است.
مربی استقلال پیروزی این تیم برابر ملوان را به سرمربی و تماشاگران‌شان تقدیم کرد.
اگر شما هم در زمستان و هوای سرد احساس می‌کنید چشم‌هایتان خشک شده است باید بگویم تنها نیستید و این موضوع اصلا غیرعادی نیست. خشکی چشم بیشتر در زمستان و بهار رخ می‌دهد.
بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس ایران، عرضه اولیه سهام شرکت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان با نماد انتخاب به روش ترکیبی در روز یک شنبه ۳۰ بهمن ماه انجام خواهد پذیرفت.
سخنگوی وزارت صمت گفت، تا امروز حدود ۴۰ هزار ثبت سفارش برای واردات خودرو انجام شده است و اولین فروش خودروهای خارجی در دیماه انجام خواهد شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه عبور عابرین پیاده در عرض بزرگراه‌ها ممنوع است، گفت: اگر عابرین پیاده به تکلیف خود عمل نکنند، عابر پیاده مقصر شناخته می‌شود.
چری در وهله اول مدل‌های شاسی‌بلند با نام‌های Omoda ۵، Tiggo ۷ Pro و Tiggo ۸ Pro را در ترکیه عرضه خواهد کرد و فروش این خودرو‌ها از بهار ۲۰۲۳ آغاز می‌شود.
چهارشنبه هفته آینده فیدلیتی با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان عرضه می شود.
اشخاص شامل ۱۵ سال به بالا، افراد کمتر از ۱۵ سال که دارای حکم رشد باشند، پدر یا جد پدری با ارائه شناسنامه خود برای افراد ۱۵ تا ۱۸ سال تمام و سرپرست قانونی (قیم، امین، وصی) برای افراد صغیر و محجور با ارائه مدارک مستند که سمت او احراز شده باشد، می‌توانند با مراجعه به ادارات ثبت احوال نسبت ویا با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات ثبت احوال، نسبت به تنظیم و امضاء برگ درخواست تعویض شناسنامه اقدام کنندبه ارائه درخواست تعویض شناسنامه اقدام کنند.
شاید اواخر نیم فصل دوم بتوانیم از VAR استفاده کنیم، اما نه در همه در ورزشگاه‌ها...
آپنه مرکزی خواب اساساً اختلالی است که باعث توقف تنفس افراد می‌شود و به طور مداوم هنگام خواب اتفاق می‌افتد. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که مغز سیگنال‌های الکتریکی مناسب را به ماهیچه‌هایی که مکانیسم‌های تنفسی را کنترل می‌کنند در طول خواب ارسال می‌کند که از ساقه مغزی نشأت می‌گیرد. معمولا زمانی اتفاق می‌افتد که سطح اکسیژن در بدن به شدت افت می‌کند و در نتیجه بدن روند طبیعی را پیش نمی‌گیرد.
شستا با اتمام سال مالی منتهی به خرداد، زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کرد و علاوه بر برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به مجمع فوق العاده نیز می رود. همچنین زمان واریز سود سهامداران نیز مشخص گردید. به جزییات این خبر در این مطلب می پردازیم.
به نظر می‌رسد در بازی هفته هفتم شاهد حضور همزمان دو مهاجم خارجی پرسپولیس در ترکیب سرخ‌ها باشیم.
افرادی که مولتی ویتامین استفاده می‌کنند گزارش می‌دهند که سلامتی‌شان ۳۰ درصد «عالی» یا «بسیار خوب»‌تر از کسانی است که آن را مصرف نمی‌کنند. با این وجود، داده‌های پژوهش از این ادعای آنان پشتیبانی نمی‌کند.
تست پاپ اسمیر به عنوان یکی از تست‌های غربالگری بیماری‌های دهانه‌ی رحم انجام می‌شود. ویژگی بسیار مهم این تست این است که در حدود ۸۰ درصد در کاهش سرطان دهانه‌ی رحم موثر است.
طی روز‌ گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ