قائم مقام مدیرعامل زامیاد از تولید و عرضه خودرو پادرا پلاس لانگ تا یک ماه دیگر با قیمت اقتصادی به بازار خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در نهایت سرفیس لپ‌تاپ استودیو ۲ می‌تواند با رم بیشتر عرضه شود. مدل قبلی این محصول حداکثر با ۳۲ گیگابایت رم عرضه شد اما احتمال دارد نسخه‌ی جدید با رم ۶۴ گیگابایت نیز دردسترس قرار گیرد.
۲۳۲ شرکت دانش‌بنیان با عرضه محصولات و خدمات خود در تلاش برای رونق دادن به بازار بومی حوزه سلامت در کشور هستند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شاسی بلند شهری زوتی DL5 از سال آینده با موتور هیبرید برقی عرضه می شود، گفت: با توجه به ظرفیت تولید 250 هزار دستگاه خودرو در پارس خودرو، این مجموعه بدون شک می‌تواند بزرگترین خودروساز ایرانی در بازارهای صادراتی شود.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با اشاره به این که در زمستان امسال محصول پروژه کراس اوور K۱۲۵ که به امکانات و آپشن‌های روز مجهز بوده و دارای استانداردهای ۸۵ گانه است روانه بازار خواهد شد، عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، از مردادماه امسال تمامی محصولات ایران خودرو قابلیت تجهیز به امکانات ESC، سنسور نشانگر باد تایر و GSI خواهند داشت، هم چنین امکان حفاظت از عابر پیاده نیز بر روی تمامی محصولات اجرا خواهد شد.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: در رویداد پلیس هوشمند، ۶۲ شرکت دانش‌بنیان محصولات و خدمات فناورانه خود را به نمایش گذاشته اند.
تسلا نشان تجاری جدیدی را برای عبارت سایبرکواد ثبت کرده و شاید این امر نشان دهنده عرضه نهایی ATV برقی این شرکت باشد.
طبق گزارشی جدید، سامسونگ می‌خواهد با همکاری Naver، یک پلتفرم هوش مصنوعی مولد مشابه ChatGPT بسازد. البته این ابزار برخلاف محصول OpenAI، به‌طور عمومی عرضه نخواهد شد و تنها کارکنان سامسونگ به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.
براساس گزارش MacRumors، تأمین‌کننده اپل در گزارش سهامداران خود اعلام کرد: «در میان فرصت‌های HPMS که در مورد آن صحبت کردیم، انتظار نمی‌رود تا محصول جدیدی که در گزارش‌های قبلی به آن اشاره کرده‌ایم و قرار است پاییز امسال معرفی شود، دیگر طبق برنامه‌ریزی به بازار عرضه شود.»
با نگاه اولیه به تصاویر ام وی ام ایکس ۳۳ کراس، به‌راحتی می‌توان شباهت‌های میان این خودرو و ام وی ام X۲۲ پرو را متوجه شد. این خودرو درواقع نسخه فیس‌لیفت تیگو ۳x یا تیگو ۲ است که در سال ۲۰۲۳ معرفی شد؛ بنابراین هر دو خودرو از نظر پلتفرم و ابعاد مشابه هستند و تنها تفاوت آن‌ها به نمای ظاهری ختم می‌شود. بااین‌حال مدیران خودرو قصد دارد هر دو نسخه قبل و بعد از فیس‌لیفت را به‌طور هم‌زمان در بازار ما عرضه کند.
با عرضه XB1 مصرف کننده ایرانی، خودروی کاملا متفاوتی را تجربه خواهند کرد، مصرف کننده ایرانی با این محصول با استانداردهای روز دنیا در تولید خودروها آشنا خواهد شد. این جملات پیش‌بینی مدیر عامل گروه بهمن از جایگاه SUV  جدید بهمن موتور در ایران است. XB1 محصول جدید بهمن موتور است که طبق وعده مدیران این شرکت سال 1402 به بازار می‌رسد.
شرکت نفت پارس از خط تولید محصول جدید Flowmax ATF Multiplex ؛ روغن چند منظوره گیربکس های اتوماتیک رونمایی و این محصول را به بازار عرضه کرد.
شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز اولین سری پیش‌فروش محصول کامیونت آرنا پلاس از روز چهارشنبه این هفته خبر داد.
هنوز مشخص نیست که شاسی‌بلند آفرود بی وای دی در کشور‌هایی همچون استرالیا نیز عرضه خواهد شد یا خیر، اما باور بر این است که SF پایه و اساس یک وانت برقی جدید را برای عرضه در سال آینده میلادی تشکیل خواهد داد. جزئیات زیادی از محصول جدید خودروساز یاد شده در دست نیست هرچند مقامات بی وای دی می‌گویند طول خودرو نزدیک ۵ متر خواهد بود و فاصله بین محوری آن نیز به ۲.۸۵ متر خواهد رسید که از این نظر مشابه خودرویی همچون تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ است.
بهمن دیزل در نظر دارد امپاور، فورس ۶ تن و فورس ۶ تن خوابدار را هفته آینده (۱۵ اسفند) در بورس کالا عرضه کند؛ تاریخ تحویل ۳ محصول ۳۱ خرداد سال ۱۴۰۲ خواهد بود.
مدیرعامل ایران خودرو خراسان اظهار کرد: رکورد تازه ای که تا پایان امسال در این شرکت محقق خواهد شد، معرفی و تولید سه محصول جدید در یک سال است که در سابقه ۲۱ ساله این شرکت بی نظیر است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که با بهبود مشخصات و کیفیت محصولات در مسیر افزایش رضایتمندی مشتریان گام برمی داریم، اعلام کرد: به زودی محصول جدید تارای سال که طبق نظرات مشتریان بهبود یافته از طریق بورس کالا عرضه خواهد شد.
دستگاه‌های خانه هوشمند دارای نمایشگر لمسی، بخش بالقوه پرسود بازار را شامل می‌شوند که هنوز اپل حضور چندان پررنگی در آن نداشته است. در مقابل، آمازون نسخه‌های مختلفی از نمایشگر هوشمند Echo Show خود را تولید کرده که قیمت آن‌ها از حدود ۳۰ دلار برای Echo Show ۸ تا ۲۵۰ دلار برای Echo Show ۱۵ است. گوگل نیز دو دستگاه Nest Hub و Nest Hub Max را به ترتیب با قیمت‌های ۱۰۰ دلار و ۲۲۹ دلار عرضه کرده است.
گروه صنعتی ایران خودرو محصول جدید وانت آریسان ۲ دوگانه سوز را در طرح فروش فوق‌العاده با موعد تحویل سه ماهه و بدون قرعه کشی عرضه می کند.
قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه‌های گروه صنعتی ایران خودرو پیرامون فرصت‌های اقتصادی عبور مستقیم تولید در صنعت خودرو گفت: تحقق هدف‌گذاری تولید کامل و رشد تیراژ در شرایط تحریم گام بزرگی به شمار می‌رود و تولید کامل و رشد تیراژ در شرایطی است که هر روز خبری از تحریم های جدید علیه کشورمان منتشر می‌شود و شرایط تامین مواد و قطعات و تولید خودرو سخت تر می‌شود و این در حالی است که بالاترین اعتبار به پروژه‌ها در سال جاری اختصاص یافته است.
طبق ابلاغیه وزارت صمت حداقل عرضه هر محصول در بورس کالا در هر دوره به تعداد ۲۰۰۰ دستگاه برای دو خودروساز بزرگ و برای سایر شرکت‌های خصوصی حداقل به میزان ۵۰۰ دستگاه تعیین شد.
طبق ابلاغیه وزارت صمت حداقل عرضه هر محصول در هر دوره به تعداد ۲۰۰۰ دستگاه برای دو خودروساز بزرگ و برای سایر شرکت‌های خصوصی حداقل به میزان ۵۰۰ دستگاه تعیین شد.
گروه صنعتی ایران خودرو محصول جدید وانت آریسان ۲ را در طرح فروش فوری با موعد تحویل یک ماهه و بدون قرعه‌کشی از روز شنبه ۱۲ آذرماه عرضه می کند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو با تاکید بر جوان‌پسند بودن محصولات جدید، گفت: محصول جدیدی با همکاری یکی از شرکت های خارجی در بهمن‌ماه امسال عرضه خواهد شد.
بورس کالای ایران از پذیرش ۵ کالا و محصول متعلق به ۵ شرکت در بازار اصلی و فرعی بورس کالا خبر داد. باید منتظر عرضه‌های جدید در بورس کالا بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ