موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و ششمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه کانادا اعلام کرد که این کشور سیزدهمین بسته تحریمی خود علیه شماری از مقامات ایرانی را وضع کرده است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
وزیر خارجه آمریکا امروز اعلام کرد: واشنگتن بسته کمک جدیدی را به اوکراین ارائه می‌دهد.
وزیر خارجه آمریکا امروز در ادامه سیاست تنش آفرینی کشورش علیه مسکو از اختصاص « بسته جدید کمک نظامی ۳۵۰ میلیون دلاری به اوکراین» از سوی واشنگتن خبر داد.
آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا گفت که این بسته کمکی جدید شامل مهمات مضاعف برای سامانه‌های آمریکایی «هیمارس» و «هویتزر» و همچنین خودرو‌های زرهی بردلی و خودرو‌های زره‌پوش پل‌گذار است.
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه گفت که دولت بایدن یک بسته کمک نظامی جدید 400 میلیون دلاری را برای اوکراین در نظر گرفته است.
جیمز کلورلی وزیر امور خارجه انگلیس روز جمعه از بسته جدید تحریمی علیه روسیه خبر داد که به بهانه ممنوعیت صادرات کالا‌هایی که مسکو در جنگ علیه اوکراین استفاده می‌کند، ۵ نفر از مدیران ارشد شرکت صنایع هوایی قدس نیز به فهرست تحریم‌ها اضافه شده‌اند.
جیمز کلورلی وزیر امور خارجه انگلیس روز جمعه از بسته جدید تحریمی علیه روسیه خبر داد که به بهانه ممنوعیت صادرات کالا‌هایی که مسکو در جنگ علیه اوکراین استفاده می‌کند، ۵ نفر از مدیران ارشد شرکت صنایع هوایی قدس نیز به فهرست تحریم‌ها اضافه شده‌اند.
وزیر امور خارجه ایتالیا از تصمیم اتحادیه اروپا برای معرفی بسته جدیدی از تحریم‌ها علیه ایران در ادامه رویکرد این اتحادیه برای حمایت از اغتشاشات خبر داد.
دولت بوداپست در جریان تصویب بسته نهم تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه، خواستار معافیت سه وزیر دولت مسکو شد.
بنا به گفته وزیر خارجه مجارستان، اتحادیه اروپا در نظر دارد در بسته تحریمی جدید خود علیه روسیه، شماری دیگر از اتباع این کشور را در فهرست سیاه قرار دهد.
وزیر امور خارجه آلمان در اظهارات مداخله‌جویانه‌اش درباره امور داخلی ایران، با اشاره به اجرای حکم اعدام برای دو تن از افراد بازداشت شده در جریان ناآرامی‌های اخیر در ایران، گفت: با این بسته تحریمی، ما به طور ویژه کسانی را هدف قرار می‌دهیم که مسئول اعدام‌ها و خشونت علیه مردم بی‌گناه هستند.
در ادامه کمک‌های نظامی کشورهای اروپایی به اوکراین، وزیر دفاع سوئد از کمک‌های نظامی جدید به کی‌یف خبر داد.
وزیر خارجه انگلیس از تصویب بسته جدید کمک به اوکراین شامل چندین دستگاه آمبولانس، خبر داد.
نخست وزیر انگلیس از ارسال بسته تسلیحات نظامی جدید این کشور به اوکراین خبر داد.
«آالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان اعلام کرد: «به‌طور فشرده در حال کار روی بسته تحریمی جدید بوده و تصمیم داریم هفته آینده آن را به تصویب برسانیم».
نخست وزیر مامور تشکیل کابینه عراق در دیدار با سفیر کره جنوبی در عراق بر اهتمام ویژه بغداد به فراهم آوردن بستر لازم برای سرمایه گذاری در این کشور تاکید کرد.
وزیر خارجه فرانسه ضمن تکرار ادعاها درباره کمک پهپادی ایران به روسیه گفت که کشورش به این بهانه در حال کار بر روی بسته تحریمی جدید علیه تهران است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
گرگلی گولیاس، رئیس دفتر نخست وزیر مجارستان در واکنش به بسته جدید احتمالی تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه از عدم حمایت برخی کشورهای اروپایی از جمله مجارستان از آن خبر داد.
پس از اینکه صبح جمعه ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد گذرگاه‌های مرزی به عراق تا اطلاع ثانوی بسته خواهند بود، وزیر کشور امروز گفته اعزام‌های جدید زائران اربعین، تدریجی و متناسب با ظرفیت ساختار‌های عراق، با سهمیه‌بندی مرز‌ها انجام می‌شود.
مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پرونده مسکن تا سال آینده به دستور رییس جمهور و تاکید وزیر راه و شهرسازی باید بسته شود.
وزیر کشور گفت: در دولت جدید قراردادهای خوبی با خودروسازان داخلی بسته شده و امیدواریم بخشی از اتوبوس‌ها تا مهر وارد چرخه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ