جدیدترین مدل‌ها و خودروهای مفهومی در شانگ‌های رونمایی می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران کار خود را آغاز کرد.
هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران با حضور محمدمهدی برادران، معاون وزیر صنعت و معدن، سیدجواد حسینی کیا، عضو ‌کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، توکلی لاهیجی، سرپرست دفتر صنایع خودرو وزارت صمت و علیمردان عظیمی، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو آغاز به کار کرد.
با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها در تامین و تولید قطعات و لوازم خودرو، ارایه برنامه‌های خودکفایی و بهبود تصویر شبکه تامین از طریق تعامل با ذی نفعان، مخاطبان و مشتریان، شرکت ساپکو به همراه ۱۲۳ سازنده زنجیره تامین ایران‌خودرو در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات لوازم و مجموعه خودرو تهران حضور می‌یابد.
نمایشگاهی از نقاشی‌های شگفت انگیز با موضوع خودرو در موزه خودروهای تاریخی ایران برپا می‌شود.
هونگچی L ۵ احتمالا از پیشرانه V ۸ توربو بهره ببرد. قیمت و مشخصات دقیق این خودرو در آینده اعلام خواهد شد. نسل قبلی L ۵ از برچسب قیمتی ۸۳۰ هزار دلاری (حدود ۴۰ میلیارد تومان) بهره می‌برد و به احتمال بسیار زیاد، نسل جدید هم این چنین قیمتی داشته باشد. پذیرش سفارشات این خودرو از زمان رونمایی در نمایشگاه شانگ‌های شروع شده است.
بیستمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو شانگهای از ۱۹ تا ۲۸ آوریل میزبان عاشقان صنعت خودروسازی است.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعات وابسته تبریز با حضور رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز و جمعی از مدیران صنعتی و خودرویی کشور آغاز به کار کرد.
بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو ایران در شهر تبریز، شاهد حضور تجاری‌سازان گروه خودروسازی سایپا خواهد بود.
قائم مقام مدیرعامل زامیاد از تولید و عرضه خودرو پادرا پلاس لانگ تا یک ماه دیگر با قیمت اقتصادی به بازار خبر داد.
اصفهان- شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو عصر امروز در نمایشگاه بین المللی اصفهان گشایش یافت.
شرکت ساپکو به همراه ۱۱۹ سازنده شبکه تامین ایران‌خودرو در هفدهمین نمایشگاه قطعات و مجموعه های خودرو حضور خواهد داشت.
نمایشگاه خودکفایی صنایع تولیدی کروز از تاریخ ۱۵ تا ۱۹ شهریور به منظور بازدید قطعه سازان داخلی برگزار می‌شود.
گروه صنعتی ایران خودرو حضور گسترده ای در بیست و دومین دوره نمایشگاه مشهد داشته و ضمن نمایش جدیدترین محصولات سواری و تجاری خود، دو خودرو تیونینگ شده و آپشنال شامل یک دستگاه تارا لیمیتد و یک دستگاه هایما S7 لیمیتد را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داد که به میزان قابل توجهی مورد توجه بازدیدکنندگان به ویژه قشر جوان قرار گرفت.
شرکت ایران خودرو دیزل با هفت محصول خود شامل چهار محصول جدید از جمله کامیون کشنده آتامان که به تازگی معرفی و رونمایی شده‌اند در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد حاضر شده است.
گروه صنعتی ایران خودرو با هشت محصول سواری و آپشنال در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد حاضر خواهد شد.
گروه بهمن با ارائه جدیدترین محصولات در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد حضور خواهد داشت.
نمایشگاه تحول صنعت خودرو از سوم تا ششم شهریور ۱۴۰۱ با حضور بیش از ۱۰ شرکت خودروساز و زنجیره تأمین آن‌ها و بیش از ۱۰۰ شرکت قطعه سازی، دانش بنیان و کسب و کارهای نوپا در حوزه خودرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.
هم‌زمان با هفته دولت، نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو کشور با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.
همزمان با هفته دولت نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودروی کشور با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.
غرفه گروه صنعتی ایران خودرو در نمایشگاه «اتوموبیلیتی ۲۰۲۲» مسکو-روسیه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، سفیر ایران در روسیه و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افتتاح شد.
بورس امروز یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوانید.
بورس دیروز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ در حالی به کار خود پایان داد که شاخص‌ها همگی کاهش جزئی را تجربه کردند و قرمزپوش بسته شدند. در گفتگو با طاهره جهانی کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس امروز پرداخته ایم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ خوش گذرانی با ثروت پیرمرد!/ ماجرای آزادی یک زندانی با کمک دادستان خاتم/ تصاحب خانه‌های مردم با سندسازی/ بارانداز ۲۰۰ کیلو تریاک لو رفت/ سناریوی عجیب پسر جوان برای دریافت پول از پدرش/ پاکبان بی گناه، قربانی نزاع مسلحانه گانگستری/ بیمار قلابی و همراهانش سارقان خودرو بودند
نکته قابل تامل اما، تاریخ مصوباتی است که امروز منتشر شده و امضای معاون اول رئیس جمهور ذیل آن‌ها به چشم می‌خورد، در حالی که تاریخ مندرج در بالای آنها، دوازدهم اردیبهشت ماه است؛ مصوباتی که ظاهرا دوشنبه هفته قبل مهیای ابلاغ شده، ولی امروز ابلاغ شده اند تا این گونه به نظر برسد که مانع یا موانعی بر سر راه ابلاغشان وجود داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ