حضور در چمپیونزلیگ و رویارویی با فوق‌ستاره‌های فوتبال اروپا برای صادق محرمی یک تجربه فوق‌العاده ارزشمند پیش از جام جهانی خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از تلاش نافرجام پرسپولیس برای جذب عزت‌اللهی، حالا جواد نکونام از علاقه خود به استخدام این بازیکن پرده برداشت.
سایت انگلیسی اتلتیک ادعا کرد که پپ گواردیولا و ارلینگ هالند تلاش داشتند جود بلینگام را از پیوستن به رئال منصرف کنند ولی موفق نشدند.
سایت انگلیسی اتلتیک ادعا کرد که پپ گواردیولا و ارلینگ هالند تلاش داشتند جود بلینگام را از پیوستن به رئال منصرف کنند ولی موفق نشدند.
فرنگی‌کار 43 ساله بلاروسی - آمریکایی که در مسابقات اوپن تلاش نافرجامی برای رسیدن به سهمیه فاینال ایکس داشت، در مرحله دوم انتخابی کشتی فرنگی آمریکا هم روی تشک خواهد رفت.
محمدرضا حسینی شب گذشته در ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر چند دقیقه پس از گل میلاد فخرالدینی برای تیمش پنالتی گرفت.
محمدرضا حسینی در مصاف شب گذشته تیمش برابر پرسپولیس، پاس تنها گل تیمش را مهیا کرد.
کوه سریال معروف بازی تاج و تخت، هنگام تلاش برای بلند کرد وزنه 250 کیلوگرمی از ناحیه سینه مصدوم شد.
روز چهارشنبه ۱۲ آوریل، معترضی که در تلاش برای حمله به امانوئل مکرون در درب ورودی دانشگاه آمستردام بود دستگیر شد. پلیس این فرد را که با سر دادن شعار‌هایی به سمت امانوئل مکرون دوید، دستگیر کرد. این اتفاق در جریان بازدید رئیس جمهور فرانسه از دانشگاه آمستردام هلند به همراه پادشاه ویلم الکساندر رخ داد. مهاجم به دلیل اخلال در نظم عمومی و تهدید دستگیر شد. تصاویر کانال AT۵ نشان می‌دهد که چگونه فردی به سمت مکرون می‌دود، اما خیلی سریع توسط محافظان امنیتی متوقف می‌شود. از ابتدای سال جاری معترضان علیه لایحه افزایش سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال در فرانسه دست به تجمع و اعتصاب زدند.
9 نفره شدن فولاد خوزستان دیدار یک هشتم جام حذفی بین دو تیم گل گهر سیرجان و فولاد را جنجالی کرده است.
فراتر از تمامی اخبار‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، خبرسازترین رخداد هفته جاری، مربوط به تلف شدن «پیروز» توله‌یوز ایرانی‌ای بود که در ماه‌های گذشته معروفیت خاصی پیدا کرده بود. پس از چند روز انتشار اخبار نگران‌کننده از تداوم بیماری و نارسایی‌های کلیوی، در سه‌شنبه (۹ اسفند) بعد از تلاش نافرجام دامپزشکان در اتاق عمل، پیروز تلف شد
زمانی که لوکادیا در فرودگاه بود تا مشکل خروج از کشورش حل شود، سروش رفیعی که ارتباط خوبی با این بازیکن داشت، در تماسی با او خواست که در تصمیمش تجدید نظر کند و در ایران بماند چراکه ترک ایران آن هم دو روز مانده داربی از نظر رفیعی کاری به دور از اخلاق بود
وزارت دفاع در بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله ۹ دی تلاش‌های نافرجام و مفتضحانه برای جداسازی ملت از نظام، طرحی شکست خورده است.
مادر الکسیس مک آلیستر، هافبک آرژانتینی، خاطره جالبی از تلاش این بازیکن برای ترک جشن قهرمانی این تیم را تعریف کرد.
کیلیان امباپه از روبرت لواندوفسکی خواسته تا تابستان گذشته در پاری سن ژرمن به او بپیوندد.
منابع رسانه ای از تلاش نافرجام تروریست های جبهه النصره برای حمله پهپادی به پایگاه روسی «حمیمیم» و حملات مشترک روسیه و سوریه علیه آنها خبر دادند.
نورنیوز: جعل اخبار خروج از کشور و پناهندگی برخی مسئولین و خانواده‌هایشان از سوی رسانه‌های معاند وتفسیر مدارای حافظان امنیت بامعترضان به افزایش جسارت و شجاعت انقلابیون! در برخورد با نیرو‌های امنیتی، تلاش نافرجام برای ایجاد دوقطبی در جامعه و تضعیف روحیه ملی است.
علیرضا جهانبخش به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ مجبور به ترک زمین در بازی با اشتروم گراتس شد.
علی رغم فراخوان گسترده جریانات آشوب طلب برای برگزاری تجمعات در چهلمین روز از درگذشت مرحوم امینی، خیابان‌های اصلی تهران در آرامش است.
با وجود آنکه ستاد بازگشایی مدارس جلسات متعددی را برای چگونگی کنترل ترافیک اول مهر در تهران برگزار کرد اما ترافیک تهران کنترل نشد و معابر با تردد سنگین خودروها مواجه بودند.
با وجود آنکه ستاد بازگشایی مدارس جلسات متعددی را برای چگونگی کنترل ترافیک اول مهر در تهران برگزار کرد اما شاهد این بودیم که ترافیک تهران کنترل نشد و معابر با تردد سنگین خودروها مواجه بودند.
با تزلزل تهاجم روسیه علیه اوکراین گزارش‌های مربوط به سرزنش پوتین در کرملین و تلاش برای برکناری او از قدرت بیش‌تر منتشر می‌شوند. جدیدترین شایعه درباره ترور او مطرح شده است.
سرمربی سابق تیم ملی برای اینکه از تلاش خبرنگاران برای مصاحبه فرار کند طی دو سه روز گذشته از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.
دو روز پیش سه سارق در تلاش بودند تا وارد خانه دنی کارواخال، مدافع راست و یکی از کاپیتان‌های رئال مادرید، شوند ولی در این راه ناکام ماندند.
جو بایدن رییس جمهوری آمریکا که پس از منفی شدن آزمایش کرونا در تعطیلات به سر می‌برد، هنگام پیاده شدن از هلی‌کوپتر برای پوشیدن کتش دچار مشکل شده که جیل بایدن، همسر او به کمکش شتافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ