دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه آماده مذاکره با آمریکا است ولی تلاش‌ها برای مذاکره با آمریکا، ناتو و سازمان امنیت و همکاری ناتو شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: عملیات در اوکراین برای آینده‌ای قابل پیش‌بینی ادامه خواهد داشت.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز اعلام کرد: لهستان مستعد تشدید تنش است؛ کرملین هیچ اطلاعاتی در ارتباط با بازداشت یک شهروند بلاروس در لهستان به‌اتهام جاسوسی به‌نفع روسیه ندارد.
سخنگوی کرملین می‌گوید که روسیه از دخالت کی‌یف در حملات به پل کریمه مطلع بوده است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که گروه «بریکس» قصد دارد برای گسترش اعضای خود اقدام کند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز با نگران‌کننده توصیف‌کردن اوضاع در کشور نیجر گفت: مسکو از احیای سریع حاکمیت قانون در این کشور حمایت می‌کند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: اوکراین هیچ موفقیتی کسب نکرده و در شرایط دشواری قرار دارد.
سخنگوی کرملین می‌گوید که روسیه هیچ نشانه‌ای از تغییر و بهبود رویکرد واشنگتن و لندن در قبال مسکو نمی‌بیند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه بر آمادگی کشورش برای حل و فصل بحران با اوکراین تاکید کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که در حال حاضر امکان بازگشت این کشور به توافق صادرات غلات وجود ندارد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز با تأکید بر اینکه «خطر حملات به پل کریمه همچنان باقی است» تصریح کرد: تمامی حملات پهپادی امروز به مسکو خنثی شد.
سخنگوی کرملین درباره تصمیم مسکو مبنی بر عدم تمدید توافق غلات، توضیحاتی ارائه داد.
سخنگوی کرملین تاکید کرد که مسکو اجلاس سران ناتو در لیتوانی را «به‌دقت» زیر نظر دارد.
این گروه پس از ماه‌ها جنگ نیابتی علیه اوکراین، ناگهان سلاح خود را به سمت روسیه نشانه رفته و با حرکت به‌سوی مسکو، تهدیدی برای رهبران کرملین رقم زده است که ولادیمیر پوتین از آن به‌عنوان «خنجر زدن از پشت به روسیه» و «تلاش برای آغاز جنگ داخلی» در آن کشور تعبیر می‌کند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) گفت: مسکو تلاش می‌کند سوریه به‌صورت کامل به‌جهان عرب بازگردد.
رییس‌جمهور ونزوئلا در رایزنی با «پوتین»، تلاش کی‌یف برای حمله به کرملین با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین را به‌شدت محکوم کرد.
نخستین پرسشی که بعد از انتشار خبر حملۀ پهپادی به کاخ کرملین قابل طرح است، این است که آیا واقعاً اوکراین تلاش کرده است با حذف فیزیکی پوتین، جهت‌گیری سیاسی روسیه را تغییر دهد و بدین‌وسیله تمهیدی برای پایان اشغال بخشی از خاک خود توسط ارتش روسیه فراهم آورد؟
سخنگوی کاخ کرملین آمریکا را به جاسوسی و جمع‌آوری دائمی اطلاعات درباره کشورش متهم کرد و هشدار داد: خطر درگیری‌های منطقه‌ای وجود دارد.
یکی از مقامات وزارت خارجه آمریکا می‌گوید: «داریم تلاش می‌کنیم که نیاز‌های اوکراین در میدان جنگ را برطرف کنیم.»، اما به گفته این مقام، واشنگتن در حال جنگ با روسیه نیست. دولت بایدن به دنبال کمک به اوکراین بدون تشدید درگیری با کرملین است. اساسا این همان استراتژی است که آلمان و فرانسه نیز آن را دنبال می‌کنند. هر دو کشور حتی نسبت به آمریکا تردید بیشتری نشان داده‌اند و تسلیحات بسیار کمتری عرضه کرده‌اند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه معتقد است تلاش اوکراین برای تجهیز تسلیحاتی بیشتر از سوی غرب، تنها موجب تشدید خصومت ها میان دو کشور می شود.
دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه آماده مذاکره با آمریکا است ولی تلاش‌ها برای مذاکره با آمریکا، ناتو و سازمان امنیت و همکاری ناتو شکست خورد.
در پی الحاق چهار منطقه جنوب و شرق اوکراین به روسیه، سخنگوی کرملین هشدار داد که مسکو، تلاش مجدد اوکراین برای پیوستن به ناتو را به دقت زیر نظر دارد.
با تزلزل تهاجم روسیه علیه اوکراین گزارش‌های مربوط به سرزنش پوتین در کرملین و تلاش برای برکناری او از قدرت بیش‌تر منتشر می‌شوند. جدیدترین شایعه درباره ترور او مطرح شده است.
سخنگوی کرملین از تماس تلفنی رئیس جمهور روسیه با نخست وزیر ارمنستان درباره تحولات تازه بین باکو و ایروان و تلاش‌ها برای تنش‌زدایی خبر داد.
«پس از تلاش اخیر جهت ترور الکساندر دوگین که در نهایت به ترورِ دختر وی ختم شد، بر میزان اهمیتِ الکساندر دوگین افزوده می شود. در این چهارچوب، ملی گرایانِ روسی خواستار انتقام جویی شده اند با این حال با توجه به اینکه به نظر می رسد کرملین هیچ حد و مرزی را برای خود و عملیات نظامی اش در اوکراین به رسمیت نمی شناسد، بعید است که نظام سیاسی روسیه اقدامی ورای رفتارهای نمادین از خود نشان دهد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ