با رسمی شدن انتقالا خوسلو به رئال مادرید، این باشگاه دیگر اقدام به جذب بازیکن جدید نخواهد کرد مگر اینکه در ادامه بازیکن یا بازیکنانی تاثیرگذار درخواست جدایی بدهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه طبق ادعای برخی منابع فرانسوی انتظار داشت رئال برای خرید او در این تابستان اقدام کند ولی حالا به شدت از رفتار باشگاه مادریدی ناامید شده است.
انتقال عثمان دمبله به پی اس جی قطعی است و همه منتظرند ببینند باشگاه شماره هفت کیلیان امباپه را به او خواهد داد یا خیر.
شب گذشته مهلت فعال شدن بند تمدید امباپه به اتمام رسید و او حاضر به تمدید نشد. اتفاقی که در قطر باعث خشم فراوانی شده است.
پس از پیشنهاد 300 میلیون یورویی الهلال برای جذب کیلیان امباپه، پاری سن ژرمن انتظار دارد در روزهای آینده پیشنهادات بیشتری برای این بازیکن دریافت کند.
لوئیس فرناندز گفت که کیلیان امباپه اصلا انتظار نداشت از تور آسیایی پی اس جی خط بخورد و حال روحی او خوب نیست.
بازار نقل و انتقالات تابستانی بی‌صبرانه در انتظار انتقال کیلیان امباپه است تا دنیای فوتبال تابستانی رکوردشکن را رقم بزند.
کیلیان امباپه دیروز از تور ژاپن پی اس جی کنار گذاشته شد و قرار شده دیگر با تیم اصلی تمرین نکند.
هیچکس مثل کیلیان امباپه به فلورنتینو پرز خیانت نکرده ولی رئیس رئال، ستاره فرانسوی را بخشیده و خیلی ها معتقدند او هرگز دو بار اشتباه نمی‌کند.
انتشار ویدیوی معرفی تیم پاری سن ژرمن در بازی محبوب ویدیویی بدون کیلیان امباپه جنجال‌ساز شد.
انتشار یک استوری از سوی تیبو کورتوا که چراغ سبزی به کیلیان امباپه بود، واکنش های مختلفی را به همراه داشت.
پاری‌سن‌ژرمن به هیچ وجه حاضر نیز خواسته امباپه را بپذیرد و قصد دارد این بازیکن را به شدت تحت فشار قرار دهد.
رئالی‌ها سیاست انتظار برای خرید امباپه به عنوان بازیکن آزاد را در پیش گرفته اند و این بهترین استدلال آن‌ها برای شرایط فعلی است. در سمت مقابل ناصر الخلیفی هم خوب می‌داند که هر روز که به پایان قرارداد ستاره فرانسوی نزدیک‌تر می‌شویم، ارزش او در بازار نیز کمتر می‌شود.
روزنامه‌های اسپانیا از معارفه خوسلو به عنوان مهاجم جدید رئال استفاده کرده تا در میان عناوین اصلی‌شان به شایعات جذب امباپه بپردازند.
مقصد بعدی فوق‌ستاره پاری‌سن‌ژرمن مهم‌ترین سوژه نقل و انتقالاتی تابستان را به خود اختصاص داده است.
کیلیان امباپه با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود، شایعات مربوط به جدایی از پاری سن ژرمن را تکذیب کرد.
کیلیان امباپه با انتشار پستی در اینستاگرام به انتخاب لیونل مسی به عنوان بازیکن سال فیفا واکنش نشان داد.
سرمربی بایرن مونیخ تاکید کرد که بازی پاری‌سن‌ژرمن در نیمه اول باعث تعجب آنها شده است.
فدراسیون بین‌المللی فوتبال سه نامزد نهایی برای کسب عنوان بهترین بازیکن مرد فیفا را معرفی کرد.
تمدید قرارداد با لیونل مسی در نگاه اول یک موفقیت بزرگ برای پی اس جی است ولی در واقع پاریسی ها باید منتظر یک توفان بزرگ باشند.
نیکلاس تالیافیکو، مدافع آرژانتین، می‌گوید انتظار نداشته است که در دیدار فینال جام جهانی 2022 به میدان برود.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود؛ اما امشب شب رکورد‌های امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از ۲۴ سالگی و رسیدن به عدد ۹ با عبور از پله افسانه‌ای. او در پی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود اما امشب شب رکوردهای امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از 24 سالگی و رسیدن به عدد 9 با عبور از پله افسانه‌ای. او درپی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست
کیلیان امباپه در هر دو بازی اخیر فرانسه در جام جهانی عنوان بهترین بازیکن زمین را کسب کرد ولی بر خلاف قوانین حاضر به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران نشد. این برای او و فرانسه تبعاتی خواهد داشت.
انتشار یک ویدیو از کیلیان امباپه و اشرف حکیمی نشان می دهد که ستاره فرانسوی از دوست صمیمی خود به خاطر اینکه به او در جریان بازی پاس نداده، عصبانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ