دستور بازبینی دوربین‌های مدار بسته از سوی بازپرس جنایی صادر شد و بررسی تصاویر ضبط شده در دوربین‌ها حکایت از آن داشت که این نوجوان در حال عبور با موتور سیکلت از خیابان بود که موتور سیکلت دیگری با ۳ سرنشین از سوی دیگر خیابان به او نزدیک شد و با هم برخورد کردند که پس از این برخورد نوجوان ۱۶ ساله غرق در خون روی زمین افتاد و سرنشینان موتور سیکلت دیگر از مهلکه گریختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فاسد شدن ریمل بر اثر ماندگی و شرایط محیطی مانند گرما رخ می‌دهد و مصرف آن صحیح نیست. یکی از نشانه‌های ظاهری فاسد بودن یک ریمل، بوی نامطبوع و حالت بریده بریده شدن مواد آن است.
همه چیز برای یک فینال جذاب و مشخص شدن مسافر جدید لیگ ملت‌ها آماده است.
کرمان- نرده‌های مصلای رفسنجان به درخواست رئیس جمهور برای دیدار با مردم برچیده شد.
آیا احسان کرمی به معنای واقعی طرفدار مردم بود و حرف آن‌ها را می‌زد؟ حقیقت این است که احسان کرمی بر خلافِ مرامِ انسانیت، صرفاً به دنبالِ امیال و مقاصد خود بود. او و سلبریتی‌های امثال او با رصد اتفاقاتی از این دست، قایقِ حفظِ شهرتِ خود را روی امواجِ ایجاد شده از داغ‌ها و مصیبت‌های مردم می‌اندازند تا علاوه بر دیده شدنِ بیشتر، ماهیِ مطلوبِ خود را از همان آبِ نامبارک بگیرند. دیده‌شدنی که بار معنایی عمیقی در پس آن است.
گئورگی گولسیانی می‌گوید از موضوع ممنوعیت احتمالی قرارداد دلاری بی خبر است اما قطعا با آن مخالفت خواهد کرد.
منابع سودانی از درگیری شدید در خارطوم پایتخت این کشور و متوسل شدن ژنرال البرهان به نظامیان احتیاط برای نبرد با ژنرال رقیب خبر دادند.
نظامیان صهیونیست امروز به مناطق مختلف کرانه‌باختری یورش برده و علاوه بر شهادت دو جوان فلسطینی در جنین، شماری دیگر را نیز بازداشت کردند.
پاکو خمس می‌گوید در بین مدعیان سپاهان از بهترین کیفیت تیمی برخوردار است.
بونرین قصد دارد بیشتر در مورد تجربه خود در استفاده از ChatGPT برای تولید شماره‌های قرعه‌کشی صحبت کند. مطمئنا اگر بونرین یک برد دیگر و حتی بزرگتر به دست بیاورد، توجه بیشتری را به خود جلب خواهد کرد. بونرین ممکن است شرکت‌های قرعه‌کشی را به گفتگوی مداوم پیرامون اصول اخلاقی ChatGPT وارد کند.
هنوز مشخص نیست که آیا این دست‌ها از افرادی که قبلاً مرده‌اند قطع شده یا اینکه در زمان بریده شدن دست‌ها صاحبانشان هنوز زنده بوده‌اند. آنچه در حال حاضر با تحلیل‌های استخوان‌شناسی اثبات شده این است که مصریان باستان چگونه دستان را قطع می‌کرده‌اند.
استفان کامبیاسو، ستاره سابق آرژانتینی اینتر، بایرن را شایسته صعود به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان دانست.
قدرت‌های بزرگ در سطح جهانی و قدرت‌های منطقه‌ای در مناطق پیرامون خود، تمایلات هژمونیک را حفظ و برای ارتقای موقعیت خود و دستیابی به جایگاه هژمونیک تلاش می‌کنند، اما این جنگ روشن کرد که عصر هژمونی اگر به پایان نرسیده باشد، حداقل با چالش‌های بزرگی روبه روست، اما هرچه هست کنشگران اصلی در این جنگ خانمانسوز، ماهیت و محیط کنش بین‌المللی را نظامی کرده‌اند که باید بدان پرداخت.
علیرضا بیرانوند نتوانست خیلی ساده با اخراجش کنار بیاید و با انگشت اشاره خود مدام بریده شدن سر تیم‌شان را بازگو می‌کرد.
می‌توان امیدوار بود با پشت سر گذاشتن ناآرامی‌های داخلی ایران؛ ریاض واقعیت‌های طبیعی کشورمان را پذیرفته و احتمالاً شاهد بریده شدن کیک آشتی تهران و ریاض،در بغداد خواهیم بود.
رئیس کل بانک مرکزی از جمع شدن بساط دلار توافقی خبر داد.
دو مدافع وسط استقلال برای فیکس شدن در دربی پایتخت تمام تلاش خود را به کار گرفته اند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با تاکید بر این که دربی پیش رو کیفیت بالایی نخواهد داشت، گفت: استقلال با سرمربی پرتغالی خود به بلوغ تاکتیکی رسیده و شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی دارد.
بجز استادیوم خلیفه، تمامی ورزشگاه های میزبان جام جهانی شاهد تغییرات بزرگی خواهند بود.
سباستین فتل درباره آخرین مسابقه دوران حرفه‌ای‌اش در ابوظبی صحبت کرد.
سرمربی پرسپولیس بنا بر آنچه خودش ادعا کرده یکی از روزهای عجیب دوران مربیگری خود را در این تیم پشت سر گذاشته است.
نماینده مجلس گفت: معتقدم باتوجه به عدم کارکرد گشت ارشاد در تبیین کردن فرهنگ حجاب باید چنین موضوعی برداشته شود تا بیشتر از این فرزندان این سرزمین احساس ناامنی با چنین برخورد‌هایی نداشته باشند، این موضوع را در مجلس پیگیری خواهیم کرد.
نماینده مجلس گفت: معتقدم باتوجه به عدم کارکرد گشت ارشاد در تبیین کردن فرهنگ حجاب باید چنین موضوعی برداشته شود تا بیشتر از این فرزندان این سرزمین احساس ناامنی با چنین برخورد‌هایی نداشته باشند، این موضوع را در مجلس پیگیری خواهیم کرد.
شگرد برنده شدن هنوز قربانی می‌گیرد!
گروه تکفیری داعش بعد از شهادت ایشان از خانواده وی طلب مبلغ بسیاری را در ازای دریافت پیکر شهید اسکندری کرده بود. خانواده شهید به خبر درخواست پول داعش گفتند به افرادی که برای آوردن پیکر پدرمان مامور شده اند بگویید که حاضر نیسیتم به این گروه آدم کش و تروریست هیچگونه پولی بدهیم و نمیخواهیم ریالی از بیت المال صرف آنها شود چرا که پدرمان جانش را داد تا آنها به اهداف خود نرسند و ما پدرمان را در راه خداوند داده ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ