مدارک و شواهد جنایی احتمال وقوع جنایت و دخالت افراد دیگری در این پرونده را پررنگ کرد، بنابراین تحقیقات به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران برای فاش شدن علت این جنایت ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرهنگ یزدان سلیمان آبادی رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت تهران و سرگرد حسین اسماعیل از نیروهای پایگاه دهم دو نیروی پلیس جانباخته در این حادثه هستند.
پیکر این دانشجو ظهر روز پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ توسط هم اتاقی‌های وی پیدا شده و باحضور حراست پس از پیدا شدن پیکر او درب اتاقش قفل شده و سپس مامورین جنایی در صحنه حاضر شده و نمونه گیری انجام می‌شود. پیکر از ساعت ۱۸ به سردخانه مجتمع منتقل شد.
سرهنگ حسن هاشم‌پو گفت: این جوان فریدون کناری که جنازه آن در منزل مسکونی پیدا شده، متولد ۱۳۶۰ است. تمامی شواهد و مدارک موجود در منزل جمع آوری و صورت‌جلسه شد.
این زن در محل دیگری به قتل رسیده و پس از جنایت به محل موردنظر منتقل شده است. همچنین ۲ دست، ۲ پا و سر مقتوله در این بسته قرار داشت.
رئیس کمیته تحقیقات روسیه می‌گوید که جسد بیش از ۱۷۰ نفر که نیروهای کی‌یف طی یک هفته گذشته در لوهانسک کشته‌اند، در گورستانی موقت پیدا شده است.
جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و مأموران برای افشای راز جنایت به تکاپو افتادند. در بررسی‌ها روشن شد شوهر پرستو به نام رضا همزمان با کشته شدن همسر و فرزندش به مکان نامعلومی گریخته است. با افشای این ماجرا فرضیه دست داشتن مرد جوان در جنایت خانوادگی قوت گرفت و مأموران به بازجویی از خانواده پرستو پرداختند.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری یک قاتل و اعتراف وی به قتل ۲ خانم در شهرستان رشت خبر داد و گفت: اجساد مقتولان و خودروی یکی از آن‌ها به‌همراه مقادیری سلاح و مهمات در یک ویلا در شهرستان رشت کشف شد.
بر اساس گزارش کلانتری فرد غرق شده از اتباع خارجی است. این فرد حادثه دیده به صورت دقیق مشخص نیست از کدام کشور است و احتمال دارد از دستفروشان کشور‌های خارجی باشد
پلیس بعد از آغاز تحقیقات، ماشین جان فورسیت را در بیست و هشتم ماه می و در یک مایلی بیمارستان محل کار وی پیدا کرد. کیف‌پول، پاسپورت، لپ تاپ و کیف جان فوریست در حالی در ماشین وی پیدا شد که ماشین قفل نشده، پارک شده بود.
تیم جنایی در محل حادثه با جسد مثله شده زن حدوداً ۲۵ ساله‌ای داخل چندین پلاستیک زباله مواجه شدند که قربانی یک جنایت شده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت از زمان قتل زن جوان ۴ تا ۵ ساعت گذشته است.
در جریان حفاری‌ها برای نصب لوله‌های گاز در نزدیکی پایتخت پرو، یک گور ۵۰۰ساله کشف شد که جسد درون آن به شکلی «هندسی» با پارچه و طناب پوشانده شده بود.
تیم بررسی‌ صحنه جرم در محل حادثه با جسد حدود ۳۰ ساله‌ای مواجه شدند که یک پلاستیک روی سرش کشیده شده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت، مرد جوان قبل از مرگش مقدار زیادی قرص مصرف کرده است که همین موضوع فرضیه خودکشی را پررنگ کرد.
بررسی‌های اولیه تیم جنایی نشان می‌داد، مرد جوان که افسردگی داشته بخاطر مشکلات شخصی با سلاح کلت کمری به سرش شلیک کرده و به زندگی خود پایان داده است؛ همچنین پس از پایان تحقیقات میدانی،‌ تیم جنایی ماموریت یافتند تا درباره انگیزه دقیق خودکشی متوفی تحقیق کنند.
رشت- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از کشف جسد جوان ۳۷ ساله در رودخانه بازار نوخاله صومعه سرا خبر داد.
رضوانشهر- رئیس جمعیت هلال احمر رضوانشهر از کشف جسد نوجوان ۱۴ ساله که برای ماهیگیری به رودخانه «شفارود» رفته بود خبر داد.
سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مرگ مشکوک یک نوزاد و کشف جسد وی در یک خیابان در شوش خبر داد.
دردسر مرگ معمایی مرد جوان کنار بخاری/ راز جسد سوخته در بیابان‌های دماوند کشف شد/ بازگشت به خط قصاص بعد از بی‌گناهی در جنایت خونین/ قتل آتشین پسرک در هلهله عروسی روستا/ جولان مسلحانه ۲ مرد در نقش مأمور اطلاعاتی/ اعتراف به قتل همسر در جنوب تهران/ دخترک ۳ ساله در دام مرگبار زن
راز جسد سوخته در بیابان‌های دماوند کشف شد
پرونده‌ای با موضوع فقدان افراد، از شعبه نهم بازپرسی دادسرای ناحیه ۲۷ تهران به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: خانم روسری خود را دور گردن مقتول انداخته و کیان نیز با سنگ و چاقو وی را به قتل می‌رساند و داخل چاهی می‌اندازد. متهمان برای اینکه صحنه قتل را از بین ببرند، لاستیکی آتش زده و لاستیک را داخل چاه انداختند. اما لاستیک قبل از اینکه به ته چاه بیفتد بین مسیر گیر کرده و تنها قسمتی از کنار صورت مقتول سوخته بود.
رشت- فرماندهان انتظامی شهرستان های صومعه سرا و ماسال از دستگیری دو نفر از عوامل اصلی ارتباط با شبکه های معاند و کشف جسد نیمه سوخته یک مرد ۶۷ ساله در این شهرستان ها خبر دادند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کشف جسد مثله شده زن جوان در گاری زباله!/ پسر رودسری با داس خون به پا کرد/ ۲ برادر در آتش سوخت قاچاق سوختند/ سرقت دوچرخه با پابند الکترونیکی/ مادرکشی هولناک و قتل عام خانوادگی در شمال کشور/ سارقی که رتبه سوم کنکور بود/ خودرو دزدی با طنازی شیطانی!/ محاکمه آخرین عضو یک گروه داعشی در ایران
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ادعای کشف جسد در پرواز تهران ــ فرانکفورت/ مرگ یک زن پس از عمل جراحی معده/ ماجرای پرواز تبهکار مخوف!/ مجازات قصاص برای زن کارتن‌خواب / قاچاق سوخت زیر بطری های آب معدنی/ قاتل پسر پولدار به قصاص محکوم شد/ باند گوشی قاپ های خشن متلاشی شد/ کودک ربایی برای جبران ضرر ۱۴ میلیاردی در بازار رمز ارز
صبح ۱۹ شهریور امسال، گزارش کشف جسد مرد میانسالی مقابل جایگاه سوخت، در اطراف تهران به پلیس اعلام شد. به‌دنبال این گزارش، بازپرس محمد تقی شعبانی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و با جسد مرد میانسال که با شلیک دو گلوله به قتل رسیده بود، پشت فرمان خودرو مواجه شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ