حمله به کاروان خودرو‌های سفارتی، در کنار سایر حملات قبلی به امدادگران بین‌المللی و همچنین حمله به محل اقامت نماینده اتحادیه اروپا در خارطوم، از وخیم‌تر شدن اوضاع و حرکت به سمت هرج و مرج بیشتر دلالت دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب یکشنبه حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
بر اثر وقوع حمله تروریستی به کاروان نظامی در نیجر ۳۷ نظامی این کشور جان خود را از دست دادند.
سفارت چین در پاکستان امروز و پس از وقوع حمله تروریستی که کاروان حامل مهندسان چینی نزدیک بندر «گوادر» را هدف قرار داد، به شهروندان خود هشدار داد.
لحظه انهدام کاروان نظامی واگنرها بر اثر حمله هوایی ارتش روسیه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنگوی وزارت امور خارجه حادثه تروریستی حمله به کاروان حامل آقای مولوی سراج الحق امیر جماعت اسلامی پاکستان در ایالت بلوچستان را شدیداً محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه حادثه تروریستی حمله به کاروان حامل آقای مولوی سراج الحق امیر جماعت اسلامی پاکستان در ایالت بلوچستان را شدیداً محکوم کرد.
وزیر خارجه آمریکا امروز از حمله به کاروان این کشور در نیجریه و کشته شدن دست‌کم ۴ نفر دراین ارتباط خبر داد.
در حمله افراد مسلح به یک کاروان آمریکایی در نیجریه، چهار غیرآمریکایی از جمله دو افسر پلیس و دو کارمند کنسولگری آمریکا کشته و سه نفر نیز ربوده شدند.
وزیر امور خارجه آمریکا امروز از حمله به کاروان سفارت این کشور در شهر خارطوم واقع در سودان خبر داد.
سومین کاروان کمک های انسانی یمن به زلزله زدگان سوریه وارده استان حماه در این کشور شد.
نمانیده مجلس سوریه از نقش رژیم صهیونیستی در حمله پهپادی به کاروان کمک های غذایی و بهداشتی در مرز عراق و سوریه سخن گفت و تأکید کرد آمریکا با پوشش تجاوزات تل آویو، عامل اصلی این حمله است.
یک کارشناس سوری ، آمریکا و رژیم صهیونیستی را عامل اصلی حمله هوایی به کاروان مواد غذایی در منطقه مرزی البوکمال عنوان کرد.
طبق این گزارش این سه کامیون بخشی از کاروان ۲۵ کامیون حامل مواد غذایی به قمصد سوریه از مسیر عراق بوده است. المیادین می‌گوید، این حملات خسارات انسانی نداشته، اما خسارات مادی برجای گذاشته است.
طبق این گزارش این سه کامیون بخشی از کاروان ۲۵ کامیون حامل مواد غذایی به قمصد سوریه از مسیر عراق بوده است. المیادین می‌گوید، این حملات خسارات انسانی نداشته، اما خسارات مادی برجای گذاشته است.
براساس گزارش ها، حداقل ۳ کامیون حامل مواد غذایی شامل آرد و برنج در مرز عراق هدف حمله قرار گرفتند.
رسانه‌های عراقی خبر دادند یک کاروان خودرویی در "البوکمال" سوریه پس از خروج از مرز عراق هدف گرفته شده‌است.
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از "منابع آگاه" در فلسطین اشغالی مدعی شد که «حمله هوایی به یک کاروان خودرویی در منطقه البوکمال واقع در مرز عراق و سوریه کار اسرائیل بود».
خبرنگار المیادین در بغداد اعلام کرد: حمله هوایی شامگاه گذشته به نقاط مرزی سوریه که چندین نفت‌کش را هدف قرار داد، پس از عبور این کاروان از مرزهای عراق به داخل اراضی سوریه رخ داد.
رسانه‌های پاکستانی گزارش دادند که تیراندازی به کاروان عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان و تعدادی از حامیانش در شمال شرق این کشور صورت گرفته است.
حمله موشکی روسیه به زاپوریژژیا یک کاروان بشردوستانه را هدف قرار داده و ده‌ها نفر را کشته و زخمی کرد.
دولت بورکینافاسو اعلام کرد که در حمله به کاروانی در این کشور ۱۱ نظامی کشته و ۲۸ نفر دیگر هم زخمی شدند.
رحمان عموزاد با یک نمایش تهاجمی دومین طلای کاروان کشتی ابران را تصاحب کرد
مردم در خیابان‌ها و جاده‌های سراسر اسکاتلند برای ادای احترام به ملکه در حالی که کاروان حمل تابوت به سمت جنوب حرکت خود را آغاز کرد، صف کشیدند.
سخنگوی وزارت امور خارجه، حمله گروه‌های تروریستی در شمال کشور بورکینافاسو به کاروان کمک‌های بشردوستانه را که به کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر منجر شد، محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ