جانشین دائم نماینده روسیه در اتحادیه اروپا، تصویب یازدهمین بسته تحریمی این بلوک علیه مسکو را تلاشی برای وارد کردن جنگ اقتصادی علیه روسیه به مرحله‌ای جدید توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای اروپا از تمدید تحریم‌های بروکسل علیه مسکو تا سال آینده میلادی خبر داد.
وزیر خارجه روسیه امروز در بروندی تأکید کرد: اتحادیه اروپا مطابق با شیوه‌های استعماری از کمک مسکو به آفریقا جلوگیری کرد.
در ادامه تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه، کشورهای این اتحادیه قصد دارند در تازه‌ترین بسته تحریمی علیه مسکو، چند شرکت چینی را تحریم کنند.
وزیر امور خارجه روسیه گفت با وجود اینکه مسکو، اتحادیه اروپا را نهادی غیردوست می داند که به صورت علنی نابودی روسیه را خواستار شده، اما آماده مذاکره برای کاهش خطرات هسته ای است.
جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا این ماه در پارلمان اروپا گفت: تحریم‌ها سمی است که عمل می‌کند کمی شبیه آرسنیک است. آشکار شدن تاثیر آن زمان بر است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جزییات بسته تحریمی جدید بروکسل علیه مسکو را اعلام کرد.
اتحادیه اروپا اعلام کرد با توجه به ادامه جنگ در اوکراین و اشغال برخی سرزمین های آن از سوی روسیه، تحریم های بروکسل علیه مسکو تا یک سال دیگر تمدید شد.
دیپلمات ارشد وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو فهرست سیاه خود را علیه اتحادیه اروپا گسترده تر خواهد کرد.
تعدادی از کشورهای اتحادیه اروپا با اظهارات رئیس جمهور فرانسه مبنی بر اعطای تضامین امنیتی به مسکو، رسما مخالفت کردند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در مجمع وزارتی «سازمان امنیت و همکاری اروپا» در لهستان گفت: ۳۰۰ میلیارد دلار از منابع مالی بانک مرکزی روسیه باید در بازسازی اوکراین استفاده شود.
معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید که اتحادیه اروپا در تلاش است تا به هر نحو ممکن، دارایی‌های بلوکه‌شده روسیه را به سرقت ببرد.
علی‌رغم تحریم‌های شدید اتحادیه اروپا علیه مسکو، سفیر روسیه در فرانسه می‌گوید تجارت بین مسکو و پاریس در ماه‌های گذشته افزایش یافته است.
نخست وزیر استونی معتقد است اتحادیه اروپا باید در پاسخ به الحاق مناطقی از اوکراین به روسیه، تحریم های جدیدی را علیه مسکو در نظر بگیرد.
مسکو پیشنهاد خصمانه مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای تشکیل یک دادگاه ویژه به منظور محاکمه برخی از شهروندان روسیه را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تحریم‌های این بلوک علیه روسیه را به «رژیم گرفتن» تشبیه کرد؛ اظهارنظری که به نوعی بر کم‌اثر بودن این تحریم‌ها علیه مسکو دلالت دارد.
رئیس جمهور روسیه به ماکرون گفت که اتحادیه اروپا نباید در خصوص ارسال مواد غذایی و کودهای شیمیایی روسیه به آفریقا و خاورمیانه مانع تراشی کند.
سفارت فنلاند در مسکو گزارش های رسانه ای در خصوص ممنوعیت کامل ورود اتباع روس به اتحادیه اروپا را نادرست ارزیابی کرد.
وابستگی کشورهای عضو اتحادیه اروپا به گاز روسیه این احتمال را تقویت کرده که تحریم های اروپا علیه مسکو، زمستان تاریک و سردی را برای آن‌ها رقم خواهد زد.
روزنامه فایننشال تایمز امروز اعلام کرد که وزرای خارجه اتحادیه اروپا قصد دارند توافقنامه صدور روادید با روسیه را به حالت تعلیق درآورند.
روسیه می‌گوید در صورتی که اتحادیه اروپا مسکو را تحت فشار قرار ندهد، این کشور آماده است تا براساس مقادیر توافق‌شده، برای اروپا گاز تامین کند.
دادگاه مسکو یک شهروند روس را به دلیل به دست آوردن اطلاعات طبقه بندی شده به طور غیابی محاکمه کرد.
«اولیانوف» امروز تأکید کرد:کمیسیون مشترک برجام به هماهنگ‌ کننده اتحادیه اروپا (بورل) اجازه نداده که این اظهارات را مطرح کند که یا متن پیشنهادی را بپذیرید یا بدانید که گفتگوها شکست خورده است.
«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین بامداد یکشنبه ادعا‌ها درباره رد پیش‌نویس توافق در مذاکرات وین برای رفع تحریم‌های ایران را توسط پکن و مسکو را تکذیب کرد.
مهم نیست که مسکو چه می‌کند "ویکتور اوربان" نخست وزیر مجارستان به طور مداوم آب را برای کرملین حمل می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ