رئیس رژیم صهیونیستی در سخنانی با انتقاد از تلاش های نتانیاهو در زمینه اصلاحات قضایی، درباره خطر آغاز جنگ داخلی هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال اعلام کرد یکی از اهداف تعیین سقف بودجه برای باشگاه‌ها نجات آنها از خطر ورشکستگی بوده است.
با اعلام نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال اگر باشگاهی نتواند در ۳ دوره متوالی مجوز حرفه‌ای بگیرد، منحل می‌شود.
این طاووس ها از باغ وحش یا قفس خود فرار نکرده اند، بلکه متعلق به آن خیابان ها هستند. گردشگران اغلب با آنها سلفی می گیرند.
منابع فلسطینی اعلام کردند که پس از آرامش چند ساعته، دقایقی قبل چندین موشک از غزه به سمت رژیم صهیونیستی شلیک شده است.
رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام ISC گفت: چنانچه تمهیدات ویژه ای اندیشیده نشود با توجه شتاب گرفتن رقبای منطقه ای، ارتقا و حتی حفظ جایگاه علمی ایران امکان پذیر نیست.
رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید براینکه مسئول سلامت جسمی زائران ایرانی حج ۱۴۰۲، هلال احمر است، افزود: کادر پزشکی در سطح استاندارد به عربستان اعزام می‌شود تا سلامت زائران در معرض خطر قرار نگیرد
پلیس راهور اعلام کرد: به دلیل خطر کولاک و مه‌گرفتگی در دو روز آینده از سفر غیرضروری به شمال کشور خودداری کنید.
کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال رای خود در مورد پرونده سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال را اعلام کرد که در صورت پرداخت نشدن مطالبات این باشگاه لطمه زیادی خواهد خورد.
کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال رای خود در مورد پرونده سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال را اعلام کرد که در صورت پرداخت نشدن مطالبات این باشگاه لطمه زیادی خواهد خورد.
منابع خبری اعلام کردند که آژیر خطر در شهرکهای صهیونیست نشین اطراف غزه به صدا درآمده است.
منابع حقوق بشری عراقی اعلام کردند: ادامه بحران آب و خشکسالی به مهاجرت هزاران خانواده عراقی می انجامد و خطر بزرگی برای زندگی آنان ایجاد می کند.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو از رشته‌های پرخطر حتما تست می‌گیریم اما تعدادش قابل پیش‌بینی نیست.
«تهیه چند عبارت شعارگونه کار را آسان می کند اما قرار نیست که رئیس دستگاه اجرایی کشور تا ابد در گیر شعارها باشد و از عرش اعلای شعار به فرش محرومیت ها پایین نیاید و آنها را لمس نکند.»
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که تهدیدات ناشی از تغییرات آب و هوایی علیه بشریت بزرگترین تهدید و مانند خطر سلاح های هسته ای است.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال اعلام کرد، طبقه دوم استادیوم آزادی ظرفیت پذیرایی از هواداران‌ را ندارد.
جولایی اعلام کرد که با ورود یک جبهه هوای سرد و سامانه بارشی به کشور از روز پنجشنبه (یکم دی‌ماه)، پیش‌بینی می‌شود مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به بیش از ۶۷۰ میلیون متر مکعب در روز برسد.
رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد: تخلیه پایتخت این کشور از سوی شهروندان اوکراینی خطر سقوط آن را در پی دارد.
عاموس گلعاد از مقامات سابق وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به مکلف شدن بنیامین نتانیاهو به تشکیل کابینه جدید از انتصاب های جدید وی اعلام خطر کرد.
برای چهارمین بار در کیف هشدار حمله هوایی اعلام شد و مقامات دولتی از همه شهروندان خواستند که فوراً به پناهگاه‌های امن شهری مراجعه کنند.
رسانه‌های اوکراین اعلام کردند دقایقی پیش آژیر خطر در سراسر مناطق این کشور به صدا درآمده است.
رسانه‌های اوکراین اعلام کردند دقایقی پیش آژیر خطر در سراسر مناطق این کشور به صدا درآمده است.
رئیس بیمارستان کنگان گفت: سه تن از همکاران زحمت کش ما شامل کارشناس مامایی، کمک بهیار و راننده آمبولانس در پی انجام یک مأموریت شبانه اعزام یک مادر باردار پر خطر به مرکز استان، متأسفانه در راه بازگشت، دچار سانحه تصادف می‌شوند و دو تن از آنان جان خود را از دست می‌دهند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان اعلام کرد: بیماری مالاریا تقریبا در تمام شهر‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مشاهده شده و بدنبال این افزایش موارد، موارد بستری در بیمارستان‌ها نیز افزایش پیدا که براساس آزمایش‌های انجام شده از هر ۲ نوع انگل‌های ویواکس و فالسیپاروم است.
طبق اعلام موسسه فشار خون انگلستان، بسیاری از نمک‌ها ممکن است در غذای ما پنهان شده باشد. یکی از این غذا‌ها که مقدار فراوانی نمک دارد، «ماهی خشک» است که این مسآله نیز به دلیل فرایند نمک زنی است که در تهیه آن استفاده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ