چند شرکت چینی مشغول توسعه نسخه‌های خود از «چت جی پی تی» هستند و برخی نیز مدعی شده اند فاصله اندکی تا ارائه نسخه‌های خود از این چت بات برای عموم مردم دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت‌های گینه، مالی و بورکینافاسو، در بیانیه‌ای مشترک ضمن حمایت از کودتاگران در نیجر هشدار دادند که هر گونه مداخله نظامی در نیجر به معنای اعلام جنگ علیه این کشورها خواهد بود.
آذر منصوری نوشت: لایحه حجاب‌وعفاف نه تنها توجیه‌گر رفتار‌های سلبی است که تا فاجعه مرگ مهسا اعمال می‌شد، بلکه مجموعه‌ای گسترده از مجازات‌ها را برای به اصطلاح متخلفان در نظر گرفته که به تعبیر بسیاری از دلسوزان کشور به مثابه اعلام جنگ با جامعه است.
رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که با پایان جنگ در اوکراین، اعضای ناتو می‌توانند درباره عضویت این کشور تصمیم‌گیری کنند.
دولت چین در واکنش به اقدام آمریکا و هلند اعلام کرد صادرات برخی از فلزاتِ موثر در ساخت ریزتراشه‌ها را کنترل می‌کند.
شانگفو، جنگ بین پکن و واشنگتن را فاجعه‌ای غیرقابل تحمل برای جهان اعلام کرد و از آمریکا خواست تا صادقانه رفتار کرده و حرف و عملش یکی باشد و برای جلوگیری از بدتر شدن روابط دو طرف، در عمل اقدام کند.
اتحادیه عرب نیز آمادگی خود برای میانجی‌گری در مناقشه اوکراین را اعلام کرد.
در چهارمین روز تجاوز نظامی اشغالگران به نوار غزه، رهبران حماس به صهیونیست‌ها هشدار دادند که چنانچه طی امروز و فردا توافق آتش‌بس با جهاد اسلامی عملی نشود، وارد درگیری مستقیم نظامی خواهد شد.
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد آمریکا و متحدانش مسئول وضعیت فعلی در افغانستان هستند و باید بازسازی این کشور را برعهده بگیرند.
رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند لالیگا در حال مذاکره با داوران این لیگ است و قصد دارد آنها را راضی کند تا با کاهش 40 درصدی دستمزدشان موافقت کنند.
وزیر خارجه آلمان امروز در سخنانی با تأکید بر «نقش پکن در خاتمه جنگ اوکراین» اعلام کرد: درگیری نظامی میان چین و تایوان سناریویی مخوف است.
تنش‌ها میان چین و تایوان به دهه‌ها قبل بازمی‌گردد. با اعلام حکومت کمونیستی در پکن از سوی مائو تسه‌تونگ جنگ داخلی در چین پایان یافت و ملی‌گرایان کومینتانگ به رهبری جیانگ جیه شی به تایوان گریختند. ملی‌گرایان چین با تشکیل حکومت جدید در تایپه روابط با پکن را قطع کردند. به گزارش یورونیوز، حکومت تایپه چند ماه بعد در سال ۱۹۵۰ به یکی از متحدان ایالات‌متحده در جریان جنگ کره تبدیل شد. واشنگتن برای حمایت از متحد جدید خود ناوی را به تنگه تایوان فرستاد تا از این جزیره در برابر حمله احتمالی چین محافظت کند.
با اعلام حکومت کمونیستی در پکن از سوی مائو تسه‌تونگ جنگ داخلی در چین پایان یافت و ملی‌گرایان کومینتانگ به رهبری جیانگ جیه شی به تایوان گریختند.
منابع آگاه اعلام کردند رئیس‌جمهور چین قرار است برای نخستین بار پس از آغاز جنگ در اوکراین، به صورت تصویری در روزهای آتی با رئیس‌جمهور اوکراین گفت‌وگو و رایزنی کند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:ما نباید تحت تأثیر توهمات القائی عناصر افراطی که سیاست موازنه مثبت در روابط بین‌الملل را نفی می‌کنند قرار بگیریم و عوارض بشدت منفی این سیاست غلط را به مردم تحمیل کنیم.
بنا به اعلام دیپلمات ارشد وزارت خارجه چین این کشور به زودی و در قالب یک سند موضع خود را در خصوص جنگ اوکراین شفاف خواهد کرد.
رئیس رژیم صهیونیستی در سخنانی با انتقاد از تلاش های نتانیاهو در زمینه اصلاحات قضایی، درباره خطر آغاز جنگ داخلی هشدار داد.
وزارت خارجه چین اعلام کرد: ما به شدت با موضع گیری واشنگتن و توکیو مبنی بر اینکه چین چالش راهبردی بزرگ در منطقه است، مخالف هستیم.
تایوان اعلام کرده است که به‌دنبال جنگ با چین نیست.
تایوان اعلام کرده است که به‌دنبال جنگ با چین نیست.
وزیر خارجه چین امروز در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد: باید صلح را حفظ کرده و با جنگ مخالفت کنیم.
سازمان همکاری شانگ‌های در ژوئن سال ۲۰۰۱ به طور رسمی از سوی کشور‌های چین، روسیه، قزاقستان، قیرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان تاسیس شد. با وجود اعلام رسمی این نهاد در اوایل دهه ۲۰۰۰ بنیان اصلی ایجاد این سازمان را می‌بایست در رقابت قدرت‌های بزرگ بر سر منطقه آسیای میانه در دوران پس از پایان جنگ سرد (بعد از ۱۹۹۱) دانست.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد: آمریکا از بحران انرژی که خود بانی آن بوده، کسب منفعت می کند.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد ناتو در تلاش برای انتشار ذهنیت دوران جنگ سرد است.
وزیر خارجه سابق آمریکا (از ۱۹۷۳ تا ۱۹۷۷) امروز اعلام کرد: آمریکا در آستانه جنگ با روسیه و چین بر سر مسائلی است که تا حدی خودش آن ها را ایجاد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ