وزیر امور خارجه گفت:روابط ایران و الجزایر در مسیر درستی است و دنبال توافق لغو روادید هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه گفت: منافقین هزاران نفر را شهید، شکنجه، معلول و مجروح کردند و خانواده این افراد شاکی هستند.
وزیر امور خارجه در مورد حقابه هیرمند گفت: برای اولین بار تیم فنی ما بر مبنای قرارد ۱۳۵۱ توانستند از مسیر آب در سد کجکی بازدید کنند لذا منتظر گزارش این تیم فنی هستیم.
وزیر امور خارجه در مورد حقابه هیرمند گفت: برای اولین بار تیم فنی ما بر مبنای قرارد ۱۳۵۱ توانستند از مسیر آب در سد کجکی بازدید کنند لذا منتظر گزارش این تیم فنی هستیم.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اگر لایحه حجاب و عفاف بر اساس اصل ۸۵ بررسی شود، قابلیت تنقیح و تصحیح خواهد داشت و به صورت آزمایشی مصوب می‌شود.
مربی هوادار تهران می‌گوید این تیم دنبال رتبه تک رقمی در انتهای لیگ است.
رئیس نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به موضوع ایمنی در ساختمان ها گفت با افزایش ۷ تا ۱۰ درصدی هزینه ساخت می توان طول عمر مفید ساختمان ها را حد اقل ۴۰ درصد بالا برد.
رییس سازمان تامین اجتماعی گفت: اگر کارفرمایان تاکسی های آنلاین به طور توافقی مبادرت به بیمه رانندگان خود نکنند سازمان از ظرفیت های اجبار قانون برای بیمه این افراد استفاده خواهد شد.
نوشادی با بیان اینکه باید ظرفیت‌های سرشار سازندگان و پیمانکاران داخلی با حمایت دولت وارد عرصه بین‌الملل شود، گفت: باید به سمت تعریف کار و طرح در فراسوی مرزها حرکت کنیم.
ژاوی در گفت‌وگو با نیکو گونزالس به او گفت که در ایده هایش جایی ندارد و به دنبال تیم دیگری برای فصل بعد باشد.
در شرایطی که قرار بود برنامه آماده سازی پرسپوليس در ترکیه دنبال شود، این اردو لغو شد.
به دنبال تشدید اعتراضات سراسری علیه سیاست‌های ضد انسانی دولت ماکرون، کاخ الیزه از لغو سفر از پیش برنامه‌ریزی شده رئیس جمهور فرانسه به آلمان خبر داد.
به دنبال عدم توافق اتحادیه گارد امنیتی فرودگاه هیترو لندن با مدیران؛ اعتصاب ۱۰ روزه هزار و ۴۰۰ نفر از کارکنان این فرودگاه، آغاز می‌شود.
وزارت خارجه آمریکا به دنبال لغو قانون ممنوعیت بازگشت اسرائیلی ها به شهرک های یهودی نشین در کرانه باختری، سفیر این رژیم را احضار کرد.
لغو ویزا در حالی صورت می‌گیرد که عمان به دنبال توسعه صنعت گردشگری است و تعدادی از پروژه‌های مهم و برجسته را اخیرا در این حوزه راه‌اندازی کرده است. این ابتکارات با هدف تنوع بخشیدن به اقتصاد کشور و استفاده از تاریخ، فرهنگ و طبیعت آن است.
میخائیل اولیانوف درباره سطح غنی‌سازی اورانیوم در ایران گفت: متأسفانه مواردی مانند درز اطلاعات حساس به رسانه‌ها غیر معمول نیست. این عمدتاً به دلایل سیاسی قابل درک برای پیچیده کردن اوضاع پیرامون ایران و برنامه هسته‌ای آن انجام می‌شود؛ بنابراین، اکنون، منابع بلومبرگ تصمیم گرفته‌اند در آستانه نشست آتی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اوضاع را گرم کنند. یا شاید علاوه بر این، لغو برنامه‌های مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی برای سفر به تهران در دستور کارشان است.
اعضای تیم استقلال به دنبال برگزاری تمرین هستند اما هنوز زمین تمرین مناسب پیدا نکرده‌اند.
اعضای تیم استقلال به دنبال برگزاری تمرین هستند اما هنوز زمین تمرین مناسب پیدا نکرده‌اند.
«حسن خوشخو» توضیح داد: به دلیل تاخیرات مکرر شرکت هواپیمایی «آتا» در انجام پرواز‌های مسیر مشهد-عراق و بالعکس و به دنبال آن بروز نارضایتی گسترده در میان مسافران و همچنین عدم رعایت حقوق مسافران، سازمان هواپیمایی کشوری در نامه‌ای در تاریخ ۱۶بهمن ماه به شرکت هواپیمایی آتا، مجوز صادره برای تمامی پرواز‌های آن شرکت از مبدا مشهد به مقصد عراق و بالعکس را تا اطلاع ثانوی لغو کرد.
آنقدر گفتیم «مدیریت داخلی! مدیریت داخلی!» که مردم هم باورشان شد و امروز همدستان این هولوکاست و کسانی که در کنار بانیان آن عکس می‌گرفتند طلبکارانه به عنوان منجی ظاهر شده‌اند و به اسم مردم در راهروهای کاخ سفید، الیزه و پارلمان اروپا به دنبال تشدید تحریم و لغو مذاکرات افتاده‌اند.
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: آمریکا به دنبال لغو واقعی تحریم‌های ایران نیست ومنتظر است در جنگ ترکیبی بتواند با افزایش فشار، ایران را از مواضع خود عقب براند.
با لغو اردوی استقلال در کشور امارات حالا کادرفنی این باشگاه به دنبال برگزاری چند بازی تدارکاتی تا شروع دوباره لیگ است.
باشگاه پرسپولیس قصد داشت طبق خواسته کادر فنی این تیم برنامه سفر به دب امارات را فراهم کند، اما اردوی خارجی این تیم در زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر لغو شد تا اعضای تیم همچنان در تهران تمرینات خود را دنبال کنند.
وزیر ورزش و جوانان در خصوص برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال گفت: ظاهراً دو نفر از اعضای هیأت رئیسه با لغو آن مخالفت کردند و سپس اعلام شد باید برگزار شود.
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک رسانه عبری اعلام کرد که به دنبال پیشرفت در مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی، دیدار مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی با «آنتونی بلینکن» درباره ایران لغو شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ