«حسن خوشخو» توضیح داد: به دلیل تاخیرات مکرر شرکت هواپیمایی «آتا» در انجام پرواز‌های مسیر مشهد-عراق و بالعکس و به دنبال آن بروز نارضایتی گسترده در میان مسافران و همچنین عدم رعایت حقوق مسافران، سازمان هواپیمایی کشوری در نامه‌ای در تاریخ ۱۶بهمن ماه به شرکت هواپیمایی آتا، مجوز صادره برای تمامی پرواز‌های آن شرکت از مبدا مشهد به مقصد عراق و بالعکس را تا اطلاع ثانوی لغو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: پروازهای ایام اربعین نیز همانند عملیات حج با بالاترین ضریب ایمنی و رضایت زائران انجام شود.
مدیر روابط عمومییک شرکت هواپیمایی از برقراری پروازهای نجف از مبدأ فرودگاه بین المللی پیام استان البرز برای نخستین بار خبر داد.
سازمان هواپیمایی درباره لغو مجوز پروازهای ۱۰ شرکت هواپیمایی در برخی مسیرها و همچنین لغو مجوز برخی شرکت‌های فروش خدمات سفر در اطلاعیه‌ای توضیح داد.
شمس‌الدین فرزادی‌پور گفت: سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌ها در یکسال اخیر عملیات‌های مهمی را با موفقیت سپری کرده‌اند و در موسم عملیات حج ۱۴۰۲ نیز مردم باید کمترین معطلی داشته باشند.
شرکت هواپیمایی کانتاس به عنوان بخشی از پروژه «طلوع آفتاب» (Sunrise) برای پرواز‌های بین‌المللی فوق‌العاده طولانی خود، صندلی‌های تجاری و فرست کلاس جدیدی را که در ناوگان ایرباس A ۳۵۰-۱۰۰۰ آینده‌اش نصب می‌شوند را به نمایش گذاشت.
پرواز مستقیم بین تهران- دوشنبه توسط شرکت هواپیمایی «سومون ایر» از فرودگاه امام خمینی در روزهای جمعه برقرار شد.
معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ( ایران ایر ) گفت: به دلیل صرفه پایین اقتصادی ، پروازهای این شرکت را به استانبول مدتی لغو کردیم .
شرکت هواپیمایی مراکش پروازهای خود به دوحه در آستانه بازی دوم مرحله نیمه‌ نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را لغو کرد.
تاخیر در انجام پرواز شماره ۸۶۲ تهران- یزد هواپیمایی آسمان باعث شده است که تعداد دیگری از پرواز‌های این شرکت هواپیمایی از جمله پرواز‌های اهواز، بوشهر و عسلویه نیز امروز با تاخیر پنج ساعت انجام شود.
در اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری درمورد توقف موقت پروازهای لوفت هانزا به ایران آمده است: بررسی‌ها نشان می دهد که نماینده شرکت هواپیمایی لوفت هانزا در تماس الکترونیکی با شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، توقف موقت پروازهای این شرکت به ایران را اعلام کرده است.
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از ارسال درخواست افزایش سقف قیمت بلیت پروازهای داخلی به سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد.
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از دفتر فروش بلیت پروازهای اربعین یک شرکت هواپیمایی بازدید کرد.
معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل گفت: پروازهای شرکت هواپیمایی کیش‌ایر در هفته دو بار و به مقصد شهرهای کابل و قندهار انجام خواهد شد.
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از لغو پروازهای یکی از شرکت‌های هواپیمایی در مسیر عتبات عالیات خبر داد.
مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی گفت: پروازهای اربعین این شرکت از سایر فرودگاه ها انجام نمی شود و مسافران فقط از فرودگاه حضرت امام به عتبات اعزام خواهند شد.
منابع خبری افغانستان اعلام کردند که شرکت هواپیمایی کیش‌ایر پرواز‌های خود را به افغانستان را آغاز کرده است.
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: با توجه به تاخیر پروازهای روز گذشته (سه‌شنبه یکم شهریور) از تهران به مقصد چند شهر، مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان برای اخذ توضیح به دادستانی تهران احضار شد.
دادستان تهران گفت: با توجه به تاخیر پروازهای روز گذشته از تهران به مقصد چند شهر، مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان جهت اخذ توضیح به دادستانی تهران احضار شد.
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از ابلاغ بلیت ۶ میلیون تومانی پروازهای رفت و برگشت اربعین به شرکت های هواپیمایی خبر داد.
بازرس‌کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی گفت: بعد از تاخیر بیش از ۱۰ ساعته پرواز‌های شرکت هواپیمایی آتا در روز چهارشنبه و پنجشنبه و اطلاع از موضوع، با ورود سازمان بازرسی جلسه‌ای با حضور مسئولان سازمان هواپیمایی و مدیرعامل شرکت آتا برگزار و نسبت به بررسی تخلفات و کوتاهی‌های این شرکت هواپیمایی بررسی لازم انجام شد.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از پلمب بیش از ۵۰ فروشگاه زنجیره‌ای در سراسر کشور خبر داد و گفت: یک شرکت هواپیمایی از پروازهای چارتری ماهیانه ۱۵ هزار میلیارد تومان گردش مالی داشته است.
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: فرودگاه نجف از هر مسافر ۲.۵ تا ۳ میلیون تومان هزینه خدمات فرودگاهی دریافت می کند که از وزارت خارجه می خواهیم تا با طرف عراقی برای کاهش این رقم مذاکره کند.
شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه های صهیونیست از موافقت عربستان سعودی با گشودن حریم هوایی خود به روی پروازهای یک شرکت هواپیمایی صهیونیست خبر داد.
ازدواج مالباخته با کلاهبردار!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ