خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک رسانه عبری اعلام کرد که به دنبال پیشرفت در مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی، دیدار مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی با «آنتونی بلینکن» درباره ایران لغو شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر عراق در دیدار یک مقام نظامی فرانسوی با وی روابط میان دو کشور به ویژه در زمینه نظامی و امنیتی را مورد رایزنی قرار داد.
دفتر دبیر شورای امنیت ارمنستان از سفر این مقام ایروان به آمریکا و دیدار با مشاور امنیت ملی کاخ سفید خبر داد.
امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار عیسی بورو قائم مقام وزیر امور خارجه بورکینافاسو گفت: جمهوری اسلامی ایران توسعه روابط با کشورهای آفریقایی را در دستور کار خود قرار داده است.
دیدار حسن زرنگار کاردار ‎سفارت ایران در عربستان با سرلشگر خلبان «احمد الدبیس» فرمانده منطقه غرب در وزارت دفاع ‎عربستان را به منظور خروج اتباع ایرانی از خاک ‎سودان را مشاهده می‌کنید.
نخست وزیر مصر که به دوحه سفر کرده است با امیر قطر دیدار و گفتگو کرد.
دبیر شورای امنیت ملی روسیه امروز با «وانگ یی» دیپلمات ارشد چینی در مسکو دیدار و گفتگو کرد.
وزیر خارجه عربستان سعودی و رئیس کمیته سیاسی و امنیتی اتحادیه اروپا امروز در مقر این اتحادیه در بروکسل دیدار و درباره ایران رایزنی کردند.
وزیر خارجه عربستان سعودی و رئیس کمیته سیاسی و امنیتی اتحادیه اروپا امروز در مقر این اتحادیه در بروکسل دیدار و درباره ایران رایزنی کردند.
وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس امروز با فرمانده مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) در اراضی اشغالی دیدار و درباره ایران گفتگو کرد.
«برت مک‌گورگ» هماهنگ کننده امور غرب آسیا و شمال آفریقا در کاخ سفید در سفر به بغداد با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق دیدار و رایزنی کرد.
بن‌گویر به منظور نشان دادن اقتدار خود در مقام وزیر امنیت داخلی اسرائیل از یک‌سو و تحریک گروه‌های مسلح فلسطینی به‌خصوص حماس از سوی دیگر، از مسجدالاقصی دیدار کرده است. او خواهان آن است که حماس در واکنش به این حادثه، از نوار غزه به سمت اسرائیل راکت پرتاب کند تا زمینه برای جنگ تازه‌ای بین دو طرف فراهم شود؛ جنگی که بن‌گویر و همفکرانش، شدت عمل بی‌سابقه در برابر آن و «پیروزی نهایی» را وعده می‌دهند.
رئیس جمهور ترکیه امروز با رئیس مجلس شورای عربستان در آنکارا دیدار و گفتگو کرد.
سید ابراهیم رئیسی در دیدار هو، چون هوا معاون نخست وزیر چین با بیان اینکه روابط جمهوری اسلامی ایران و چین از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره در حال گسترش بوده است، گفت: برخی مواضع مطرح شده در سفر اخیر رئیس جمهور چین به منطقه موجب ناخرسندی و گلایه‌مندی ملت و دولت ایران شده و مطالبه جدی ایران جبران مواضع بیان شده است.
مصطفی قمری وفا از دیدار قائم‌مقام بانک مرکزی با معاون وزیر دارایی و مقامات ارشد بانکی چین در تهران خبر داد.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی در دیدار با با ایرانیان مقیم ارمنستان گفت: ۱۵ دقیقه بعد از ورود مهسا امینی به بیمارستان کسری، دو عنصر امنیتی در آنجا مستقر می‌شوند و هدایت از همان لحظه شروع می‌شود. / خبرگزاری دانشجو
حسین امیرعبداللهیان در دیدار با ایرانیان مقیم ارمنستان موضوع ایرانیان خارج از کشور را از اولویتهای دولت سیزدهم دانست و افزود: دولت ایرانیان خارج از کشور را فرصت تلقی می کند.
دوازدهمین همایش ملی نخبگان با حضور رئیس جمهور ۲۶ مهر برگزار می‌شود.
رئیس جمهوری ترکیه در حاشیه نشست سران اروپایی در پراگ با نخست وزیر ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.
فؤاد حسین در دیدار با عضو شورای امنیت ملی آمریکا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل، با او درباره تحولات عراق و منطقه گفتگو کرد.
وزیر کشور در دیدار با مقام ارشد امنیتی ترکیه با تاکید بر تقویت روابط همه جانبه ایران و ترکیه گفت: مسائل دو کشور در چارچوب کارگروه مشترک دنبال می‌شود.
لغو دیدار وزیر خارجه آمریکا با حولاتا و برگزاری آن در سطح معاون وزیر درحالی است که تل آویو تلاش گسترده‌ای در راستای قانع کردن آمریکا برای‌عدم امضای توافق با ایران کرده است.
نائب رئیس پارلمان لبنان با فرستاده آمریکا درباره ترسیم مرزهای دریایی بین لبنان و رژیم صهیونیستی دیدار کرد.
نائب رئیس پارلمان لبنان با فرستاده آمریکا درباره ترسیم مرزهای دریایی بین لبنان و رژیم صهیونیستی دیدار کرد.
رسانه های صهیونیست از دیدار و رایزنی مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه آمریکا درباره ایران و ترسیم مرزهای دریایی با لبنان خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ