باشگاه نساجی مازندران با بازیکن فصل گذشته تراکتور قرارداد بست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: سیاست ما، معرفی ستاره‌های جدید به فوتبال ایران و خدمت به تیم‌های ملی است و این فلسفه را به صورت جدی ادامه می‌دهیم.
عباس عبدی نوشت: این چه جرمی است که مبارزه با آن هزینه‌زا است؟ اگر با سرقت، قتل و فساد مبارزه شود، هزینه دارد یا افتخار آفرین و سرمایه‌زا است؟
عباس عبدی: آیین‌های مذهبی که از طرف حکومت، برنامه ریزی و اجرا می‌شود، آخرین ضرباتی است که به نهاد و فرهنگ دینی زده می‌شود
عباس عبدی: آیین‌های مذهبی که از طرف حکومت، برنامه ریزی و اجرا می‌شود، آخرین ضرباتی است که به نهاد و فرهنگ دینی زده می‌شود
مدیرعامل باشگاه پیکان اعلام کرد مجتبی حسینی فصل آینده نیز به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه فعالیت خواهد کرد.
نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که نمایندگان مردم در مجلس در لایحه عفاف و حجاب منطبق با نگاه رهبری عمل می‌کنند.
در آخرین ساعات، عباس جدیدی با حضور در محل دبیرخانه فدراسیون کشتی برای ثبت‌نام اقدام کرد. جدیدی دوره گذشته نیز برای ریاست ثبت نام کرده بود اما در نهایت نتوانست در مجمع حضور یابد.
عباس مارکلایی مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن، آخرین عرضه محصولات تجاری گروه بهمن در بورس کالا را رضایت بخش می‌داند.
مدیرعامل باشگاه پیکان اعلام کرد این تیم از نظر هزینه و مبلغ قراردادها در جایگاه شانزدهم لیگ برتر قرار می‌گیرد.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و ولی عهد عربستان در نشست مشترک خود در جده، آخرین تحولات فلسطین و منطقه را بررسی کردند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، محمود عباس و محمد بن سلمان در این دیدار در مورد آخرین تحولات فلسطین و اوضاع منطقه و تقویت روابط دوجانبه رایزنی خواهند کرد.
عباسی: فوتبالی‌ها با نشر عکس زن خود باعث بی‌حجابی‌اند!
عباسی گفت: در کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران پیگیر انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن پایتخت بودیم و آخرین پیگیری‌ها حاکی از آن است که شهرداری و سازمان آتش نشانی فرصت خواستند تا این لیست معروف به ۱۲۹ ساختمان را پایش و بروز رسانی کنند.
حجت‌الاسلام عباس رضوانی‌نسب فشار حداکثری را از جمله اهداف دشمنان نظام در جریان اغتشاشات اخیر برشمرد و افزود: دشمن در طول بیش از چهار دهه گذشته با تمام توان در حال ضربه زدن به نظام اسلامی است و در آخرین مرحله جریان آشوب‌ها را راه انداختند و تصور کردند با فشار حداکثری آشوب داخلی را مکمل این فشار کنند.
عدم پیش‌بینی رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۶ و پیش از آن شاید به معنای منفی بودن آن است به‌ویژه که پیش‌تر اعلام شد که سرمایه‌گذاری در کشور حتی کمتر از مقدار لازم برای جبران استهلاک است. این‌ها یعنی اینکه یک فاجعه تمام‌عیار برای اقتصاد و مردم ایران در راه است. برای درک این مساله کافی است که به یکی از آخرین تصمیمات اعلام شده اشاره کنیم که می‌خواهند حقوق کارکنان را در سال ۱۴۰۲ فقط به میزان متوسط ۲۰ درصد افزایش دهند. طبعا با تجربه‌ای که از افزایش ۵۷ درصدی سال گذشته کارگران به دست آورده‌اند، حقوق بخش کارگری را هم خیلی کمتر افزایش خواهند داد. این به معنای فقیرتر شدن حقوق‌بگیران خصوصی و عمومی است.
مهدی عباسی، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت ساخت‌وساز غیرمجاز در منطقه ١٩ شهرداری تهران می‌گوید: «اولین اقدام آگاه‌سازی جامعه نسبت به زمین‌خواران و افرادی است که زمین‌ها را تصرف می‌کنند و ساخت‌وساز غیرمجاز انجام می‌دهند. ساخت‌وساز‌هایی که ناایمن هستند و به مردم با کلاهبرداری فروخته می‌شوند و مردم را دچار مشکل حقوقی می‌کنند.»
کانال آب عباس آباد واقع در منطقه ۲۰، در سه سال گذشته به قتلگاه کودکان تبدیل شده است. طی این مدت چهار کودک در کانال سقوط کرده و جان باختند. آخرین حادثه ۶ اسفند ۱۴۰۰ رخ داد که در آن کودک ۶ ساله بعد از سقوط در کانال، جان باخت.
انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی در اطلاعیه ای اعلام کرد:بیش از یک ماه از بازداشت تعدادی از عکاسان مطبوعاتی می‌گذرد. انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران در راستای وظیفه خود در جهت پیگیری وضعیت همکاران خود، لازم می‌داند که آخرین شرایط این همکاران و اقدامات انجام‌شده تاکنون را به اطلاع اعضای انجمن و جامعه عکاسی ایران برساند.
عباس صداقت درباره وضعیت ذخایر خون و فرآورده‌های خونی در کشور، گفت: خوشبختانه در حال حاضر شبکه ملی خون‌رسانی در حد استاندارد‌های تعریف شده قرار دارد و آخرین ذخایر خون و فرآورده‌های آن به میزان ۹.۵ روز ذخیره خون است که ذخیره مناسبی است.
قربان بردیف تصمیم گرفت آخرین سهمیه لیست بزرگسالان خود را به محمدرضا عباسی اختصاص بدهد.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با نماینده اتحادیه اروپا در امور فلسطین دیدار و درباره آخرین تحولات اراضی اشغالی و اقدامات رژیم صهیونیستی رایزنی کرد.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و صدر اعظم آلمان در مورد آخرین تحولات فلسطین و منطقه گفتگو کردند.
آخرین نماینده ایران در رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان با کسب مدال طلا به کار خود پایان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ