در آخرین ساعات، عباس جدیدی با حضور در محل دبیرخانه فدراسیون کشتی برای ثبت‌نام اقدام کرد. جدیدی دوره گذشته نیز برای ریاست ثبت نام کرده بود اما در نهایت نتوانست در مجمع حضور یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صحبت‌های رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی و یکی از کاندیداهای ریاست این فدراسیون علیه چهره پرافتخاری همچون عباس جدیدی قسمت تاریک انتخابات روز پنج‌شنبه بود.
عباس جدیدی در اعتراض به روند برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی، مجمع را ترک کرد و گفت: ما باید انتخاباتی را برگزار کنیم که قانونمند باشد، همه ما دربرابر قانون یکسان هستیم.
عباس جدیدی مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی را غیرقانونی دانست و آن را ترک کرد. او با اعلام غیرقانونی بودن مجمع و اینکه به مراجع قضایی شکایت می‌کند، از ادامه حصور در انتخابات انصراف داد.
جواب پولادگر به اعتراض عباس جدیدی
حمله تند عباس جدیدی به علیرضا دبیر
عباس جدیدی مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی را غیرقانونی دانست و آن را ترک کرد.
علیرضا دبیر نامزد ریاست فدراسیون کشتی با عصا در مجمع انتخابات فدراسیون کشتی حاضر شد و قبل از شروع مجمع از رفتاری که در گذشته نسبت به معاون وزیر داشت، عذرخواهی کرد و حلالیت طلبید.
عباس جدیدی ابتدای جلسه نسبت به یک بند اساسنامه انتخاباتی در خصوص چگونگی انصراف کاندیدا اعتراض کرد و در ادامه نسبت به اینکه چرا به عنوان اولین کاندیدا باید صحبت کند، معترض شد.
عباس عبدی نوشت: انتخابات سال ۱۳۹۲ به‌رغم همه مشکلات آن جایگاه نهاد انتخابات را ارتقا داد. حمایت اصلاح‌طلبان از او نیز به نوبه خود فصل جدیدی را در معنای سیاست عملی در ایران پس از انقلاب گشود.
عباس جدیدی رقیب دبیر در انتخابات کشتی شد
افشاگری تازه برزگر علیه عباس جدیدی و دوپینگش
عباس جدیدی که برای کمک به زلزله زدگان به خوی رفته بود، خودش دچار آسیب دیدگی جدی شد.
یکی از پیشکسوتان کشتی کشورمان به اظهارات اخیر عباس جدیدی واکنش تندی نشان داد.
یکی از پیشکسوتان کشتی کشورمان به اظهارات اخیر عباس جدیدی واکنش تندی نشان داد و آنرا بی‌حرمتی به بزرگان و بی توجهی به جایگاه مردان زحمتکش این عرصه خواند.
یکی از پیشکسوتان کشتی کشورمان به اظهارات اخیر عباس جدیدی واکنش تندی نشان داد و آنرا بی‌حرمتی به بزرگان و بی توجهی به جایگاه مردان زحمتکش این عرصه خواند.
ملی پوش سابق کشتی ایران در ماجری خبرساز ادعا‌های عباس جدیدی از او حمایت کرد.
چهره شاخص و عنوان دار کشتی ایران، گفت: به این دلیل که حدود ۱۸ کیلوگرم سبک‌تر از عباس جدیدی بودم حاضر نشدم با او در رقابت انتخابی مسابقات جهانی کراسنویارسک مبارزه کنم.
جواب عباس جدیدی به برزگر: بگم‌بگم مال احمدی‌نژاد بود
منصور برزگر، عباس جدیدی را تهدید به افشاگری کرد
سرمربی سابق تیم ملی نسبت به ادعای برخی از پیشکسوتان کشتی در خصوص اعمال سلیقه در اعزام تیم به المپیک ۲۰۰۰ سیدنی واکنش نشان داد.
انتخابی جهانی کراسنویارسک هم علیرضا حیدری با من به وزن کشی آمد اما ول کرد و رفت. بعد رفت با منصور برزگر کار را بست و من را به ۱۳۰ کیلو فرستادند. پای‌شان را روی گرده من گذاشتند و روی سکوی جهانی رفتند. مدال های من کو؟ زورکی می‌خواستند پرچم را دست امیر خادم بدهند تا ۴ المپیکی شود اما من و حیدری نابود شدیم
عباس جدیدی در جدیدترین مصاحبه خود بار دیگر به اتفاقات دوران قهرمانی خود پرداخته و برادران خادم را به داشتن حمایت های دولتی متهم کرده است.
پیشکسوت کشتی ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و نقره المپیک گفت: آقایان در مورد کامران قاسمپور باید بدانند دارند دست به چه کار خطرناکی می‌زنند.
پیشکسوت کشتی در واکنش به مهاجرت علی ارسلان به صربستان تصریح کرد: علی ارسلان هر کجا که باشد یک ایرانی است و مدالی هم که کسب کرد برای ایران است چرا که یک ایرانی آن را به دست آورده و نمی‌شود به این موضوع دامن زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ