رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و ولی عهد عربستان در نشست مشترک خود در جده، آخرین تحولات فلسطین و منطقه را بررسی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیات پارلمانی ایران در ادامه دیدارهای خود در بیروت، با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان دیدار و درباره آخرین تحولات و اوضاع لبنان، فلسطین و منطقه گفتگو کرد.
هیئت پارلمانی ایران در ادامه دیدارهای خود در بیروت، با دبیر کل حزب‌الله لبنان دیدار و درباره آخرین تحولات و اوضاع لبنان، فلسطین و منطقه گفتگو کرد.
رهبران جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین در ارتباط با آخرین تحولات جنین با یکدیگر گفتگو کردند.
بعد از برگزاری جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس مقرر شد رضا درویش به عنوان مدیرعامل به کار خود ادامه بدهد اما او از هیات مدیره کنار رفت.
پادشاه اردن در جریان دیدار با اعضای کنگره آمریکا در خصوص مسأله فلسطین و آخرین تحولات منطقه بحث و تبادل نظر کرد.
شورای امنیت سازمان ملل متحد فردا سه‌شنبه در نظر دارد طی نشستی آخرین تحولات فلسطین را مورد بررسی قرار دهد.
درگیری مسلحانه مقاومت با نظامیان صهیونیست در نابلس و اریحا و تعرض شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی از جمله آخرین تحولات فلسطین در ساعات اخیر محسوب می‌شوند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، محمود عباس و محمد بن سلمان در این دیدار در مورد آخرین تحولات فلسطین و اوضاع منطقه و تقویت روابط دوجانبه رایزنی خواهند کرد.
درگیری مسلحانه مقاومت با نظامیان صهیونیست در شمال کرانه‌باختری، حضور هزاران نمازگزار فسطینی در مسجدالاقصی و وضعیت وخیم جسمانی شیخ خضر عدنان از جمله آخرین تحولات فلسطین در ساعات اخیر است.
درگیری‌ مسلحانه در نابلس، ادامه تعرضات علیه مسجدالاقصی و پایان سفر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به بیروت از جمله آخرین تحولات فلسطین در ساعات اخیر است.
کاملا واضح است، باشگاه استقلال موفق به پرداخت بدهی استراماچونی نشده است! چرا که اگر این کار را کرده بود، حتما در کانال رسمی اش اطلاع رسانی می کرد.
در دیدار وزیر امور خارجه کشورمان و دبیرکل سازمان ملل متحد آخرین تحولات مهم منطقه‌ای و بین المللی مورد بررسی قرار گرفت.
حملات گسترده شهرک نشینان صهیونیست به نابلس و تخریب منزل یک خانواده فلسطینی در منطقه جبل المکبر قدس اشغالی از جمله آخرین تحولات فلسطین است.
وزیر امور خارجه در دیدار با دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره تحولات منطقه از جمله اوضاع لبنان، سوریه، فلسطین و یمن گفت‌وگو کرد و سید حسن نصرالله را در جریان آخرین وضعیت مذاکرات رفع‌ تحریم‌ها قرار داد.
روزنامه الاخبار لبنان در گزارشی به آخرین تحولات مربوط به پرونده تبادل اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی پرداخت.
وزیران خارجه مصر و تشکیلات خودگردان فلسطین درباره آخرین تحولات فلسطین در سایه تشدید تنش ها در اراضی اشغالی، گفتگو کردند.
وزیران خارجه مصر و فلسطین درباره آخرین تحولات فلسطین در سایه تشدید تنش ها در اراضی اشغالی، گفتگو کردند.
در تماس تلفنی دبیرکل سازمان ملل متحد و وزیر امور خارجه کشورمان، آخرین تحولات در خصوص تمدید آتش بس در یمن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
رئیس جمهوری مصر و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در قاهره دیدار و درباره آخرین تحولات فلسطین رایزنی کردند.
عملیات تیراندازی جدید در جنوب نابلس و محاصره منزل دو خانواده فلسطینی در شرق رام الله در کرانه باختری، از جمله آخرین تحولات فلسطین است.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی به هواداران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال توصیه کرد با رویکرد کارشناسی اقدام به خریداری سهام کنند.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با نماینده اتحادیه اروپا در امور فلسطین دیدار و درباره آخرین تحولات اراضی اشغالی و اقدامات رژیم صهیونیستی رایزنی کرد.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و صدر اعظم آلمان در مورد آخرین تحولات فلسطین و منطقه گفتگو کردند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» با دبیر کل وزارت امور خارجه الجزایر در مورد آخرین تحولات مربوط به فلسطین و اراضی اشغالی گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ