عباسی: فوتبالی‌ها با نشر عکس زن خود باعث بی‌حجابی‌اند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صدا و لحن صحبت گزارشگر قدیمی با وجود گذشت سالها از روزهای گزارشگری و بعد از گذراندن حادثه ای بزرگ، کماکان با خودش نوستالژی فوتبال‌های قدیمی را به همراه دارد.
نماینده مردم کازرون در مجلس بیان داشت: کشور و مردم ما بالقوه ثروتمند هستند و اگر این ثروت بالفعل نشده و خود را در رفاه جامعه نشان نداده تقصیر نظام جمهوری اسلامی نیست و این موضوع به جنگ اقتصادی دشمن باز می‌گردد.
مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: سیاست ما، معرفی ستاره‌های جدید به فوتبال ایران و خدمت به تیم‌های ملی است و این فلسفه را به صورت جدی ادامه می‌دهیم.
باشگاه نساجی مازندران با بازیکن فصل گذشته تراکتور قرارداد بست.
مدیرعامل باشگاه پیکان اعلام کرد مجتبی حسینی فصل آینده نیز به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه فعالیت خواهد کرد.
نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که نمایندگان مردم در مجلس در لایحه عفاف و حجاب منطبق با نگاه رهبری عمل می‌کنند.
مدیرعامل باشگاه پیکان اعلام کرد این تیم از نظر هزینه و مبلغ قراردادها در جایگاه شانزدهم لیگ برتر قرار می‌گیرد.
طرح تولید شبه‌مساله‌ها، تا کنون نتوانسته گرهی از مشکلات و بحران‌های کشور باز کند. اثبات شده که نظریه‌پردازی‌های عباسی و دوستانش از واقعیات جامعه دوره بوده و فاقد کارایی هستند. برای نمونه وقتی عباسی در اوایل روی کار آمدن دولت رئیسی می‌گوید: «باید اقتصاددان‌ها را به گاری ببندیم»؛ و اکنون مهم‌ترین مساله کشور اقتصاد است، بی‌اعتباری چنین ادعا‌یی اثبات می‌شود
عامل اصلی بی‌حجابی کیه؟ فوتبالیست ها ۹۰ درصد آنها  عکس برهنه زن هایشان را در پیج هایشان به نمایش می گذارند.
حسن عباسی، سخنران جنجالی دانشگاه‌ها و مراسم‌های مذهبی بار دیگر و به بهانه بدحجابی، اظهارات عجیبی را علیه فوتبالیست‌ها و همسران‌شان مطرح کرد.
حسن عباسی، سخنران اصولگرا می‌گوید: عامل اصلی بی حجابی در کشور طی ۲۰ سال گذشته، سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌ها هستند که تصاویر برهنه زنان خود را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.
، حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین که اتهاماتی را به فوتبالیست‌ها وارد کرده بود و روز گذشته به دادستانی احضار شد، صبح امروز با حضور در دادسرا نسبت به اتهامات خود به مقام قضایی توضیحاتی ارائه داد.
مدیرعامل پیکان مخالفت این باشگاه با سرمربیگری مجتبی حسینی در تیم فوتبال امید را اعلام کرد.
در ادامه رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان، فردا سه شنبه سه نماینده ایران به دیدار رقبای خود می روند.
در ادامه رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان، فردا سه شنبه سه نماینده ایران به دیدار رقبای خود می روند.
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد شکایت از افراد توهین کننده به فوتبالی‌ها را تا آخر پیگیری می‌کند.
فدراسیون فوتبال از فردی که به طور گسترده اقدام به توهین‌ها و خانواده‌هایشان کرده بود، شکایت کرد.
عباسی در این فیلم می گوید سبک زندگی آن‌ها سبک زندگی آمریکایی است؛ لذت، شهوت و پول. چرا به فوتبالیست‌ها ۱۵۰ برابر حقوق کف جامعه حقوق می‌دهید که هار شوند؟
عباسی در این فیلم می گوید سبک زندگی آن‌ها سبک زندگی آمریکایی است؛ لذت، شهوت و پول. چرا به فوتبالیست‌ها ۱۵۰ برابر حقوق کف جامعه حقوق می‌دهید که هار شوند؟
مدیران باشگاه پیکان عصر دوشنبه در جمع اعضای تیم فوتبال حضور یافتند و به آنها قبل از مصاف با استقلال روحیه دادند.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شاراک به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شاراک در روزهای آینده بورس است.
بهمن دیزل قصد دارد علاوه بر معرفی محصولات جدید، حجم تولیدات خود را طی یک سال تا دو برابر افزایش دهد.
حسن عباسی ضمن توهین به فوتبالیست‌ها گفت: اگر دین داشتند فوتبالیست نمی‌شدند. حسن عباسی در حالی فوتبالیست‌ها را به بی‌دینی متهم می‌کند که شهید مهدی رضایی مجد کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال جوانان ایران در زمان شهادت، زیر لباس نظامی، گرمکن و ساق ورزشی پوشیده بود.
واکنش رائفی‌پور به اظهارات جنجالی حسن عباسی درباره فوتبالیست‌ها را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ